✴✴✴

72 10 1
                                    



tom odell, long way down (2013)

1. grow old with me

2. hold me

3. another love

4. i know

5. sense

6. can't pretend

7. till i lost

8. supposed to be

9. long way down

10. sirens


.........................................................

kilka słów wstępu ode mnie, można pominąć, jak kto woli:

Znalazłam w sklepie starą płytę Odella, mocno przeceniona, ostatnia, wciśnięta gdzieś za nowsze płyty. Nie szłam tam z intencją kupienia tego albumu, chociaż mniej więcej znałam praktycznie wszystkie piosenki. Dodatkowo Another Love i I Know mają dla mnie szczególne znaczenie i wiążą się z niesamowicie dobrymi, silnymi wspomnieniami, więc też i do całej płyty miałam od razu ogromny sentyment, ale to oddzielna historia, mało tutaj znacząca. Tak więc wzięłam płytę do ręki no i tak wyszło, że w tej ręce już została, a ja z dumą wróciłam do domu i od razu ją włączyłam. Wtedy po raz pierwszy skupiłam się na słowach do pozostałych utworów, zaciekawiona tym, jak dobry tekst mają te dwie, które potrafiłabym zaśpiewać obudzona w środku nocy. I właśnie wtedy chyba wpadłam w Toma na dobre, bo praktycznie cała płyta znalazła specjalne miejsce w moim sercu, a słowa tych piosenek działają na mnie bardzo, bardzo mocno. 

Stały się dla mnie ogromną inspiracją, otworzyły mi głowę, sama nie wiem, po prostu uderzyły we mnie z ogromną siłą, a ja postanowiłam przelać to, co czuję przy słuchaniu, właśnie tutaj. A Odell z Pilotami? To przemówiło do mnie jeszcze bardziej, bo to połączenie moich dwóch największych źródeł inspiracji i motywacji do własnego, samodzielnego szukania, tworzenia i czerpania radości i satysfakcji z tego, co się robi, a to chyba całkiem ważne, prawda? 

Zapraszam, jeśli kogoś to zainteresuje :)

long way down ✴ joshler one-shotsWhere stories live. Discover now