Telefonumun melodisini duyunca sıçradım. Çok yüksek bir zil sesi var. Telefonun ekranın da 'Ash' yazısını görünce şaşırdım. Ash, bizim yani Dave ile benim çocukluk arkadaşımızdı. Ama o okulu nedeniyle başka bir yere taşınmak zorunda kaldığı için görüşemiyorduk. Ve ne zamadır görüşemiyorduk. Ama bir sır o benim eş cinsel olduğu bilmiyor -. Biliyorum siz nasıl arkadaşsınız diyeceksiniz. Ama ne yapabilirim. Ona söyleyemiyorum. Yani o bir kız. Utanıyorum. Ya arkadaşlığımız biterse? Dave'e söylerken bile çok zorlanmıştım. Hem şaşırmış hem de mutlu bir ifadeyle telefonu açtım.
'' Biraz daha açmasaydın kapatacaktım '' dedi kızgın olmaya çalışan sesiyle.
'' Üzgünüm yanımda değildi telefon ''
'' Tamam önemli değil ama bir daha olmasın babacık '' dedi sempatik sesiyle . Gerçekten özlemişim.
'' Tamam olmaz Ash ''
'' Benim adım Ashley ''
'' Ash daha iyi ve kısa.''
'' Tamam tamam Ash olsun . E nasılsın ? ''
'' İyim sen ? ''
'' Bende iyim . Şunun için aramıştım ; ben sınavlarımı bitirdim tatile girdik biz 2 haftalığına. Bende ilk 1 haftasını orada diğer 1 haftasını da başka bir yer de geçiririm diye düşünmüştüm de ''
'' Çok süper bir düşünce de , neden 1 hafta ? ''
'' Fazla yük olmamak için ''
'' Sakın duymayayım . Sen ne zaman yük oldun ki şimdi olasın . Böyle konuşma darılırım.
'' Çok teşekkür ederim . Ha bu arada Dave' e söyleme sürpriz yapalım olur mu ?
'' Tamam tamam da ne zaman geliyorsun ? ''
'' Yarın saat öğlen 4 gibi uçağım buradan kalkıyor.''
'' Tamam ben seni alırım . Görüşürüz.
'' Görüşürüz Lee ''
'' Bana Lee '' deme diyecektim ama çoktan kapatmıştı .
Biliyorum çok kısa oldu ama öbür bölüm uzun olacak . ( Yine de söz vermeyeyim =) )
(Burayıda silip tekrar yazacaktım ama sonradan tüm orjinalliği ile kalsın diye düşündüm.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & White (Ziam Palik)
Random"Ve bir gün gelecek, siyah tüm içtenliģi ile beyazın masumluğuna kapılcak. İstese de istemese de..." Siyah'ın son cümlesi şu oldu; ''Ve siyah beyaza aşık oldu!''