Tonuś❤is onlineSrzałka🎯 is online
Poważny człowieczek🍭 is online
Laseczka😈 is online
Młotek⚡is online
Mrożonka😜 is online
Strzałka🎯: Witajcie ekipo😀
Tonuś❤: Witaj....... nie mam słów żeby cię opisać.
Laseczka😈: Ej no Stark, nie byłeś nigdy młody? I głupi?
Tonuś❤: Byłem młody, i nigdy nie byłem głupi . I on też BYŁ młody, a z głupotą to można ponegocjować.
Strzałka🎯: Dobra rozumiem. Nie musisz mnie wyzywać :(
Młotek⚡: Ktoś mi powie co się dzieje?
Laseczka😈: No więc usiądźmy, weźmy jakieś jedzenie, i wsłuchajmy się w tą historię.
Kiedy razem z Wandą siedziałyśmy w kuchni, i robiłyśmy paznokcie, Clint przyszedł, wyjął z lodówki ulubionego łososia norweskiego Tonego. Wanda powiedziała mu, że ryba należy do Tonego i jak ją zje będzie problem. Wtedy do kuchni wszedł nasz miliarder. Zaczeła się kłótnia o łososia i ... Poczekajcie... ... Dobra, i okazało się, że koło ręki Clinta leżał nóż. Więc Clint go wziął i rzucił o ścianę. Właściwie to nikt nie wie dlaczego. Wanda ich odciągnęła od siebie, ale nasz pan Barton "niechcący" skosił jej drugim nożem włosy. I teraz ma takie trochę krótsze. Tak do połowy. Za to młoda przemalowała Bartona na fiolet, a Tonego na blond. Więc tyle z historii.Młotek⚡: Zacna historia.
Mrożonka😛: Współczucie dla Wandy.
Poważny człowieczek🍭: Nie dziwi mnie jej reakcja. Dziś rano jak zrobiła sobie herbatę to omal nie chciała mnie wymordować.
Strzałka🎯: Idę z dzieckiem na spacer. Do zobaczenia.
Strzałka🎯 is offline
Mrożonka😛: Przykładny Ojciec.
Tonuś❤: Dlaczego tylko on z nas wszystkich ma normalną rodzinę?
Laseczka😈: ...
Młotek⚡: ...
Mrożonka😛: ...
Tonuś: ...
Poważny człowieczek🍭: ...
Laseczka😈 is offline
Młotek⚡ is offline
Tonuś❤ is offline
Poważny człowieczek🍭 is offline
Mrożonka😛:is offline
Taki krótki rozdział. Piszcie co mam wstawiać dalej. Gwiazdka i kom. Do jutra❤❤❤
BlackStarsTS
CZYTASZ
Marvel Wszystko I Nic 😉
DiversosPreferencje/zodiaki/ masa pierdyliardów innych rzeczy W tej książce wystąpią postacie, takie jak: Tony Stark Steve Rogers Natasha Romanoff Bruce Banner Clint Barton Thor Odinson Sam Wilson James Barnes James Rhodey Loki Laufeyson Scott Lang Wanda Ma...