4.

190 11 0
                                    

Zoe

A baleset után egyből pakolni kezdtünk és indultunk haza. Az úton igazából senki sem mert megszólalni,ezért kitört a kínos csend,ami mindenkit kiakasztott. Niall még mindig az orrát fájlalta,Louis pedig lehajtott fejjel ült az anyósülésen. Biztos vagyok benne,hogy ez csak véletlen és rossz mozdulat volt.

-Beugrok pár dologért a boltba,ki tart velem?-Törte meg Harry a ránk telepedett szótlanságot. Louis,Liam,Grace és Niall is menni akart,csak én nem.

-Na ezt elfelejtheted,maradj csak itt velem!-Löktem vissza az ülésre a barátomat aki tetetett sértődéssel és összefont karokkal ült le.

-Akkor viszont hozzatok négy csokis fánkot! Liam te vagy a felelős értük,tudod amelyiken vannak mogyoró darabocskák is!

-Persze haver,tudom!-Nevetett Liam,majd a többiek után szaladt.
Ketten maradtunk.

-Fáj még? Mutasd!-Fordultam a fiú felé. Picit be volt dagadva,a vérzés viszont elállt.-Otthon lekezeljük. Biztos,hogy nem tört el?

-Gyönyörű vagy..-Fogalmam sincs hogy jött ez ide most,de a fejem konkrétan vörös színekben pompázott.

-A fejedet is beütötted vagy mi? Nem vagyok az,és amúgy sem ez a lényeg most!-Fejemet a kijelentése után elfordítottam,hogy ne lássa meg a rákvörös arcomat.

-Nem ütöttem be a fejem,csak hiányoztál.

-Te is nekem,nagyon. Rossz volt nélküled,alíg bírtam ép ésszel Gracet!-Nevettem a saját problémámon.-Persze Harry is hiányzott. Fura így rövid hajjal. Na és Liamet meg Cherylt nem láttam együtt élő..-Nem tudtam befejezni a folytonos beszédet,ugyanis Niall fogta magát és megcsókolt,csak úgy. Karjaival körülölelt,én pedig hozzábújtam.

-Ez annyira kellett már. Néha jobb így kettesben lenni. Mit szólnál,ha elmennénk nyaralni,hmm? Csak mi ketten,például Dominicára?-Tátott szájjal néztem rá,Ő pedig a hajammal játszott.

-Dominicára? Az rohadt szép hely,viszont..nagyon-nagyon drága.-Tudom,hogy Niallnek sok pénze van,és hogy szívesen vinne el. De nem engedhetem meg,hogy úgy elvigyen ilyen helyekre,hogy én semmit sem teszek a költségekbe.

-De cicám,rengeteg ideje nem láttuk egymást,és ennyi kijárna neked és nekem is! Csak gondolj bele,mennyire jó lenne..

-Oké,lehet. De a többiekkel mi lesz? Nem hagyhatjuk őket itthon,csak úgy!-Akadtam ki. Szerettem volna menni,persze,hogy szerettem volna. De felelősek vagyunk pár dologért és ezeket nem hagyhatjuk hátra csak úgy!

Sziasztok! Meghoztam a 4. részt! xxx.tami💛

This Town / 1DWhere stories live. Discover now