BÖLÜM 2

48 3 1
                                    

Uyandığımda Cemre'nın kollarından yavaşça sıyrıldım. O da gözünü aralayıp bana baktı.
"Saat kaç?"
"5.30"
"Damya bu saatte kaykıyır mı ya?"
"Evet kalkılır yoksa benim o nefis kahvaltımı yemek istemiyo musun?" diyip dudak büzdüm ve gözlerimi belerttim. Kesin şimdi yo istiyorum diyicek.
"Şen yapaysında ben içtemezmiyim hiç? Tabiiki içteyim."
"Tamam küçük bebek sen yat ben kahvatıyı hatırlayınca çağırdım."
Yanağını öptüm. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa indim ve kahvaltısı hazırlamaya başladım.
........Yarım saat sonra........
Kendi kahvaltımı yaptıktan sonra aşağıdan kızlara"5 dakika içinde aşağıdasınız bayanlar "diye bağırıp yukarı çıktım ve en sevdiğim tulumumu giyindim. Altıma da siyah babetlerimi giydim. Eyliner çektim. Çantanın içine gerekli eşyalarımı koyup aşağı indim.

 Çantanın içine gerekli eşyalarımı koyup aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızlarda hemen arkamdan geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kızlarda hemen arkamdan geldi. Önümde tek sıra dizildiler ve aynı anda asker selamı verdiler. Gülmeye başladım ve gülmemin aradasında "Rahat olun kızlar." dedim.
"Kız Damla akşama erken gel dışarı çıkıcaz."
"Nereye Ecem?"
"Bara gitmek istiyoruz uzun zamandır gitmedik."
"Aynen Damla. Cemre haklı birde Yiğithan abi gelmemizi istedi. Seni çok özlemiş."
"Yok Başak benim sesimi ve getirdiğim müşterileri özlemiştir o. Beni özlememiştir. Sizde hazırlayın kendinizi bu akşam konser var."
"Yaşa be Damla gel öpeyim seni."
"Sudem yılışma hemen ya. Geçin kahvaltıyı-"
"Ooooooo yaşadık o zaman sağol ablam iyi işler. Hadi yallah."
"Asya bir sö-"
"Bak hâlâ oyalanıyo hadi hadi."
"ASYA SUS Bİ YA... Ha şöyle. Sizi saat 9'da almaya gelicem. Güzel giyinin ha. Bye."
Dışarı çıktım ve arabama bindim. İş yerine doğru sürdüm.7'de toplantı odasına vardım.
.............12 saat sonra.............
Oy başım çatlıyo resmen ya. Ben bu müdürün azına mıçayım. Şeytan diyo ki istifa kağıdını ver gitsin. Arkama yaslandım ve gözlerimi kapadım. Öğle yemeğine de çıkamadım. Ecem beni kesecek ya.
"Ooo ilk günden kaytarığyomusun şekeğrim."
Ay sürtük konuşması. Gözümü açtım. Bu nasıl bir etek giyinmeseymişte olurmuş ya.
"Patron altına bir şey giymeden gelmene nasıl izin veriyo ya?"
"Ne?"
"Altına diyorum bir şey giymeden gelmişsin diyorum çık git diyorum."
"Alper'e söyliyim de seni kovsun."
"Selamımı da söyle şekerim."
"Görürsün sen!"
Çıkıp gitti bende çalışmaya devam ettim. Bir süre sonra kapım çalındı.
"Sürtükler dışında herkes gelebilir."
İçeri patronum Alper bey kıkırdayarak girince ayağı kalktım. Ama başım dönünce geri oturdum.
"Damla hanım iyi misiniz?"
"Sürtükler gelmese daha iyi olurum Alper bey."
Alper bey bu sözüm üzerine gülmeye başladı. Benim yanıma geldi ve kalkmamı istedi. Benden biraz uzaklaşıp ona doğru yürümemi istedi. Yürürken gözüm karardı ve dengemi kaybettim. Alper bey beni koltuğa oturtup "Açsınız. Size yemek ısrarlıyım." dedi. Bende durur muyum? Hayır.
"Gerek yok çıkışta bir şeyler yerim."dedim.
"Damla hanım itiraz istemiyorum ne istiyorsunuz?"
"Sey... Iıııı... Hamburger olabilir. Çok teşekkür ederim."
"Asıl benim teşekkür etmem lazım buradaki sürtüklerden birini azarlamışsınız. Kardeşim 2 günlüğüne geldi. Onunla beraber sürtüklerde geldi. Bu arada kaç yaşındasınız Damla hanım?23 veya 24?"
"24 yaşındayım. Siz? En fazla 29 gösteriyorsunuz."
"O kadar da değil ya abartmayın.35 yaşındayım."
"Ne?! Ay özür dilerim sizden. O kadar fazla göstermiyosunuz. Taş çatlasa bi 30 falan derim size."
"Sağolun Damla ha-"
Kapının aniden açılmasıyla Alper beyin söyleyecekleri yarım kaldı. Gene o sürtük.
"Eşyalarını toplamaya başla- aaaa Alpeğğrr sende mi burdaydın."
"Alper bey özür dilerim sizden biraz sonra olacaklar için ve lan iğrenç sürtük kız öldürdün kulağımı."
Kız bana şaşkın bir şekilde bakarken Alper bey "Çıkabilirsiniz Yeşim hanım."dedi kibar bir şekilde ama ben kibar değilim. Yapıcağımı bilirim. Yavaşça ayağa kalkıp"Şempazenin kızı. Yeşimmisin nesin. Ya burdan kendi ayağınla çıkarsın ya da ben seni çıkarmasını bilirim." diyip ayakkabımın tekini alıp tam kafasına attım kız kendine geldi. Tam çıkacaken diğerini de attım ve arkasından "Bir daha seni bu odada görmek istemiyorum ona göre." diye bağırdım. Üstümü düzeltip zor olsa da ayakkabılarımı alıp giyindim.
...........1 buçuk saat sonra...........
Alper beyin odasının önüne geçtim ve kapıyı çaldım. Ses gelmeyince 2 kere daha çaldım. Hâlâ ses gelmeyince içeri girdim ama girmemle midemin bulanması bir oldu. Bu kızın ne işi var BURDA.
"Burası iş yeri sevişme yeri değil gidin başka yere ya." dedim. Tam çıkacakken birine pardon duvara çarptım. Çocuk hiç özür bile dilememeden benim iznim var dedi. Tabi be durur muyum? Yoooookkkkk.
"Lan hayvan insan bir özür diler. Özür dilerim ya tabi sen insan değil tam bir hayvan olduğun için dilememen çoooook normal." dedim ve yukarı bakarak devam ettim." Allahım madem yaratıyon yarattığını takıp et ki böyle kişilerle karşılaşmıyım lütfen." dedim ve omzuna çarparak odadan çıktım. Aşağı sinirle inerken Alper bey ile karşılaştık.
"Damla hanım ne oldu?"
"Alper bey ben çıkıyorum ve odanıza girmenizi tavsiye etmem."dedim ve sinirle ilerlemeye devam ettim. 1 saatlik yolu yarım saate geldim ve arabayı ani bir frenle durdurdum. Evin kapısını sinirle açtım.
"Herkes hazır mı lan?!"
"Evet"
"Sayılır"
"Evet"
"Evet"
"Hayır"
İkizlerimiz vurdu. Gol oldu. Ecem ve Sudem'den başka ne beklenir ki. Asya norma-LAN BU NE?!
Asya'nın giydiği kıyafet

GECE GÖLGESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin