Gece nin ağzından
Allah kahretsin ya bi kaçırılmadığım kalmıştı sonunda o da oldu. Kim lan beni kaçıran pezevenk bi de ellerimi çok sıkı bağlamış Piç kurusu . Başıma da dikmiş izdabutları neyse onu bunu boşverip nasıl kaçacağımı düşünmeye başladım .
Yok lan yok hiç bi şey bulamıyorum patladım ya tam sıkıntıdan gebercekken aklıma Uraz geldi. Uzak durmalıyım ondan imkansısız biz onun ne yaptığını bilmediğimi zannediyo ama ben biliyorum fakat gene de ondan uzak duramıyorum .Onun yanında çok mutluyum neden böyle bilmiyorum seviyomuyum bilmiyorum hoşlanıyamuyum bilmiyorum daha önce hiç böyle bir şey yaşamadığım için bilmiyorum ve böyle ikilemde kalmaktan nefret ediyorum .
Ben böyle düşünürken içeri bi adam girdi.
Adamı görünce başladım kahkaha atmaya adam benim güldüğümü görünce
_Ne gülüyosun orospu dedi
Bende
_Benmiyim lan orospu şu tipe bak dönek dedi m
Bu dediğim üzerine adam sinirlendi ve vana yaklaşıp tokat attı .
İt herif o kadar hızlı vurdu ki dudağım patladı .Tabi ben dururmuyum hayır hemen adama
_Şerefsiz tabi ben bağlıyken vuruyosun başka türlü vuramaz sın diye bağırdım adam alaylı bi kahkaha atıp
_Aynı abin onun gibi agrasif dedi
Bende ona
_Hem sen beni nesden kaçırdın babamlarla ne zorunda var dedim oda bana
_Zamanı gelince öğrenirsin deyip beni yalnız bırakıp çıktı .
Arkasından sinirle bağırdım
_NE ZAMANI LAN NE ZAMANI PİÇ HERİF HEM KAÇIRDIN HEM DE ZAMAN DİYOSUN
Ama tabiki ne kadar bağırsam da bi işe yaramadığı için susmayı tercih ettim.
2HAFTA SONRA
kaçırılmamın üzerinden iki hafta geçti ama babamlar beni bulamadı.
Bu iki hafta içersinde her gün beni dövdükleri için her yerim mosmor oldu ve kanıyan yerlerin de var.
O günden sonrada o adamı hiç görmedim her zaman başka Bi adam gelip beni dövüyo ve bana yalvar yalvarmazsan bırakmam diyolar ma ben tabiki yalvarmıyorum ve ben yalvarma dığım için ben pert olana kadar dövüyolar hatta bazen daha rahat dövmek için beni çözüp kallarımdan ve bacaklarımdan zincirlerle bağlayıp asıyolar .
Gene farklı bi adam geldi ve beni dövmeye başladı ama bu sefer dayanacak gücüm kalmadı.
Hoşçakal abi Hoşçakal baba Hoşçakal ailem
______________________
Evet arkadaşlar acaba Gece ölecek mi ?
Uraz ne yapacak ?
Gece yi kim kaçırdıve neden kaçırdı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızı
ChickLitBakalım Gece babası abisi gibi acımasız olabilecek mi? Annesinin katilini bulabilecek mi? Birbirlerini körkütük aşık olan Cansu ve Uraz'ın aşkı bakalım nelere yol açacak ,bakalım bizi nasıl bir serüven bekliyor. NOT:Küfür içerir . B...