Pełny tytuł : Kto okaże się być twoim księciem na białym koniu😂
Bliźnięta: Pietro- Gdy siedziałaś w szkolnej ławce, do klasy wbiegł Pietro. Porwał cię, z usprawiedliwieniem , że musisz mu ulepić pierogi. Gdzy wyszliście przed szkołę stał tam biały koń z doczepionym różowym rogiem i niebieskimi skrzydłami. Wsiedliście na niego i ruszyliście do domu, by ulepić pierogi.
Baran: Bucky- Siedziałaś w parku czytając książkę "My little pony". Zawsze chciałaś zobaczyć takiego kolorowego kucyka, więc twój "przyjaciel" chciał zrobić ci niespodziankę. Barnes kupił białego kucyka i ubrał go w spódnicę. Kiedy go zobaczyłaś, oniemiałaś z zachwytu. Jednak gdy dosiadłaś zwierzaka, ten zawalił się pod twoim ciężarem. No tak przecież to był mały kucyk.
Byk: Scott- Scott był na tyle pomysłowy, że zamiast kupić bialego konia, wziął jedną ze swoich mrówek. Powiększył ją w galerii handlowej, i wywołał atak paniki u ludzi. Mimo to prezent ci się podobał i wsiadłaś na zwierzaka.
Rak: Loki- Bóg zabrał cię do Azgardu i tam razem zwiedziliścię całą kraine, oczywiście na koniach. Gdy byliście prawie u końcu podróży, Loki zapatrzył się na ciebie i wleciał w krzaki. Na szczęście, były to krzaki róż.
Lew: Steve- Razem ze Stevem poszliście do pobliskiego zoologicznego. Zobaczyłaś tam uroczego małego króliczka. Steve, jako dobry chłopak, kupił ci zwierzaka. Gdy puściliście go do salonu w Avengers Tower. Tak wszystko zostało przez niego wygryzione. Po tym jak Tony wyrzucił waszą trójkę, poszliście z powrotem do tego samego sklepu. Oddaliście zwierzaka i kupiliście konia. Tak bez powodu.
Panna: Vision- On był najbardziej romantyczny. Najpierw zrobił kolację przy świecach, a potem zabrał cię na jazdę, po plaży, na białym rumaku. A potem było coś jeszcze...
Waga: Nikt- Jesteś samotną kobietą, ty zostaniesz z czarnymi kotami.
Skorpion: Thor- twój dobry przyjaciel dobrze wiedział, co ci kupić na urodziny. Dowiedział się od twojej psiapsi, że marzysz o białym jednorożcu. A ponieważ jednorożce nie istnieją, doczepił po prostu róg z kartonu do białego konia, którego zaprowadził pod twój dom. Oniemiałaś z wrażenia i wskoczyłaś na zwierzaka.
Strzelec: Clint- Nudziło ci się, wiec Clint postanowił zabrać cię do stadniny. Wsiadłaś na bialego konia, ale zwierzak się spłoszył, przez co spadłaś łamiąc rękę.
To nie był za szczęśliwy dzień.
Ale za to jeździłaś na białym koniku.Koziorożec: Tony- Ten to dopiero zaszalał. Uznał, że zabierze cię do swojej prywatnej stadniny w Australii. Podczas lotu usnełaś, a gdy się obudziłaś. Siedziałaś w stroju wróżki na białym koniu. Chłopak był tak pomysłowy, że przemalował jego grzywę na kolorowo. Wyglądało to cudownie, ale i dziwnie. Zobaczyłaś Tonego w garniturze koloru niebieskiego. Zaprosił cię na romantyczną przejażdżkę po plaży. I na tym wasza zabawa się nie skończyła😏
Wodnik: Peter Parker- Chłopak nie zaszalał. Po prostu zabrał cię do stadniny, i tam spędziliście wspólnie czas.
No dobra Peter spadł z konia i złamał nogę.😀
Ryby: Peter Quill- Ponieważ poza ziemią nie można znaleźć białych koni ,twój Peter wziął magicznego kucyka. Razem ścigaliście się po jednej z planet, której nazwy nie pamiętasz. Po godzinnej jeździe znaleźliście między galaktyczny bar "Pod Galaktyką". W nim spotkaliście Rocketa i Grotta. Zjedliście kosmiczny makaron i wróciliście do domu. Tam zabawa zaczeła się rozkręcać😙❤😏
Mam nadzieję że się podobało😂😂 czekam na gwiazdki i komentarze😂😂😂
~BlackStarsTS
CZYTASZ
Marvel Wszystko I Nic 😉
DiversosPreferencje/zodiaki/ masa pierdyliardów innych rzeczy W tej książce wystąpią postacie, takie jak: Tony Stark Steve Rogers Natasha Romanoff Bruce Banner Clint Barton Thor Odinson Sam Wilson James Barnes James Rhodey Loki Laufeyson Scott Lang Wanda Ma...