- 6 - Little Things

1.6K 89 21
                                    

Az önce Dave aradı Ash sabah da orada olacakmış. Olması daha iyi gözümü görmesini istemem . Ama iyi olmuştu işim olmayan şeylere karışmam lazım! Esmer çocuk aslında bana ders vermişti . Herşeye maydonoz olma dersi!

Banyoya gidip Emily'nin burda unuttuğu kapatıcıyı sürdüm. Morluğu gitmiş olabilir ama hala acıyor!!..Elide ama ağırmış ya da ben mi çok hassasım? Neyse...

Bir kaç ufak işimi halledip bara gitmeye karar verdim . İç sesim ' Gitme yine dayak yiyeceksin ' desede onu dinlemedim tabii ki. Sadece bir yumruk... başka bir şey yok ve olmaz da. Boşuna kafa patlatıyorum. Altarafı bir yumruk bu kadar başka bir şey yok ve ben burnumu sokmadıkça olmayacaktı. 

Barın kapısından içeri girdiğimde yine aynı ağır kokuyu aldım. Ama yine düzenleydi. Bar taburelerinden bir tanesine oturup barmene bir votka istediğimi söyledim. 5 dakika önüme koydu. İçmeye başladım . Aynı sesler bir daha gelmeye başlamıştı. Arkana döne Liam arkanı dönm- yine döndüm! Ama bu sefer başkaları kavga ediyordu . Baya kaslı biri - kas yığını - biri zayıf birini - herhalde ilk defa geliyor buraya - kavga ediyordu . Ah benim şu insan haklarını düşünen ruhum. Başka biri de olsa yapardı adaletsizlik var!

Zayıf olanı bileğinden tutup arkama aldım . 

 '' Sende kimsin be ''

'' Adalet Bakanı '' 

''Ne? ''

'' Diyorum ki yaptığın adaletli mi? Sen onun 6 katısın be! ''

'' Avukatı mısın ? Değilsin karışma ve laflarına dikkat et küçük''

'' Evet avukatıyım var mı? ''

'' Demek avukatısın al o zaman bu da benim avukatım'' diyerek diğer gözüme de bir yumruk attı . A bak morluk sana eş geldi . Beraber takılırsınız artık !! 

'' Dava kapanmıştır...ya da dur kapanmadı '' diyerek üstüme saldırdı . Yere düşmüştüm karnıma , yüzüme kaç tane tekme yiyorum saymıyorum bile.. Sonra tekmeleri bir anda kesildi . Tam bitti derken bu seferde o tekme yiyordu . Bu o esmer çocuktu . 

'' Bak bakalım orospu çocuğu  tekmelerim ne kadar harika! ''

Baya bir dayaktan sonra ;

'' Dava şimdi kapandı '' dedi . Adam yanındaki yardakçılarıyla birlikte yalpanarak gitti. Ağzım açık kalmıştı .

'' Te- teşekkür ederim '' diyebildim şaşkınlığımı üzerimden atmaya çalışarak .

'' Teşekküre gerek yok ama diğer sefer bu kadar şanslı olmazsın. Boyundan büyük işlere kalkışma ufaklık '' diyerek gitti .

Hey o bana ufaklık mı demişti?! Ama haklı şimdi bile her yerim ağrıyor. O gelmeseydi şimdi belki çalışanlar cesedimi kazıyorlardı yerden . Boyundan büyük işlere kalkışma Liam . Boyundan büyük işlere kalkışma ufaklık...Hey !

Biraz zor da olsa kendimi bir taksiye atabilmiştim. Yarım saatlik bir yolculuktan sonra evin önünde durdu. Cebimden çıkarıp parasını verdim. Kapıyı açıp indim . 

'' Ağabey istersen yardım edeyim hiç iyi gözükmüyorsun ! ''

'' Sağ ol iyim ben ''

'' Benimki bir teklif . Hadi iyi akşamlar ''

'' Sana da ''

Kendimi zorla sürükleyerek evin önüne attım. Niye yardımına evet demedim ki? 

Işıkların açıklığına bakılırsa Ashley gelmişti. İşte şimdi bittim. Bir morlukla kalmadı binbir morluklarla görecekti! Kapıyı çaldım. İki dakika sonra Ashley açmıştı . Sırıtan suratı bi anda şaşkınlıkla yer değiştirdi .

'' Bu halin ne Lee? Ne oldu sana ? ''

'' Benim adım ufaklık ... aman Liam ''

'' Ufaklık?  Her neyse ne oldu sana ''

'' Ufak bir kavga ''

'' Kavga da dayak atan ve yiyen taraflar vardır. Sanırım sen sadece yiyensin ''

'' Evet Ashley dayak yedim . ''

'' Tamam bir şey demedim . Gel içeri yaralarına bakalım ''

'' Tamam ''

Yaralarıma krem sürmüştü . Başımda da bir buz torbası vardı . Herşeyi anlatmıştım Ash'e .

'' Demek böyle kurtuldun''

'' Kaç defa söyleyeceğim ''

'' Tamam canım ''

Ashley benim en iyi arkadaşlarımdan biriydi. O bana herşeyini anlatıyor . 

'' Ashley? ''

'' Efendim ufaklık ? ''

Ufaklık? Birini hatırlattı . Neyse.

'' Biz çok iyi arkadaşlarız dimi? ''

'' Tabii ki ''

'' Her şeyi anlatıyoruz demi ? ''

'' Elbette ''

'' Ama ben bir şeyimi anlatmadım ''

'' Neyini ? ''

'' Ashley ben... ben eş cinselim ''

'' Biliyorum '' Ne? Ağzım açık kalmıştı.

'' Nereden biliyorsun? Dave söyledi dimi ? Boşboğaz''

'' Kimsenin söylemesine gerek yok Lee sen benim dostumsun bunda anlamayacak bir şey yoktu dostum. Dostlar birbirini anlarlar ''

'' Sen çok iyi bir dostsun Ash. Seni seviyorum.''

'' Bende seni seviyorum koca bebek ''

'' Hey! ''

'' Ufaklıktan iyidir ''

'' Olsun ne ufaklık ne koca bebek Benim adım ufaklı- Liam ''

'' Hı hı '' diyerek sırıttı . Bende sırıttım. Kollarımı açıp sımsıkı sarıldım ona .

Biraz film izledikten sonra Ash yukarı yatmaya çıktı. Bende mutfaktan su alıp yukarı çıktım . Suyu masamın üzerine koyup önceden giymiş olduğum pijamalarla yatağa girdim. Oturur pozisyonunu alıp suyumu içtim . Bardağı tekrar masanın üzerine koydum .

Yatağa iyice sokulup yorganı kafama kadar çektim. Hayal kurmaya başladım . Yatmadan önce hep hayal kurardım . Daha iyi uyuyordum. Gözlerimi kapatıp hayalime başladım . Bir yüz belirdi . Hey bu o esmer çocuk . Onun hayal dünyamda işi ne? Ben niye onun hayalini kuruyorum . Yüzünü gördüğümde oluşan karıncalanma da ne? Ben kimim? Durun bunu biliyorum . Ben ufaklığım. Yani Liam . Evet evet Liam.

Selam biliyorum burayı yazmak iğrenç bir şey - okumakta - ama yazayım bi dedim . Biliyorum Zayn kötü gibi gözükmüyor . Ama hemen bu tanıya varmayın . İlerleyen bölümlerde Zayn içinden milyonlarca şeytan çıkacak . Zayn bu şeytana pabucunu ters giydirir. ;) Liam' a neler oluyor? :))))))

Black & White (Ziam  Palik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin