TANITIM

85 3 7
                                    

Not:Karakterlerin sadece kişisel özellikleri etiketlediğim kişilerle aynıdır. Adı, yaşları ve hayatları aynı değildir.

1.sınıftan beri tanışan ve babaları eskiden ortak olan 6 kız.Hepsi Istanbul da yaşar ve sadece universiteyi okumak için başka illere gitmişlerdir. Kızların hepsi yaşıt.

Damla ÇAKAR: Ben Damla. Babam Selim Çakar çok ünlü bir iş adamıydı. Ama sonradan işleri kötüye gitti. Annem babam ve canımdan çok sevdiğim kardeşim Yiğit ben lise 1'de iken öldü. Ben ailemin ölümünden sonra çok değiştim. Arkadaşlık yaptığım 5 kişiye ablalık yaptım. Ben tam bir erkek fatmayım yani Ecem bana öyle seslenir hep. Ben sırayla herkesi kaybettim. Ama ayakta kaldım o 5 kardeşim sayesinde. Tam bir odunum ve övünmeyi hiç sevmem. ODTÜ mimarlığı bitirdim. Kendimle alakalı nerdeyse hiç konuşmam. Bana genellikle 'Psikopat Anka' derler. Yanıma hiçbir erkek yaklaşmak istemez çünkü ben bana yaklaşan bir erkek olursa direk döverim. Futbolu çok sever ve güzel oynarım. Kimse bana şimdiye kadar hiç elbise ve etek giydiremedi ve giydiremez. Çetenin adı 'Cehennem Çocukları'. Boks bilirim ve çetenin en büyüğü benim . Kızları hep korur ve hiç üzülmelerine izin vermem. Kardeşlerimi üzenlerin sonu ölümdür. Ama can çekişe çekişe ölür. Kardeşlerim ve öldürdüğüm kişilerden ötürü 900.000 tane birbirinden farklı işkence yöntemi öğrendim. Mesela birinin kulaklarını yakıp yüzü dışında her yerine kezzap döktüm. Uyanınca yüzüne çakımla çizimler yaptım. Ve öldürdüm ama çok acı çekti. Kardeşlerimi çocuklarım gibi korurum. Onlar benim hayatım, kuzenimle samimi değiliz ama birbirmize destek oluruz.(YAZARINIZ ANKA)

Asya SOYKAR: Ben Asya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asya SOYKAR: Ben Asya. İzmir'in en zengin ailesinden olan Hakan Soykar'ın tek kızıyım ancak bundan pek memnun olduğum söylenemez. Cemre ile 1.sınıfa geçtiğimiz zaman İstanbul'a taşındık. Bir nevi kendi ayaklarının üstünde durmak istediğim için ailemle tartıştık, aileden kovuldum. Nazik bir yapım vardır ancak yeri geldiğinde psikopatlaşıyorum. Ah bizim kızlarla takılmanın yan etkisi de bu işte. Hayatımda tek birini çok sevdim Alp Deniz... Hayla onu unutamıyorum. Ancak onun benden haberi yok. Eğer bizim guruba gelirsek en sevimlisi benim heralde . Ben nazikçe uyarırım ama Damla ise kesin dalar. Bana 'Sevimli Şeytan' derler. Ah niye mi bunu yakında göreceksiniz... izrasa

 izrasa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GECE GÖLGESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin