*
Gizli Numara: Selam!Meyus: Selam!
Gizli Numara: Heyecanlandım aq.
Meyus: Evi temizledim. Her şey hazır.
Meyus: Gereksiz bir heyecan var içimde.
Gizli Numara: Yazacak bir şey bulamıyorum.
Meyus: Bende.
Meyus: Gelmelerine az kaldı. Bugünün harika olması için elimden geleni yapacağım.
Gizli Numara: Her şey istediğin gibi olsun güzelim.
Meyus: Teşekkürler.
Gizli Numara: Diyorum ki
Gizli Numara: Vaktimiz varken sexting mi yapsak?
Meyus: Yavaş ol köpek.
Gizli Numara: Ne oldu güzelim?
Meyus: Su içiyordum mesajını görünce boğazımda kaldı.
Meyus: Üzgünüm. Sexting falan pek anlamam.
Meyus: Kendimi cahil gibi hissettim şimdi.
Gizli Numara: Ben başlayayım sen devam ettir. Olur mu?
Meyus: Olmaz, üzgünüm.
Meyus: Aaa kapı çalıyor. Hemen bakıp geliyorum.
Gizli Numara: Peki inandım hadi.
•••••••••••••••
Saat'in sekiz olmasına daha iki saat vardı. Sıkıntıdan patlıyorum.Şu sexting olayınıda merak etmedim değil. Bari gidip onu araştırayım.
Yarım saat sonra
Bu okuduklarımdan sonra sexting yapabilirim diye düşündüm ama, cidden ortamın içine sıçarım diye yine hiçbir şey yapmayacağım.Gelmelerine bir buçuk saat kalmıştı. Oturduğum yerden kalktım ve yine etrafı kontrol ettim.
Hiçbir eksiğimiz yoktu. Mükemmel.
Üst kata çıktım ve odama girdim.
Ne giyineceğim şimdi ben? Giyinmeyi sona bırakırım. Koşarak banyoya girdim.
Banyoda oyalanmayı çok severim. Hatta bir ara 2 saat banyo yapmıştım. Şimdi vaktim olmadığı için hemen banyo yapmaya başlayacaktım.
Üzerimde ki kıyafetleri çıkartıp, kirli sepetine koydum.
Saçımda ki tokayı çıkartıp bir yerelere fırlattım. Banyo kabinin kapısını çektim ve içeri girdim.
Suyu açıp ayarlamaya başladım. Su istediğim gibi olunca hemen yıkanmaya başladım. Şarkı söyledim. Bugün içimde gereksiz bir heyecan vardı.
İkizler hep bana gelirlerdi ama, hiç bugün ki kadar heyecanlandığımı hatırlamıyorum.
Bu düşünceleri bir kenara bırakıp durulandım ve banyodan çıktım.
Yaz mevsiminde olduğumuz için saçımı kurutmayacaktım. O yüzden, dolab'a gittim ve kıyafet seçmeye başladım.
İçime en sevdiğim iç çamaşırımı giydim. Üzerime dizlerimin az üzerinde olan beyaz ve az göğüs dekolteli elbisemi giydim.
Üstümü giyindikten sonra makyaj yapmaya başladım. Bugün doğal olmak istiyordum. O yüzden sadece dudağıma hafif rengi çok belli olmayan kırmızı rujumdan az sürdüm.
Aslında buna makyaj denemezdi bile.
Boynumada kolyelerimi taktından sonra işim bitmişti.
Gelmelerine yarım saat kalmıştı. Ama yinede yetişmiştim.
Aşşağıya inip atıştırmalıkları tabaklara koydum.
Masada duran telefonumu aldım ve mesajlardan gizli numaraya yazmaya başladım.
••••••••••
Meyus: Hazırım!!Meyus: Herşey hazır.
Gizli Numara: Seni görmek istiyorum fotoğraf atar mısın?
Sıçtık. Işık falan berbattı. Tanımadığım bir adam bile olsa güzel görünmel zorundaydım. Koşarak bahçeye çıktım ve şezlonglardan birine uzandım.
Saçlarım kısa olduğundan kurumak üzerelerdi. Saçlarımı dağıtıp telefonumu ayarladım. Ve fotoğrafımı çektim.
Meyus:
Gizli Numara: ÇQK QÜZEŞ OLMIŞSIN
Gizli Numara: ÇOQ GÜZWLSİN BU KADAT GÜZEELLIK ZERTR GÜZELİM
Meyus: Çarpıldın mk?
Meyus: Sakin ol.
Meyus: Bu arada vaktimiz varken sexting yapalım mı?
Gizli Numara: NE?!?!?!?!?!!?
Gizli Numara: GASSĞKTİR. AÜANAĞANWÜAKAÜALQGAGQPSNWJZİXNAÜZSAĞQHQÖAÜKSĞQNAĞSMMFŞWMALAÖALNAŞAMAİAMAŞÖAŞAÖA
*
Evett güzel okuyucularım bu bölüm nasıl dı?
Ahhh dengesiz Meyus.
Bu arada instagramda fan page açtım. Takip etmeyi unutmayın! İsmi "turkdolan". İkizlerle editler yapıyorum gibi gibi.
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.Vote ve yorum atmayı unutmayın!
Saygılar.....💖
YOU ARE READING
Unknown // Grayson Dolan
FanfictionGizli Numara: Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen. Meyus: Yaşamak için fazla ölüyüm.... Evet bu benim ilk texting'im. Umarım beğenirsiniz!