3 gün sonra
adler bir duyuru yaptı
A:Dinleyin çinlilerle olan savaş ne zaman bilinmiyor ama süreyi uzattıklarını söylediler
B:Bu iyi haber savaşa daha hazır olucağız
A:tabikide iyi sonuçta ölmeniz daha geç olucak
E:sağol ya çok motive ettin
Duyuruyu yaptıktan sonra yemek yemeğe gittik bir arkadaş grubum olmuştu zuho Harry Emily ve ben.Zuho ve Harry her ne kadar arada önümüzde öpüşselerde çok iyiler ben de elimden geldiğince emily yenyavşamaya çalışıyorum.Son 2 gündür rüyamda emiliyi görüyorum(sapık değil fesatlık yapmayın :D).Yemekte hamburger yedik ve uzun süredir yediğim en iyi yemekti diyebilirim sonrasında antreman vardı sanırım güçlerimizi kullanmayla ilgili.
Antreman salonuna dışarıda olana indik orada çeşitli şeyler vardı ama benim dikkatimi çeken bizimkilerinkiydi Zuho nun antremanı buradan Manchester a gidip gelmekti Harry ninki yanmaya dayanıklı olan maddeleri yakmaya çalışmak ve yangını kontrol altına almaktı yangınıkendileri çıkardılar.Emilyninki piskologlara istediğini yaptırmaktı benimki ise dev bir parkuru geçmek ve füze atıcılarla savaşmaktı.Deve nasıl dönüşürüm bilmiyodum ama sanırım vücudımdan kan akması gerekiyordu somra elimi ısırıp kanattım ve bir anda gözlerim kapandı.
Kendimi yine rüyada gibi hissediyodum ama bu sefer gerçek olduğunu biliyodum kaşmaya başladım ben koşarken insanların bana bakışlarına dikkay ettim hepsi ben sanki bir canavarmışım gibi bakıyolardı.İlk engelden atladıö koşarak ikincide ayağım takıldı ve yere düştüm ama kalktım sonra 3. 4. 5. inci de bitti sıra füze atıcıları hemen füzeler yağdırdılar onlardan kurtuldum ve üstlerine basıp ezdim (füze atıcılar öakine insan değil) en sonunda bitti zannettim ama bitmemiş.
dev bir robot çıktı ve bana parmağıyla gel işareti yaptı bende ona karşılır el hareketi çektim ve boksörler gibi hazırda bekledim elşerimi yüzümün hizasında tutup robot bana doğru koşty onla kapışmaya başladım bama yumruk attı ben de ona sonra beni yere düşürdü ve kafamı ayağıyla ezmeye başlafı canım acıyordu ama arkadan bir tekme attım ve o da yere düştü onu yumruklamaya başladım ve ve kafasını ağzıma alıp kafasını kopardım sonra kendimi kontrol edemedim ve bağırdım ve ilk defa devken konuştum:
Eğer beni ye iceğinizi düşünüyorsanız si*tirip gidinnnnn!!!!!
sonrasında insan formuna girmek için ne yapmam gerektiğini bilmediğimi fark ettim odaklandım ve kendi kendime uyanmaya çalıştıö ve devken gözlerim kapandı. Uyandığımda emily nin kontrol ettiği pisikoloklakalar beni devin içinden çıkardı ve dev yine buharlaşıp yok oldu döndüğümde Zuho ve Harry de ordaydı Zuhonun kafasında bir 1D yazan şapka vardı o ne diye sordum bana şuan 2056 tılımdayız 1D 2014 den kalma popüler müzik grubu Harry ewet o grupta benim babam varmış onun da adı harry benimle tıpa tıp aynı cidden çok garip.
sonra mola verdik ve Zuho gelip gelin benim odamda 1D dniLeyelim nostaji olur dedi ve gününüzün geri kalanını müzik dinleyerek geçirdik
Bu 1 D ne alaka diceksiniz arkadaşım var directio er hikayeyi çok sevmiş onun için yaptım inşallah bu bölümüde sevmiştir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deans Story:Save Your Life
Fantasía3. Dünya savaşındam sonra ortaya çıkan yeni insam gurubundan olan dean ın sevdiği kızla ve arkadaşlarıyla uaşadığı olaylar ve zorluklar. (Shingeki no kyojin e benziyo)