8.

115 5 1
                                    

Zoe szemszöge

A grillezés vége fele én és Liam úgy döntöttünk,hogy ideje megteríteni. Pár tányért meg poharat kipakoltunk a teraszon lévő asztalra,mellé üdítőket meg rágcsát,amit mindenki szeret.

-Megbeszéltétek már?-Kíváncsiskodott Liam majd lerakta a kezébe lévő dolgokat és megtámaszkodott az egyik széken.

-Nagyjából. Legalábbis szerinte igen. Ő beszélt,én hallgattam.-Sóhajtottam egy amolyan 'túlélem stílusban' és leültem.

-Ha szeretnétek akkor menjetek ketten,nem lesz baj belőle.-Foglalt helyet most már Ő is mellettem.

-De én veletek akarok menni. Így,mindannyian. Picit Grace meg Louis is összeszokna.-Magyaráztam Liamnek aki helyeslően bólintott.

-Szerintem már csak azért piszkálják egymást,hogy ne legyen feltűnő,hogy mind a ketten tetszenek a másiknak.-Nevetett fel a mellettem ülő fiú.

-Komolyan úgy viselkednek,mint az öreg házaspárok.
Ezen a mondatán én is egy jót nevettem,de valahol viszont igaza van.

-Na,gyere menjünk vissza,már biztos keresnek minket.-Javasoltam mire mind a ketten szinte egyszerre szaladtunk ki. Amilyen szerencsés vagyok a lépcsőn lefele megcsúszott a lábam és arccal előre a földre estem. Azt se tudtam mit csinálják,csak annyit éreztem,hogy nagyjából mindenki körülöttem van.

-Jól vagyok srácok na nem kell körbeállni!-Két kezemmel próbáltam magam feltornászni de hirtelen a térdembe hasított a fájdalom amitől újra visszaestem.-Azt hiszem.


Sziasztook! Bocsi,hogy így megvárattunk titeket,de hiába próbálkoztam vagy nem volt kedvem,vagy csak időm nem volt. De itt a 8. rész,ami elég rövidecske és nem a legjobb..(Helyesírási hibákért elnézést,nem igazán néztem át.) Tamixx

This Town / 1DWhere stories live. Discover now