Erlog sesini çıkarmadan bekledi, İlk başta Parnell'in burnundan sonra kulaklarından, ağzından en son ise gözlerinden kan gelmişti.
Erlog bunların olmasıyla şaşırmıştı çünkü bu normal bir şey di, ama birazdan olacak şeylerden habersizdi.
Parnell'in 7 deliğinden o kadar çok kan akmıştı ki oturduğu yerde küçük bir kan gölü oluşmuş, kansızlıktan birden bire yüzü beyazlamış, saçlarına aklar düşmüş, ve zayıflamaya başlamıştı.
Erlog olanları gördüğünde şaşırmış ve endişelenmeye başlamıştı.
Mühürün içinde simsiyah bir duman oluşmuş, ve yavaş yavaş mühürden dışarıya çıkmaya başlamış idi.
"Neler oluyor! Böyle birşey olmamalıydı"
Erlog dumanı gördüğünde hemen daha fazla uzaklaşmış ve olayları izlemişti.Kara duman iyice dışarıya saçılmış ve Parnell'in 7 deliğinden içeriye girmişti.
Duman Parnell'in içine girerken kafası geriye gitmişti.
Bir süre sonra Parnell in yüzü düzelmiş ve yeniden eskisi gibi olmuştu ama saçlarındaki aklar yerlerinde idi.
Parnell'in gözleri açıldığında siyah gözlerinin akı ile siyah, ve kırmızı şeritler oluştuğunu gördü erlog.
Gözlerin oluştuğunu gören erlog işlemin tamamlandığını anladı ve Parnell'in yanına gitti.
Elini Parnell'in omzuna attığında çocuğun bayıldığını gördü, onu omzuna atıp kaldığı eve doğru ilerledi.
...................
Erlog'u ve Parnell'i görenler şok içinde ikiliye baktı, ikiliyi gören lord Jordan'ın adamlarından biri hemen efendisinin evine koştu.
Kapıyı birkaç kez tıkladıktan sonra evin hizmetçisi kapıyı açmış ve adamı içeriye buyur etmiş idi.
Lord Jordan'ın önünde diz çöken adam.
"Efendim onları gördüm, ormandan dönüyorlardı"Jordan içkisini yudumlarken, "onlar" kelimesini duyunca gözleri hafifçe açıldı.
"Onlar mı?"
"Efendim yabancı ve o hizmetçi çocuk, onları ormandan çıkarken gördüm ve çocuk yabancının omzunda baygın bir şekilde yaşlı Josie'nin evine gittiler"
"Ne dedin sen!, Emin misin buna?"
"Evet efendim kendi gözlerim ile gördüm, köyden birkaç kişi de gördü"
"Gözün üstlerinde olsun, en küçük haberi bana ilet"
"Emredersiniz efendim"
.................
Parnell gözlerini açtığında her zamanki tavana bakmıyordu, kafasını çevirdi ve sandalyede oturan ustasını gördü.
Konuşmaya çalıştı ama konuşamadı, yaşadığı işkence anlatılamayacak kadar korkunçtu.
Erlog ayağa kalktı ve bardağa su doldurdu.
Parnell bardağı aldığı gibi bitirdi, rahatladığını hissettiğinde konuşmaya çalıştı.
"U-usta başardım mı?"
"Rahat dur Parnell yeni uyandın biraz dinlen, ve evet başardın"
Parnell başarmış olmasından dolayı mutlu bir şekilde gözlerini kapattı.
Erlog Parnell'e bir bakış attıktan sonra gülümseyerek dışarıya çıktı.
Bu çocuktan hoşlanmaya başlamıştı, uzun bir süre sonra onu gülümsemesine neden olan ilk sebep bu çocuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parnell
FantasiBoşluk daima aramızda, zaman ise bir hastalık gibi bize bağlı. Ancak zaman boşluktan daha acımasız.Boşluğun içinde ölü bir şey var, zamanın içindeyse öldüren bir şey. ############################# Yüz yıllar boyunca imparatorluklar krallıklar kuruld...