Bi kaç gün önce kral bana artık evlenmem gerektiğini soyumuzun sürmesi gerektğini ve bir kız ile evleneceğimi söyledi. Bir Türk. Nasıl bir Türk ile evlenmemi bekliyorlar ki? Ailem evleneceğin kızı seç yoksa nişanlın ile evleneceksin dediğinde şaka yapmıyormuş meğer. Küçüklüğümden bu güne hep bir kızdan bahsetiler. Ailem de ki herkes bu karralr ile yaşıyor. Ben saray kurallarını hiç sevmiyorum. Neden kendi seçtiğim kızla evlenemiyorum aaa ama doğru Min sun evliliği kabul etmedi oysa 4 yıldır hem sevgili hem arkadaşımdı. Evlilik ona zor gelmişti. Yada kariyeri seçmiş. Ailesi bu ülkenin en zenginlerindendi. Kore kültürünü çok İyi biliyordu. Aslında hala onu seviyordum.
Bir sabah ana kraliçe beni yanına çağrığ nişan hazırlaıklarının başladığını tek sorun iki gein arada kaldıklarını söyledi. Ne iki gelin mi ? Nasıl yani benim için mi yarışıyorlardı? Bunu korede ki her kız zaten her gün yapıyor. Dün sabah saraydan bağzı görevliler ikisi arasında seçim yapmak için Türkiye'ye gitti. Bari güzel olanı seçseler. Üç gün sonra görevliler saraya geri geldi. Herkezi bir araya toplayıp bize gelinleri tanıttılar.
İlk önce çok etkilendikleri belli olan sayfalarca not tutukları Ada isminde ki kız ile başladılar;
-Ada 15 yaşında bizim kültürümüzü tam anlamıyla biliyor. Evine gittiğimizde bizi en iyi şekilde bizim geleneklerimiz ile karşıladı. Maddi gücü gayet iyi. Nasıl Hareket etmesini biliyor. Prenseslik çom yakışışacak bu kıza efendim.
- Resmini görmek istiyorum.
Kızın resmini gördüğümde şoka girmek üzerydim bana bu kızı mı laik gördüler o burunda ne öyle bu kız ve ben off çok kötü be. Daha sonra diqer kızı tanıttılar;
- Diğer kız türk gelenek göreneklerine göre bizi karşıladı korece dahi konuşamıyor. meraba nasılsıız dışında ama çok sıcak kanlı ve çok eğlenceli bence prens olmaya çokda uygun değil.
- Diğer kızın ismi ne?
- Duru efendim
Onun resmini görmek istedğimde diğer kızdan daha güzel daha doğrusu saçları güzeldi. Bu kız da çok güzel değil bu kızları nerden bulumuşlar? tanrı aşkına tiplere bak.
Evleneceğim kızı ana kıraliçe kral ve kraliçe seçecekdi. Kendi evleneceğim kızı bile onlar seçiyordu.Nasıl bir hayat kurmamı bekliyorlardı ki?
Benim hayatımı herzaman kral ve kraliçe kurmuştu pardon aslında anne be baba.Hiç kulanmadığım iki kelime . Beni hep uzaktan seven bu iki kişi ne kadar acı. Benim yanımda hep genel sekreter hyunjoong vardı. Çocukken bi sorunum olduğunda babam yerine hep ona koştum. İlk bisiklet sürmeyi o bana öğretti.Babam nerde miydi ? Sarayan en dip odasında.Neyse Gelelim ana konuya.
Ana karaliçe kızları ve notları çok detaylı inceledi ve konuşmaya başladıAna kraliçe tüm hayatını sarayda geçirmiş sarayda en çok onu seviyorum içinde yaşayamadığı kocaman çocukluğu var. Benimle ve kardeşlerimle konuşmayı çok sever bizlerle hep oyun oynar ama gizli. 15 yaşında başka bir sarayda şimdiki saraya gelmiş.
- Kızlar çok tatlı çok sempatik ne kadar da hazırlanmışlar. Ama birisi çok daha farklı.
Ben kesin Ada'yı seçer derken o beni çok şaşırttı!
- Ben çok düşündüm ve karar verdim bu biraz uzun sürdü. Bir devletin en önemli unsuru Dili, Milleti ve Kültürüdür. Ben bunlara çok iyi sahip çıkdığı İçin Duru olsun sitiyorum O çok eğlenceli bir kıza benziyor saraya hayat getirecek sizlerinde düşüncelerini merak ediyorum Kralım;
Kral hiç bir şey demeden bir kafa salladı bu onayladığı anlamına geliyordu.
Ama ben tanımadığım bir kızla evlenmek istemiyordum! Sonuçlar açıklanacağı zaman genel sekreter ile canlı bağlantı kurduk. Karşımda kocamn bir topluluk vardı hı bide köşe de ayakları gözüken bir kız. Tam karşım Ada vardı. Gözlerinde ki ateş buraya kaldar gelmişti. Çok emin gibiydi seçileceğinden. Sanırım o ayakları gözüken kişi Duru 'ydu . Bi anda cebimde bir titreme oldu bi mesaj Min sun dandı . '' HEP MUTLU OL SENİ MSEVİYORUM '' bu kız benle kafamı buluyor şimdi bütün neşem kaçtı.
Sekreter sonuçları açıkladığında Ada'nın çığlıkları Tüm neşemi getirdi. Hyun Jong benim daha net bir şekilde görmem için Duru'nun ayağa kalkmasını istedi.Hala olan bitenin farkına varmamıştı. 1 yıl sonra bu saraya gelecekti.
Bu sabah öğrendim ki eğitimler başlamış. Evliliğe adım adım yaklaşıyorum.
Bu sabah son kez Min sun ile buluşaktım çok heycanlıydım. Ama çok geçti, tekrar beraber olmak için çok geçti.Korumar ile benim ve min sun nun üye olduğu seoul daki at çifliğine gitik . Min sun her zaman oturduğumuz bank da beni bekliyordu. Onun çok sevdiği kırmızı güller ile yanına gittim sarılmak istedim o ise bana sadece elini uzattı. İki arkadaş gibi.Elinde sıkı sıkı tutuğu şeyi bana uzattı. Ona aldığım yüzükdü bu..
Minsun
- artık çok yokın iki arkadaş olalım böylesi daha iyi ikimiz için çok yakın iki arkadaş
- Neden benim evlilik teklifi mi kabul etmedin.
minsun
- Çok genciz bunun için. Çok erken ve zorlu bir karar bu. Daha hayallerimi yaşamdım. Kazanmam gereken bir tıp okulu var ÖZÜR DİLERİM
Özür dilerim mi? Onunla kocamn bir hayat kura bilirdim. O ise sevgisni bırakıp kariyerinin peşinden koşmayı tercih etti.
Sabah uyandığımda sarayda ki dairemde tek başıma kahvaltı yapdım. Sarayda herkesin kendine ait daireleri var. Saray doğu batı kuzey ve güney olmak üzere İki ye ayrılıyor. Yakında evleneceğim İçin Batı sarayını benim için hazırladılar. Kral ve kuraliçe Güney sarayında yaşıyor ana kraliçe ve kardeşlerim ile beraber. Kuzey sarayında ise sarayda çalışan görevliler yaşıyor. Saray kore geleneklerine göre yapılmış 350 yıllık bir saraydır. Sarayın büyüklüğü ilgili tahmin bile edemiyorum. Çok fazla büyük yüzlerce insan çok rahat yaşaya bilir ki zaten yaşıyor.
Bu gün benim için seçtikleri kız saraya gelecek. Heycanlı mıyım? Hayatım kararacağı için mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOREDE TÜRK GELİN
RomanceYeni ve bilmediğin hayata uyum sağlamak ne kadar uzun bir sure alabilir? Binlerce kilo metreye gidebilir misin? Peki bi prenses olabilir misin ? Bi diziden çok etkilenerek ve ke...