Gözlerimi açtığımda prensin dudakları dudaklarımdaydı. Kalp çarpımdan hiç birşey duyamıyordum Yoonun kolumdan çekemsiyle kednime geldim. Tüm okul son model telefonlarıyla bizim resmimizi çekip sosyal medyada paylaşmaya başlamışlardı bile. Prens hemen elimden tutup beni okulun içine sokdu.
-Sınıfa Git lütfen ve kimseyle konuşma
-Şeyyyy Tamam
Ne olmuştu bi anda ? Preses beni seviyor mu ? Sevmiyorsa neden Öptü? off bu sorular tüm gün hiç aklımdan çıkmadı. Arabaya daoğru ilerlerken artık ayaklarımın titrediğini fark ettim. Arabaya bindiğimde Yoon yüzüme bile bakmıyordu pişman gibiydi. Gerçekten pişman mıydı ?
-Yoon
-Bu gün ile ilgili konuşmak istemiyorum
-Ben de zaten onunla ilgili konuşmayacakdım. Şey Hafta sonu okul ile tatile gidecek miyiz?
-Gitmek istiyormsun?
-Evet
-Ozaman gidiyoruz
Bu hafta sonu çok güzel olacak.Saraya vardığımızda hala kalbimin çarpıntısı hala gitmemişti.Nasıl bir şeydi bu? nasıl bir kalp çarpıtısı? Odama girdiğimde bi şey dikatimi çekdi bi kaktüs. Ve üzerinde bir not ''Duru'ya aynı sana benzediği için SUNY'' Bu çocuğun derdi ne niye bana benzesin ki hemen odasına doğru gitmeye başladım.Kapıyı açtığımda Keni kendine ip atlamaya çalışıyordu.
-Hey sen ip atlamsını bilirmiydin.
-Sanane Duru
-Kaktüs için sağol en sevdiğim bitkidir.
-SENİ SEVMİYORUM DURU
-Neden naptım ben sana
- Abimi elimden aldın artık benimle hç ilgilenmiyor
-ama abin benimlede ilgilenmiyor ki
-peki neden hiç yanıma gelmiyor
-Bunu ona sordun mu hiç ?
-Hayır
-bence git bunu onunla paylaş.
Suny şımarık büyütül müş ama iyi bı kızdı günlük hayatta hiç bi ara ya gelmezdik.Ona duyfuğum kızgnlık geçmişti artık odama giderken yoonun kitap okuduğunu gördüm bende okuduğum kitapı alıp yanına oturdum ve okumaya başladım. Ben yokumuşum gibi hiç umursmadan kitabını okumaya devam etti.Gözlerim bi anda kapandı.Ve olduğum yerde uyumaya başaladım.Sabah gözlerimi açtığım da Yoonun dizlerinde kendimi buldum.Hiç kıpırdaman uyumuş resmen.
-Günaydın
-Günadyın Duru
-Neden böyle uyudun
-Kitap okurken uyumuşum işde hadi kalk hazırlan gezi için seni bekliyorum
Beklediğim an gelmişti aynı odada kalacakdık.Belki biraz daha iyi davranır bana.Kore maceram başlayalı 2 yıl oldu artık yanlız olmak değil yanımda biri olsun istiyorum. Sun hi olmasa çok yalnızım aslında Hiç arkadaşım yok başka.
Okulla doğru gitmeye başladık çok heycanlıydım bacaklarım titriyordu ilkez bi geziye gidiyorum.Ailem asla böyle birşeye izin vermezdi. İki tane otobüs vardı ve bir sürü lüks araba.Benim bildiğim geziye otobüsle gidilir.Kızların hepsi sanki podyuma gidecek gibi süslenmiş erkeklerse onalrdan çokda farkı yokdu.
-Ben otobüsle gidicem
-Saçmalama duru
-Ne olur geitsem
-Kızım sen prensesin
-Okulda öğrenciyim ama
-Of gene çok konuştun
Arabanın kapısının açarak sun hi Ye seslendi
-Hey sun hi hadi sende bizim gel
-Neden otobüste yer yok mu
-Hadi uzatma bin şu arabaya
Yaşasın sun hi de bizim geliyor bütün yol suğuk yoonla gitmekden se çok mutlu oldum. Arabalar artık hareket etmeye başlamıştı. Gideceğimiz yol çok uzak ünlü bir oteldi. Yol ortasında bir yerde dinlenmek için durduk . Markete gidip bi şeyler almak için yürürken sun hi bişeyler anlatıyordu. O anda prens ile min su nun konuştuğunu fark ettim.
-Neden böyle yapıyorsun yoon
-Saçmalama ne yapıyorum gayet normalim
-Onu sevmediğini biliyorum
-Bunu nerden biliyorsun
-Bana baktığın gibi bakmıyorsun ona Neden öptün onu ?
-o artık benim eşim o artık benim hayatımda sen yoksun bu işi bozan sessin beni kariyerin için bırakıp gittin ne yani ne bekliyorsun seni unutmamı mı? Seni unutucam seni hatırlamak istemiyorum Onu da ona aşık olabilmek için. İlk öpücüğümü ona verdim
-Beni unatamazsın beni seviyorsun biliyorum
-Ben seni sevmiy........
Bi anda minsun prensin dudaklarına öyle bir yapıştı ki kalbim paramparça oldu ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOREDE TÜRK GELİN
RomanceYeni ve bilmediğin hayata uyum sağlamak ne kadar uzun bir sure alabilir? Binlerce kilo metreye gidebilir misin? Peki bi prenses olabilir misin ? Bi diziden çok etkilenerek ve ke...