Twenty Seven

62 15 21
                                    

*

Grayson'ın telefon'da konuşması ile uyandım.

Kız sesi geldiği için belli etmedim.

-"Tamam güzelim. Yarın konuşuruz. Sevgilim yanımda."

Ne yani beni başka bir kız ile aldatıyor muydu?

Gözlerimi açtım ve Grayson'ın kilere baktım.

-"Senden nefret ediyorum. Ne ara bu kadar şerefsiz bir insan oldun sen?!"

Grayson şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

-"Ne diyorsun. Anlamıyorum?"

-"Birde anlamamazlıktan geliyorsun. Nesin sen? Şaka falan mı?"

-"Güzelim cidden ne kastettiğini anlayamadım."

-"Bana bir daha sakın güzelim falan deme!!"

Diyerek yataktan kalktım.

Grayson'a tokat atıcaktım fakat o bir tokat'ı bile hak etmiyordu.

-"B-Ben ruhumu ellerine bıraktım, sen ise avcunun içinde nefessiz bıraktın beni!"

Grayson sinirli bir şekilde yataktan kalktı ve hızlı adımlarla yanıma geldi.

-"Ne saçmalıyorsun sen!? Ne aldatması!? Bu dünyada en son hatta asla yapmayacağım bir şey!!!"

-"Peki o kız kimdi!?! Beni aldattığın kız!?"

-"Hâla aldattığın kız diyorsun! O benim ablam! Anladın mı?! Arayan ablamdı!"

Bir şey diyemedim. Dolan gözlerimle Grayson'a bakmaya devam ettim. Kendimi ne kadar tutmaya çalışsam'da gözümden bir damla yaş intihar etti.

Kendimden nefret ediyordum.

Ön yargımdan nefret ediyordum.

Utancımdan hiçbir şey söylemek istemiyordum.

-"G-g-grayson... Ben ben cidden özür dilerim. Ön yargılı davranmamalıydım. Benim dünyaya gelmem hata. Ben bu Meyus'u hiç sevmedim Grayson. Ben sessiz Meyus'u özledim. Keşke ölseydim. Seni hak edecek ne yaptım bilmiyor-"

Grayson diyeceğim cümleyi diyemeden lafımı böldü.

-"Bir daha ağzından öyle laflar duymayacağım. Ne demek ölsem? Sen ölürsen arkanda bıraktığın kasırgayı görmeyecek misin? Ağzından bir daha öyle laflar çıkarsa cidden.... Seni üzmek istemiyorum."

Grayson, benim bayılarak okşadığım kemikli ellerini küçük yüzüme yerleştirdi ve küçük daireler çizmeye başladı.

Diğer eliylede belimi tuttu ve beni kendine çekti.

-"Grayson.. Yapma lütfen. Hiç hazır değilim..."

-"Tamam güzelim..."

Grayson biraz daha yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdi.

O asla tarifi olmayan dudaklarını bırakmak istemiyordum. Onlardan ayrılmak istemiyordum.

Nefes almak için birbirimizden ayrıldığımızda göz göze geldik.

Dudaklarından ayrıldığım an boşluğa düştüğümü hissettim. Titrememe biraz olsada engel olmaya çalıştım.

-"Seni seviyorum. Lütfen aklından böyle düşünceler geçirme. Tamam mı?"

-"Tamam....."

-"Çünkü, sensiz olmaz...."

*
Final yakın mı dersiniz.....

Heheheheh

Saygılar....❤️

Unknown // Grayson DolanWhere stories live. Discover now