PRENS ( BU BÖLÜME O BİZE ANLATACAK)
-Min sun napıyorsun bırak beni
-Beni sevdiğini kanıtladım baksana
-Seni sevmiyorum.
-Yalan söyleme bak kalbin nasıl attıyo.
Hemen ordan uzaklaşdım.Umarım Duru bu mazarayı görmemiştir.Sağ sola iyice bakdım kimse görünmüyordu hemen arabaya doğru yöneldim kapıyı açtıüımda Duru derin bir uykuya dalmıştı bile. Minsun^nun sözleri beni çok düşündürdü. Gerçekden onu tam anlamıyla unuta bilmiş değildim.Ama Duruya Karşıda boş değildim. Gideceğimiz Otle yaklaşırken Duru^nun uyurken gözünden bir damla yaş düştü.Uykusunda mı ağlıyordu?
Otele gelmiştik her yıl bu otle düzenli olarak geliyorduk.Mis gibi yeşillik içinde bir oteldi botanik bahçesi bin bir çiçek diziliydi. Tam bir doğa tatili olacakda.Bu yıl ormanda kampda yapacakdık.
Arabadan inerken Duru yüzüme bile bakmıyordu. Bu aklımdaki soru işaretlerini biraz daha güçlendirmişti.
-Duru
-Efendim
-İyimisin
-Yor yordu biraz
-Valizini bana ver
-Gerek yok
Kendimi çok suçlu hissediyordum.Otelin görevlilerinin anahtarları vermesiyle kim kimle kalacak ona karar vermeye başladı.
-Ben Duru ve Sun hi ile kalacağım
dedi min sun Oan sanki gözlerimden ateş çıkacakdı.Görevli
-Ama üç kişilik odamız yok masef
Hemen ipleri elime almam gerek di artık
-sen sun hi le kal ben eşimle kalacağım
Duruyu kolundan tutarak yanıma çekdim. Hiç bir şey demesine izin vermeden onu hemen odaya çıkdık
-Min sun ile sun hi analaşamaz yoon ben sun hi ile kalmalıyım
-İki kuzun bence gayet iyi anlaşır Duru
-Ne onlar kuzun mi?
-Evet bilmiyormuydun
-Bana hiç bundan bahsetmedi ama
-Onlar aile orak birvirlerine çok uzaklar Sun hi oyuzadan hiç bahsetmemiş ola bilir sana anneleri üvey kardeş.
-Anladım şimdi neden bu kadar soğuk oldukları.
MİNSUN ( BU BÖLÜMÜ O BİZE ANLATACAK)
Onu hala seviyorum. Aptalım ben aplat keşke ondan vaz geçmeseydim şimdi onu başkasının yanında görmeye katlanamıyorum biliyorum oda beni seviyor. İlkez ayrı bir tatil yaşayacağız. İlk kez ayrı odalarda kalacağız. Neden ondan vaz geçerken bu ayrıntıları hiç düşünmedim ki. Farkındayım bana olan ilgisi azalmaya başladı ama biliyorum beni hala seviyor. Göre biliyorum kafası karışık. Ya o kıza karşı boş değilse? O şimdi o prens le aynı odada bense şu sun hi ile inanmıyorum.
-Hey sun hi çek şu pis eşyalarını yatağımın üzerinden
-Onlar senden daha temiz merak etme
Of bu kız beni sinir edeyor.Ben prensle Duru aynı odada kalmasın derken bu kız bana kaldı. Hemen üzerimi değiştirip. Yoon ile devamlı buluştuğumuz küçük gölün yanına gittim biliyorum oda buraya gelecekdi. 1 saat kadar bekledikden sonra gelmeyeceğini anlayıp otele geri dönmeye karar verdim. Od a ne yoon bir acın altına oyurmuş kitap okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOREDE TÜRK GELİN
RomanceYeni ve bilmediğin hayata uyum sağlamak ne kadar uzun bir sure alabilir? Binlerce kilo metreye gidebilir misin? Peki bi prenses olabilir misin ? Bi diziden çok etkilenerek ve ke...