<<1>>

299 13 3
                                    

MULTIMEDIA SU :D

##ŞİMDİKİ ZAMAN##

Sabah alarm'ın zikici sesiyle uyandım.Odamdaki banyoya gidip yüzüme soğuk su çarptım.Çıkıp, giyisilerimi giyinmeye başladım.Üstüme OBEY t-shirt'imi altımada kot pantolon giydim ayakkabı olarakta vans tercih ettim. Şimdiku işim ise gidip kızları uyandırmaktı.Beyzanın odasına gidip "Beyzaaagg kalk deprem oluyooo aaaaaa!" diye cırtladım "Ne? ne zaman? niçin? neden?"diye hortladı. " lan amınq koyim sen uyanana kadar ev başımıza yıkılırdı" diye gülmeye başladım "Seni öldürcem!" diye peşimden koşmaya başladı. Ben koşarak yağmurun odasına girdim.Zıplayarak yatağa oturdum. "Noluyo be" dedi yağmur " Heh iyi uyandın şimdi bey-" dediğim anda beyza içeri daldı. "lan su insan böyle uyandırılmı?!" dedi beyza."Eee napiim" dedim ve yavru köpek bakışlarımı attım."Herneyse sonra beni döversin şimdi irem'i uyandırmamız lazım" dedim ve sinsice piç smile yaptım."planım şu 'güya biz eminem konser bileti aldık ve akşama konser var diye iremi kandırcaz' nasıl fikir ??" dedim. Beyza "oha süpper"dedi. yağmurda kafasını onaylar biçimde salladı. sessizce irem'in odasına gittim. "İREMMM EMİNEM KONSER BİLETİMİZ VAR VE EN ÖNDEN EN İYİSİ İSE KONSER BU AKŞAM AĞAĞAAĞAAA" diye bağırdım. İrem'in bi kalkış hızı var resmen götüne roket takmışlar. irem "Hazırlansanıza biççızlar!" diyince hepimiz gülmeye başladık irem 'ne var' gibi bakıyodu. ben konuşmaya başladım. "Şey irem şey seni uyandırmak için şey ettik şeeey" dedim. "Ne şeyi su konuşun lan dur bi dakka beni uyandırmak için bana konser biletimiz mi var dediniz?!" dedi irem. "Yaniğ ama diğer türlü uyanmassın diye yaptık. Hem fikir su dan çıkmıştı bi kere hıh" diye araya atıldı beyza. Bu sefer yağmur konuşmaya başladı "üzülme lan ve beyzayı taklit ederek 'hem fikir su dan çıkmıştı bi kere hıh'" dedi. Bende " ah sizi pislikler hemen beni suçlayın dimi" diye trip attım. "tamam baya üzüldüm ama giyinelim artık ciddiyim" dedi irem.Hepimiz gülmeye başladık."hihiihi ben giyindim aşağıya iniyorum." dedim ve aşağı kahvaltı hazırlamaya gittim. 20 dk sonra hem onlar aşağı indiler hemde ben kahvaltıyı hazırladım.Beyza konuşmaya başladı "Krep kokusu alıyorum yoksa bu o mu?" dedi. Bende "Kessinlikle!" diye gülerek cevap verdim."wuhhuuuhu oley" diye bağırdılar.Hepimiz gülerken birden kapı çaldı...

EVET YB KARŞINIZDA İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. KISA OLMUŞ OLABİLİR MOBİLDEN YAZIYORUM KB. YAZIM HATALARI VARSA SÖYLEYİN DÜZELTİRİM.DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE :DD :**

4 GÖRL AND 1 BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin