<<2>>

279 16 4
                                    

MULTIMEDIA CAN :D

Kapıyı açtığımda karşımda ev sahibi vardı.

''Hİ (merhaba)''diye lafa başladım.bay alex'te ''hi'' diyerek başladı.''you're welcome move inside (buyrun içeri geçelim)dedim.''okey (tamam)''dedi bay alex.İçeri geçtik ve bay alex bir koltuğa oturdu,bende karşısındaki koltuğa.''Unfortunately I will start talking immediately cut short girls, but you will be forced out of the house and no place to stay my son is coming from England so sorry (kısa kesip hemen konuşmaya başlayacağım Maalesef kızlar ama sizi evden çıkarmak zorunda kalacağım oğlum ingiltereden geliyor ve kalacak yeri yok bu yüzden kusura bakmayın)'' dedi.bi dakka yaa o ne dedi baane vermemki hıh.''hmmm but then nothing remains of or your son with us, will you? We have one spare room anyhow say let's call on our heads if we leave the house unless something comes up that we're girls twill (hmmm o zaman şey ama of ya oğlunuzda bizle kalsa olmaz mı ? nasıl olsa bir tane boş odamız var hadi arayın söyleyin biz bu evden çıkarsak başımıza onca şey gelir biz kızız yani dimi)dedi. ''I'm looking for now is probably on a plane and pray accepts(şimdi arayayım muhtemelen daha uçağa binmemiştir ve dua edin kabul eder)'' ohaa süperr wuhhuu dıptıss.''Mr. Alex is absolutely right from the moment I pray inside(tamam bay alex kesinlikle şu an içimden dua ediyorum)''dedim.bay alex telefonunu eline aldı ve aramaya başladı.

KONUŞMA;

''behold your son will stay home alone can vary, and that I had rented there in person I'd hire them in Turkey but the girl out of the house if I can not look after themselves, and so if you stay in that house together, okay?(alo can oğlum hani senin kalacağın ev varya ben orayı kiralamıştım ve bu kiraladıklarım kişilerde türk ama kız onları evden çıkarırsam başlarının çaresine bakamazlar o yüzden beraber o evde kalsanız olur mu ?)''dedi bay alex.''Do girls!? ohh subject to subject that would be of course that Daddy would realize what they ha, sorry girls, so I wonder how many girls throwing them at home?(kız mı !? ohh tabi yani tabi hiç fark eder mi babacığım tabikide olur yani onlar kız ha ne pardon yani evden atma kaç kızdı acaba bunlar ?)''dedi isminin can olduğunu öğrendiğim.''four daughters, son, but that does not interest you anyway see you tomorrow(dört kız oğlum ama bu seni ilgilendirmiyor her neyse yarın görüşürüz)''dedi bay alex ve telefonu kapattı.

KONUŞMA BİTTİ EVE DÖNÜŞ DEVAM (:D);

''girls are very lucky boy agreed'll see me now I'm going to(kızlar oğlum kabul etti çok şanslısınız şimdi bende gidiyorum görüşürüz)'' dedi bay alex.''Thanks to discuss bay alex(sağol bay alex görüşmek üzere)''dedim ve bay alex i kapıdan uğurladım.koltuktan kalktım ve mutfağa kızların yanına gittim. gittiğimde onlar kendi tabaklarını toplamış masada konuşuyorlardı yanlarına gittim ve oturdum.''kızlar şimdi size birşey söylicem az önce bay alex geldi ve bizi evden çıkaracağını söyledi ama ben yalvar yakar hallettim ama işte sorun şu ki oğlu bizimle kalcak''dedim.beyza konuşmaya başladı '' taamaaqam bence sorun yok ama o sorun çıkarırsa döverum'' dedi ve hepimiz gülmeye başladık.diğer kızlarda onayladı.

##YARIN##

Sbah kalktım ve banyoya gidip rutin işlerimi halledip çıktım.dolabmın karşısına geçip kıyafet seçmeye başladım. altıma şort giyip üstümede belden bağlamalı gömlek (http://www.herteldenbirname.com/wp-content/uploads/2013/01/belden-ba%C4%9Flamal%C4%B1-ekose-g%C3%B6mlek.jpg) giydim. ayakkabı olarakta converse giydim. fazla abartmadan makyaj yapıp aşağıya indim ve mutfağa inip bir kaç birşeyler atıştırdım.sorun şu ki kızları uyandırmadım amaaan banane ister uyanırlar ister uyanmazlar. salon a gittim ve televizyon izlemeye başladım.

##yarım saat sonra##

kapı çalmıştı ve açmak için kapıya gittim.kapıyı açtım ve AMAN ALLAHIM BUNE BÖYLE BU KİM 'AĞAĞAĞ EVE METEOR DÜŞTÜ YARDIM GOMŞULARR' diye bağırmak istesemde baırmadım ve konuşmaya başladım ''buyur kime bakmıştınız?'' dedim ve sırıtmaya başladı. ne var bunda gülünecek anlamadım aq.'' niye gülüyosun ya kimsin'' dedim.''Ben alex in oğlu can ve çekilirsen içeri gircem''dedi ve içeri dalmaya başladı.'' deli missaağğn oğlum ne manda gibi girmeye çalışıon bekle az yol vercektim öküss'' dedim.''lan bu evdeki diğer kızlar nerde onlar senden daha iyidir belki'' dedi ve etrafa bakınmaya başladı.''çok mu çirkinim çok mu gevezeyim ''dedim.aramızda 2 santim kalmıştı nefsi yüzüme vuruyodu ve konuşmaya başladı.''1.'si mükemmel derecede güzelsin 2.'si tahmin edilemeyecek kadar da geveze'' dedi ve geri çekildi.'' ııı tamam be-ben sana odanı gösteriyim''dedim ve alt kata inmeye başladım. merdivenleri indim ve tam arkamı döndüğümde burunlarımız birbirine değiyordu.konuşmaya başladım ''TAMAM BAK ÇOK ŞİRİN,TATLI,YAKIŞIKLI,ÇEKİCİ GÖZÜKSENDE BENİ ETKİLEYEMEZSİN!''dedim güldü ve konuşmaya başladı ''ya bunu yaparsam''dedi ve kulağımdan başlayıp boynuma indi.ve kafamı olumsuz yönede salladım ve tekrar konuşmaya başladı ''peki ya bu''dedi ve dudaklarını dudaklarıma sürttü. 1 adım geri çekildim ve yukarı hızlı hızlı çıktım.çıktığımda yağmur karşımdaydı ve konuşmaya başladı ''ooo su bakıyorumda baya iyi anlaşıyosunuz çok yakınsınız birbirinize''dedi ve gülmeye başladı arkadan irem ve beyzada gülmeye başladı pardon bu gülmek değil bildiğin anırmaktı. koşarak odama gittim. ve kapıyı kilitledim. kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.

4 GÖRL AND 1 BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin