<<7>>

112 8 0
                                    

sabah kaltım 10 dk odanın mimarisini inceledim. evad çünkü ben işsizim. neyse yataktan kaplumbağa hızında kalktım ve ayaklarımı yere sürterek banyoya gittim. iste yüzümü falam yıkadım çıktım.aşağı indim. mutfağa gittim ve olamazzz bune WTF?!

beyza ve kahvaltı hazırlamak

kahvaltı hazırlamak beyza

hazırlamak beyza kahvaltı

çıktım ve bida girdim mutfağa tamam rüya görmüyomusum."su mal mısın sen ne girip çıkıp duruyon ckckckck" dedi beyza. gittim yanına "beyza kafana birsey dusmedi dimi eminsin" dedim "heaa" "nolduki?" dedi. "kahvaltı hazırlıyonda nys devam et yavrum bole iyi" dedim "tamam bebegim ajskxjs" dedi. pff bende gittim yağmur la irem i uyandırdım. gittiler banyo kavgası yapıyolar eheheh. hee can mı onu uyandırmıcam uyusun uykusunda gebersin pezevenk. yine mutfağa gittim. sporcu görll üm asjznskza. beyza patates kızartmış. krep yapmış bide yanında klasik şeyler falan vardı.kızlarda gelmişti. oturduk öküz gibi yemeye başladık. irem bi ara boğuluyodu amk bu kadar mı acıkmış yavrucak.

**************

ilk yemeği ben bitirdim ve ayaklarımı göte vura vura yukarıya çıktım niye, masayı onlar toplasın ehehehe yine çok zekiyim.aynştayn beyni otopsisi sırasında çalınmış kesin bana taktılar valla bak.

.407 OLMUŞ ^^ EVDE DEGİLDİM O YUZDEN ERKEN PAYLASAMADIM. HEPİNİZE TESEKKURLER. KISA OLDU BİLİYORUM DİGER BOLUMU COK UZUN YAZICAM :D YB 450 OLUNCA GELİCEK :**

4 GÖRL AND 1 BOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin