Gelecek Kesitlerinden (Offer)

1K 60 14
                                    

Güneş gökyüzünün tam tepesindeydi . Issız bir sahil kenarındaydım . Neden mi buradaydım ? Baştan anlatayım.

Zayn bir haftadaır eve gelmiyordu . Telefonlarını açmıyor , hep tele sekrete düşüyordu . Merak etmiştim . Neyse...Dün bir mesaj geldi . Gizli numaradandı '' Zayn'nin Ne İşler Karıştırdığını Öğrenmek İster Misin? '' Ne işi diye felan düşünürken ''Evet' diye mesaj attım . '' Tamam o zaman yarın....daki sahile gel '' dedi ve işte burdayım . 

Ayakta durmaktan sıkılmıştım. Sahilin hemen önündeki kırık dökük bir bank vardı. Oraya oturdum . Bir kaç dakika sonra kucağıma bir kağıt düştü hey bu kağıtta neyin nesi? Arkamı , önümü, sağıma , soluma baktım nereden gelmişti bu kağıt? Açıp baktım '' Zayn bir katil '' Ne?

Bir iki dakika sonra bir not daha '' Senin katilin. . O bir yalancı ''  Bunlar da ne demekti. 

'' Liam '' adın-mın bağırılmasıyla arkamı döndüm . Hey bu Zayn . Ama elinde silah var .Silah? Ve bana doğru tutulmuş bir silah. 

'' Z-ZAYN'' 

''Ne oldu korktun demi''

'' ZAYN NE DEMK OLUYOR BU?''

'' Kısaca ölüceksin ''

'' Ne sen ne dedğinin farkında mısın Zayn ,''

'' Gayet farkındayım ''

Ağlamaya başlamıştım . Korkudan değil yanılmaktan .

'' Ne şimdide duygu sömürüsü mü yapıyorsun  Liam bey . A dur bey mi? Sen bir Gaysin ''

'' Zayn sende eşcinselsin-din ''

'' Sen de buna inandın? ''

'' Zayn?''

'' Ne var ?''

'' Ben sevmedin mi  hiç ? ''

'' Hiç senin gibi bir ibneyi kim sevsin ki? ''

'' Doğru konuş ''

'' Doğru olan bu ''

'' Zayn...''

'' Ölücek biri için fazla cesaretlisin Ufaklık ''

'' Evet öyleyim kucaklık ''

'' Ah,bana şöyle seslenmeyi keser misin? Ben sen değilim.''

Bir alarm sesi geliyordu . 

'' Vakit doldu ufaklık , azrailin geldi ''

Tetiği çektiğinde gözlerimi sıkı sıkı kapattım . Bu halde bile gözyaşlarım akıyordu . 

'' 3 , 2 , 1 ,....0 '' '' Tak '' 

Ölmüşmüydüm . Cennettemi cehennemdemiydim . Ama bir dakika kan?

Sıkıca gömdüğüm gözlerimi açtım . Hey hala buradaydım . Ama bir dakika o zaman silah... Zayn..Vurmak . Hemen karşıya baktım Zayn kahkaha atıyordu . Kamera şakası felan mıydı? Hemen üstüme baktım . Hey bu bir boyaydı. Yazılı bir boya '' Benimle Evlenir Misin ? '' 


Bu tişörtü oratadan kaybolmadan önce Zayn almıştı . Beyazdı . Bembeyaz . Ama üzerine boya gelince yazı çı- anladım gizli yazı metedu. Görünmez yazıyla yazıyordu zaten üstüne boya gelincede...

Ne yani tüm o konuşma bir teklif içinmi? Böyle bir teklif mi olur yahu? Öldüm burda .. Gerçek anlamda....

Zayn hala kahkaha atıyordu  . 

'' EE kabul ediyor musun ufaklık '' dedi kahkasının arasında . 

'' Etmiyorum '',

'' N-ne neden tekilfi mi beğenmedin . Ben seversin diye şey ettim. Unutulmaz olsun istedim kimseninkine benzemesin istedim . Kötümü şeyetmişim''

'' Hemde çok kötü şey etmişsin ''

''  G-gerçekten mi? '' dedi ağlamaklı sesle . Öyle olmaz Zayn efendi böyle olur ..

'' Gerçekten artık istemiyorum seni Zayn sevmiyorum da '' dedim ağlamaklı yapmaya çalışdığım sesle.

'' Li-''

Denize doğru yürümeye başlamıştım .. iLerledim ilerledim taki dibe çökene kadar . Bir iki dakika dayanmaya çalıştım .

''LİAM''diye bağırıp denize doğru koştu. Yüzme bilmiyordu! Ama sevdiği  için girerdi suya. Beni seviyordu , doğrulandı . Her tarafa baktı . Tabiki bulamadı saklanmıştım .  Yüzme bilmediği için çırpınıyordu .Aynı zamanda ağlayıp '' Seni Seviyorum '' diye bağırıyordu . Suyun altından yaklaşıp bacaklarından tutup çektim .  Daha ne olduğunu anlamadan dudağını dudağımla birleştirdim . Afalaması geçtiğinde oda karşılık verdi . Ayrılıp su yüzeyüne  çıktığımızda nefes alıp '' Bende seni seviyorum ve evet... teklifini kabul ediyorum ''

Zayn'in ağzından

Onu kaybettim diye çok korktum , çok . Keşke böyle bir teklif yapmasaydım dedim . Güzel şirin romantik bir teklif olabilirdi dedim . Ben malım ben gerizekalıyım dedim . Yüzme bilmediğim halde hiç düşünmeden suya atladım . Çünkü onu akılların eremeyeceği kadar çok seviyorum . O öpüşü beni benden aldı . Ya kabul edişi.. nasıl korkutmuştu beni kerata . Beni onsuzlukla nasıl korkutmuştu .

Ve nasıl oldu bilmiyorum ama '' SİYAH BEYAZA AŞIK OLDU ''

Alın size gelecekten bir kesit , hatta bir bölüm bile diyebilirim . Evlenme tekllifi çok cooool biliyorum . Kabul ediş apayrı zaten . Bunlar ailece piskopat . !! Ailece !! :)))                               Belki kesitlerimi sevmiyorsunuzdur . Olabilir ama ben seviyorum . Kitaba merak katıyor  ^.^  

Black & White (Ziam  Palik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin