Gözlerime hala inanamıyorum o gördüğüm kişi benim küçükken sevdiğim kızdı ve şuan onunda bir ucube olması cidden garibime gidiyor.Ondan mümkün olduğunda uzak durmak istiyorum ama fark ettim de eskisi kadar güzel.
Eşyalarımla Adler ın yanına gittim
A:odan 4. katta 17.oda tamam mı mike
B:adım dean hala ama teşşekkürler bu arada eğitim ne zaman başlıcak?
A:eğitim yarın bugün dinlen iyice ileride seni zor günşer bekliyor olucak.
B:tamam
odama çıktım kapıyı tam açıcaktım ki yime oydu
B:naber elena
E:Naber senin bir ucube olduğunu bilmiyodum
B:güçlüyü tercih ederim :D
E:tamam o zaman yarın görüşürüz seni görmeyeli çok uzun zaman olmuştu bu arada seni özlemişim.
B:Bende seni.
odama girdim ve aslında çok mutlydum çünkü çünkü resmen bana beni özldiğini söylemişti sevinçte yatağımın üstünde zıplamaya başladım 5 yaşındayken yaptığım gibi sonra kafam tavana çarptı ardından yataktan düşüp şifoniyeri kıdım.Sonra güçlükle Adler ı arıyıp
B:Sanırım yeni bir sifoniyere ihtiyacım var.
Yarın:
sabah saatin 5 inde kaldırdılar ve bizi bir salonda topladılar
x:Ucubeler hepiniz eğitime hoşgeldiniz burada size güçlerini kullanmayı ve savaşmayı öğreticez unutmayın hepiz bu vatan için savaşıcak eğer ölürseniz umrumda değil sizin cesedini görmek beni mutlu eder en azından bi b*ka yaradı diyebilirim.Ama kendinizi çok üzmeyin ölürseniz televizyonda adınız çıkar 5 saniye sonra nolur perişan olmuş aileniz dışında adınızı hatırlayan bile kalmaz o yüzden bu vatan uğruna kendinizi feda bile etmeniz gerekir.Şimdi herkes gitsin ve la et olası eğitmenleri takip etsin anlaşıldımı!!!!!!!
sonra eğitmenleri takip ettik ve bir parkurda durdular orda ilk başta bir duvara tırmanıdım sonra ardından wipe outtaki yumruk duvarı gibi biyerden geçtik ardından çamur havuzuna atladık ve ardından ipte sallanıp bir taraftan karşı tarafa geçtik son olarak bitiş çizgisine koştuk ve bütün gün bu parkurı yapmakla geçti...
akşam odama girdim kendimi yatağa attım ve gözlerim kapandı rüyamda elenayı gördüm küçükken oyun oynayışımızı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deans Story:Save Your Life
Fantasy3. Dünya savaşındam sonra ortaya çıkan yeni insam gurubundan olan dean ın sevdiği kızla ve arkadaşlarıyla uaşadığı olaylar ve zorluklar. (Shingeki no kyojin e benziyo)