"Anka. Kanka gel artık. Tamam bir daha demem."
"Nah edemezsin Başak."
"Damla ağzını bozma lan."
"Sen bozuyorun ama Ecem onu ne yapıcaz."
Başak arsız arsız şeyler desin ama suç hep bende olsun. Bana kızsınlar hanımlar. Offff. Şimdi dışarı gidicem derim ama Ecem'den bir ton öğüt yerim. Aman aman Sudem de ikizi gibi olsaydı ölürdü. Ecem en azından akıllı ama Sudem DELİ. Uğraşamam ya bunlarla vallahi Ecem ve Asya kendilerine bakar bu 3 sinir varlık arasında. Dolaptan açık mavi bir kot alıp üstüne de siyah bir bluz aldım ve giydim. Silahımı, çakımı, telefonumu, evin ve arabanın anatarını da alıp aşağı indim. İner inmez Cemre arkama geçti. Asya kızgın bir şekilde önüme geçti ve Cemre'ye kızgın bir bakış attıktan sonra bana döndü.
"Anka kenara çıkar mısın ve nereye ?"
"Çıkamam ve n'oldu gene. Olgunluğunla mı dalga geçti bu yaramaz."
"Keşke ama hayır bu mal bana sürtük dedi şimdi yut diyom hayır diyo bende yuttururum sana dedim ve sonuç bu."
"Owwww. Büyük laf etmiş ama Gene de çekilemem. Cemre sen özür dile hemen. Asyam, küçük kardeşim gel bizde dışarı çıkalım. Ecem gelmeden gidelim."
"Ben gelmeden nereye gidiyorsunuz."
İti an çomağı hazırla diye boşa dememişler bakın kanıtı.
"BAŞAK GEL BURAYA HEMEN."
"Efendim ANKA."
Başak gelince onu hemen Ecem'in üstüne attım ve Asya'nın kolunu tuttuğum gibi ayakkabılarıda alıp dışarı çıktım.Asya ya döndüm ve ayakkabısını verdim.
"Damla o neydi ya gene yaptın yapacağını."
"Hızlı olmazsan Ecem'e de böyle diyicen ama yapılmış bir ağızla kardeş o yüzden tempo."
Arabama binince gaza bastım.Kızlar bilmiyo ama bazen ora bura bahanesiyle bara gidiyorum. Artık sahibi gibi bir şeyim o barın. Ormanlık alana gelince iyice hızlandım ve bizim ağaç eve gelince durdum.
"Vay 'Su Damlam' niye buraya geldik?"
"Asya bana Su Damlam deme ya. Nefret ettiğimi biliyon. Bak korku hikayesi anlatırım tüm gece uyuyamazsın."
"Hadi be ordan. Peh sende ben mafyayım ve Allah dışında kimseden korkum yok."
"Benden bile mi korkmuyosun?" deyip piç smile yaptım.
"Iıııı...Şey... Tamam ya azıcık minicik korkuyo olabilirim."
"Azıcık? Minicik? Kızım geçen gün sen iblis misin diyordun ne değişti şimdi."
"Bak bir insan yakılmaz sadece vurmalıydın ama sen ne yaptın beni üzdü diye başından aşağı kezzap döktün o da yetmedi dilini kopardın ve o da yetmedi adamı diri diri yaktın ya. Sence iblis değil misin?"
"Hayır. Psikopatım. Hava soğumaya başladı hadi içeri girek."
"Tamam psikopatım yeterki siz isteyin" kapıyı açıp önümde reverans yaptı. Bende kıkırdayarak içeri girdim. Bir tek onlarlayken gülebiliyorum inşallah hep böyle olur. Ranzalı yatağın üst katına çıkıp iyi geceler diledim ve küçük olduğunu bildiğim bir uykuya daldım.
...........Bir saat sonra........
Ya bu sesler ne ya. Bir uyutmadı. Bir dakika ASYA. Allahım! Kapattığım gözlerimi açtım. Eeeee Asya yok. Nerde bu ya. Kulubede yok aaaaaa nerde bu dış kapıyı açtım ve karşımda kanlar içinde olan bir Asya. Hemen onu aldım ve eve götürdüm. Kapıyı açtım ve açmamla Başak'ı karnında iki bıçakla görmem bir oldu. Gözlerim dolamaya başladı. Salona girince iki ceseti üst üste gördüm. Elerim titremeye başladı. Eeee Ecem yok lütfen kurtulmuş olsun nerde kaldın diye kızsın bana yukarı çıkıp tüm odalara baktım. Yok tek mutfak kaldı. Yavaşça aşağı indim tam mutfağa giricekken biri arkamdan "Bende seni bekliyordum." dedi. Ama bu bu kardeşimin sesi hemen mutfağa koştum ve kan gölüne dönmüş bir mutfak tam ortasında ise Ecem. Hayır hayır. Kardeşlerimi kaybedemem onlar benim hep yanımdaydı. "Hadi abla beraber yaşayalım." diyip elini uzattı. Çığlık çığlığa uyandım ranza mediveninde bir çift göz görünce ranzadan aşağıya düştüm. Ah belim acıyor.
"Yuh Damla. Ne gördün de o kadar korktun."
Karşımda Asya'yı görünce rahatladım ve ayağa kalkıp ona sarıldım.
"Hayrola Damla yoksa rüyanda ibilis amcayı mı gördün."
Yavaşça geri çekildim ve sırtım duvara deyince aşağı kaydım. Asya'nın gözünün içine bakarak "Sayılır."dedim. Telaşla yanıma gelip önüme oturdu.
"Damla ne oldu? Eve gidelim mi? Anahtar nerde? Gel hadi."
Arabamın yanına geldim sessizce anahtarları ona verip yolcu koltuğuna bindim. Eve gelene kadar hiç konuşmadım eve gelice arabadan indim ve Asya'nın açtığı kapıdan içeri baktım. Yavaşça içeri yürüdüm. Salona geçip içeri baktım. Kimse yok. Mutfağa geçtim. Ve karşımda kızgın bir Ecem gördüm. Kızgınlığına aldırış etmeden 1 dakika boyunca sarıldım. Sonra geri çekilip kızların nerde olduğunu sordum. Hemen Başağın odasına gittim. Tatlım ya nasılda güzel uyuyo. Alnını öptüm. Hemen Sudem'in odasına gittim. Kızın kendisi gibi uyuması da deli ya. Sırıttım. Üstünü örtüp anlına ufak bir öpücük bıraktım. Son olarak Cemre'nin odasına gittim. Ne badireler atlattı balım benim. Aramızdaki en masum kişi o. Yanağına uzun bir öpücük bıraktım tam giricekken kolundan tutup "Yanımda kal." diye mırıldandı. Bende yanına yattım belime sarılarak uyumaya devam etti. Bir süre sonra bende uyuya kaldım ve inşallah Cemre'yi uykusundan uyandırmam.
Merhaba gençlik ilk bölüm nasıldı? Umarım beğenmişsinizdir vahşi panterler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE GÖLGESİ
ChickLit1.sınıftan beri tanışan 6 kız. Mafya,arkadaş, aile.... Bütün özellikler bu 6 kızda.