2

91 14 6
                                    

Multide: Ediz İMRİK

HİRADANNN

(1 HAFTA SONRA)

Hayat çok tuhaf değil mi ?

Bir hafta önce her şey normalken şımarıklık yapabileceğin bir baban, dertleşebileceğin bir annen varken kızdırabileceğin bir kardeşin varken bir hafta sonra hiç bir şeyin yok.

Gerçekle yüzleşmek zor olsa da alışmaya çalışıyor insan.
Yatağımda doğrulup etrafa baktım. Burası benim odam gibi değil de daha koyu döşenmişti ailemin ölümünden sonra teyzemin yanına çifliğe taşınmıştım ve bugün orada bir okula başlayaacaktım. Aslında bu bana heyecan vermiyordu boş hisediyorum .

Kolumu kıpırdatmam ile yüzümü buruşturmam bir olmuştu. Kolumu hafifçe kaldırıp baktım bütün vücudum kasılmıştı. Bileğim beyaz bir sargı beziyle sarılmış sargı bezinin üstünde ise kan vardı. Kalbim çok hızlı atıyordu bileğimde bağlı olan sargı bezini açtım ve derin bir nefes aldım. Bileğimde kanlar içinde NEMESİS yazıyordu bir hışımla yatağımdan kalkıp merdivenlere yöneldim.

EDİZ'DEN

Yedi gündür tamtamına yedi gündür kafayı yemek üzereydim ailem bir anda yok olmuştu oysa babamı aradığımda  annen yanımda geliyoruz demişti ama yoklar beni bırakıp gittiler.

Tuhaf olan şey aynı gün en yakın arkadaşımın ailesi zehirlenerek öldü tek farkımız o gün babamın odasında bulduğum not,babam ve annem kaçmadı kaçırıldı kim bize niye bunu yaptı bilmiyorum ama o not... şeytanın nefesini iliklerinde hisset neydi bu kafam almıyordu her şey berbat olmuştu Yaprakla da konuşamamıştım uzun zamandır.
Masanın üstünde duran telefonumu aldım ve Yaprak'a bir mesaj atım

kime: çocukluğum

"neredesin"

Koltuğa yaslanıp olanları düşünmeye devam etim. Babamı annemi kim niye kaçırabilirdi o notu kim hangi cürretle oraya koymuştu telefonum titreyince hemen elime aldım

kimden: çocukluğum

"Madamın yerinde"

hemen evden çıkarak arka bahçeye yöneldim Madamın yeri buraya yakındı ona sarılıp derdimi anlata bilirdim o beni dinlerdi Madamın yerine geldiğimde önünde bir arabanın olduğunu fark etim Madamın yeri eski bir yalı ve öyle herkes  gelmezdi.

Yalıdan bir adam çıkınca baka kaldım kucağındaki Yaprak'dı ona doğru bir adım atıcaktım ki biri beni tuttu nefesim kesilir gibi oldu ve karanlıkla buluştum.
VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM TEŞEKÜRLER

NEMESİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin