Zoe szemszöge
-De hát,úgy volt hogy együtt megyünk Dominicára! Megbeszéltük a kocsiban Zoe!-csattant ki Niall,mire én értetlenül néztem rá. Azt hiszem,nagyon félreértette.
-Nos,ha ketten akartok menni,csak nyugodtan. Megleszünk a többiekkel,vigyázok rájuk.-Húzta ki magát büszkén a bátyám,én pedig elnevettem magam.
-Ugyan Harry,magadra sem tudsz vigyázni nemhogy plusz három ökörre!-Szólt be a mellettem ülő lány.
-Hé,srácok. Én egy szóval sem mondtam,hogy kettesben akarok elmenni. Ott is töltünk együtt időt meg minden,de nélkületek sehova nem megyünk!-Közöltem a többiekkel miközben Niall szemébe kerestem a helyeslést,viszont nem találtam.
-Ha te így gondolod,hogy nem akarsz velem kettesben lenni,akkor oké.-Állt fel az előbb említett,felvette a cipőjét és elindult a kijárat felé.-De legközelebb beszélj a magad nevében,ugyanis én elmegyek valakivel,aki minden bizonyára nem te leszel.-Jobb kezével idegesen hajába túrt és kisétált. Mindenki megdöbbenve hallgatta az utóbbi kijelentését.
-Jó,én most utána megyek!-Pattant fel a helyéről Harry de megfogtam a karját.-Zoe,engedj el.
-Nem Harry,majd lenyugszik,jobb lenne ha te is ezt tennéd.-Nem mertem senki szemébe nézni,így a padlót néztem szemrebbenés nélkül.-Nem gondolta komolyan. Estére itthon lesz és megfogja bánni.
-De akkor sem beszélhet így a húgommal! Mégis mi az,hogy elmegy mással?!-Emelte fel a hangját,és most már farkasszemet néztünk egymással.
-Harry,haver. Nyugi,ha Zoe azt mondja visszajön,akkor visszajön okés?-Szólt közbe végre Liam is.-Inkább gyere,igyunk meg egy sört,vagy nem tudom. Menjünk ki focizni!
-Liam te egy zseni vagy!-Szaladt ki Louis a foci szó hallatán az udvarra.-Mozogjatok már lusta banda!-Dirigált úgy,mint egy edző.
-Jó na,megyünk már! Csak előszedem a labdát!-Miután sikeresen megtaláltam a kezembe tartva indultam a többiek után.
-Na akkor csapatokba állunk. Én és Liam,ti pedig hárman rendben?-Utasított mindenkit a helyére Louis.
-De nem vagyunk meg egyelően edző bá! Tudod a kettő kevesebb a háromnál!-Nevetett Grace a fiún.
-Igen.de azzal nem számoltál,hogy Te nem érsz fel egy emberrel sem!
-Kikérem magamnak,kiskorom óta focizok és pár éve csapatban is!-Húzta végig a levegőben az ujjait amolyan "nekem te ne" stílusban.
-Na majd kiderül.-forgatott szemet Louis.-Győzzön a jobbik!-Passzolt Liamnek aki támadásba lendült és egyből gól lett. A két fiú mellkast kinyomva szaladt egymásnak és estek egymásra.
Középkezdéskor Grace lábaihoz került a labda és előre vitte. Egyszer passzolt Harrynek aki rögtön visszarúgta ezzel Liamet kicselezve. A lány kijátszotta Louis eszét is így nekünk is lett egy gól. Örömünkben mind a ketten bátyámmal ráugrottunk.
-Huh,oké. Nem hittem hogy valaha ilyet mondok neked,de szép volt!-Mosolygott rá Tomlinson barátnőmre szemet forgatva.
Hali,meghoztam a következő részt. Vajon ki fog nyerni?🤔😉 Jó olvasást!❤
YOU ARE READING
This Town / 1D
FanfictionNégy bandatag. Két lány. Egy ház. Kell ennél több dráma? Kell hát. Két Styles. ❌A SZTORINAK SEMMI KÖZE A VALÓSÁGHOZ!❌ ❗EZT A BLOGOT KETTEN ÍRJÁK❗