Неделя 6:23 сутринта
-Айде, малчоганино! Ставай! Днес имаме вного неща да правим!
Той се прозя и ме загледа с дълбоките си, черни очи...
-Кво ме зяпаш? Айде, трябва да те къпя!
Скочи от леглото като споменах 'къпя'.
-Ще свикнеш!
Вкарах го в банята, пуснах топлата вода и сложих тапата на ваната. След четири минути, ваната беше на половина пълна...
Проверих голко е топла водата, но ми се стори окей. Свалих си блузата и взех 'которака в чизми'.
Със зор го вкарах във водата, но разбира се, че успях. Махнах му бинта и му измих лапичката. Шампунирах го от глава до лапи и го минах целия, с душа...
Изкарах го от ваната, като отпуших ваната, премахвойки тапата, за да се изцеди водата.
-Та да! Готов си!
Пак, гледката ми беше едно намусено, котешко лице, но го преодолях...
-Давай на се обличам и ще те взема с мен в центъра и ще ти купя от онези купи, от които котките като теб, ядат и легло.
Обляках се:
Сложих котарака в раницата си и тръгнах към центъра...
Току-що, един магазин за животни изскочи пред очите ми... Какъв късмет, само...
Влязох в магазина и поогледах насам-натам. Намерих котешките купички.
Мале, как се казва?! Тотално забравих, че не съм го кръстил... Оф, сериозно?!
Кой ли пък ще е това?
-Ало?
-Ало, Джони, в банята намерих един лист. Пише 'Черна кола-Парк Джимин' и други имена. Ще ти трябва ли?
О, Божичко! Тя откъде го... не, как въобще се е озовило в банята?! Този лист го пазя от малък и аз незнам защо... Тоъ е откогато си играех с колички и им избирах имена. Я, чакай!!! Тази количка беше същия цвят като 'Котарака в чизми'! 'Парк Джимин', хм? Отива му.
Извадих го от раницата, а той разгледа нагоре-падолу, и посочи с лапичката си към една купа...
-Тази? Окей, твое решение. Хм, не е скъпа. Ще си я получиш, ама хайде сега да гледаме за легло.
Той мияуна и тръгнахме към щанда с котешки легла...
Той ми се изплъзна от ръцете и започна да бяга към щанда...
-Ии, чакай бе...
От земята, той направи един тигърски скок сли се озова на третия рафт с легла...
Настани се удобно на леглото, но аз го свалих и го сложих в раницата си, защото един работник, минаваше...
Хммм, значи ти харесваш женствени неща...Уж котарак...
***
Чях се запътил към вкъщи, носейки покупките в две торби.
_______________________________________
Извинете, че се забавих. Чудех се какво да напиша, а пък имахме проблеми с Wi Fi и този месец, посхоянно ходив до Лондон и да...
Пак извинявайте и доскоро!!!👐💋
ESTÁS LEYENDO
Nothing Can Stop Me From Loving You [COMPLETED]
FanficДжънгкук намира едно ранено и бездомно котенце. Започва да се грижи за него. Обръща му повече внимание от нуждаещето се. Една нощ, той заварва момче в леглото си със същият цвят коса като на котенцето. Highest rank: #1 in Work; #172 in Fan fiction