WITAM PO TYCH 3 MIESIĄCACH [Wow, ale ten czas leci]
Mam kilka informacji. Ze względów trzecich, czwartych i kilku jeszcze innych, powracam do was z kolejnymi Marvelowskimi przygodami.
Plany na ten rok
1. Książka Preferencje (min.69 roz.)
2. [Nie na 100%] Książka "Ostatni raz, obiecuję" - motywem głównym 'Tony Stark dobry (Taa napewno) rodzic"
3. Niespodzianka [której jeszcze nie wymyśliłam no, ale coś załatwie]
4. Ewentualne poprawki w książkach.Tych 4 punktów postaram się dotrzymać. A jeśli kogoś ciekawi dlaczego zniknęłam to oto plan wydarzeń:
[poniedziałek przed 2 listopada] Matematyka kl 7.
Godz 8:17 ławka 2 od tablicy1. Piszę coś z tablicy.
2. Uznaje, że to bez sensu i przestaje.
3. Otwieram zeszyt na końcu.
4. Zaczynam pisać 10 stronę do książki.
5. Pani na mnie patrzy
6. Ja na nią nie.
7. Ta sucz... ekhm przepaszam, ta szmaciura jebana zrogowaciała zauważa że coś piszę.
8. Zabiera zeszyt
9. Podchodzi do biurka i patrzy.
10. Zaczyna czytać książę.( która miała powstać, ale nie powstanie. Wiecie komu dziękować :)
11. Zaczyna mi truć, cytuje:
"Co to za bzdury, co to to w ogóle jest? Czy ty dziecko nie masz co robić? No jakieś brednie. Wiesz co tyle wulgaryzmów? No to się nawet w głowie nie mieści. I popracuj trochę nad ortografią bo dwujka piszę się przez "ó". Masz przepisać zeszyt i... bla bla bla dalej nie słuchałam."Owszem ta "książka" miała błędy ortograficzne, bo nic w niej nie było sprawdzone. Teraz mam traumę po tym jak to przeczytała.
A w skrócie ###### wysłał #### po bułki, tą jebnął samochód, nagle przeniosła się do świata avengersów itd. itp. Pamiętam fragment ze Scarlet Witch, ona gadała o tym że ona wie o tym, że TA nie jest ze świata Avengers. No i w sumie to chyba było ostatnie zdanie.
Mam to opowiadanie całe na kartach z tego zeszytu. Może kiedyś zrobie tą książkę, ale na razie darujmy sobie.
Dzięki za przeczytanie mam nadzieje, że nauczysz się czegoś ;) ja dostałam nauczkę i nie pisze już na lekcjach. No dobra może czasami się zdarzy.( Nie piszę tylko na matmie :)
WITAM WAS Z POWROTEM. I WITAM TYCH NOWYCH, BO PRZYBYŁO WAS TROCHĘ.
I TYCH STARYCH, JEŻELI JACYŚ JESZCZE ZOSTALI.-BLACKSTARSTS
CZYTASZ
Marvel Wszystko I Nic 😉
RandomPreferencje/zodiaki/ masa pierdyliardów innych rzeczy W tej książce wystąpią postacie, takie jak: Tony Stark Steve Rogers Natasha Romanoff Bruce Banner Clint Barton Thor Odinson Sam Wilson James Barnes James Rhodey Loki Laufeyson Scott Lang Wanda Ma...