Chapter 1

162 6 0
                                    

Asia POV ~

I Asia ,A College Student Feels Like I Just Graduated Birchwood High Yesterday . My Friends & I Are Working Our Asses Off In This School Just To Get By . My Boyfriend The Man I Love So Much , Carter Is In His Second Year Of College . We Barely Have Time For Each Other .

I Decided To Go To His Dorm & Pay Him A Visit Ya Know . Just A Visit 😏 . I Texted Tony His Best Friend & Asked Him Where Carter Was Before I Went Over There For No Reason .

A: Aye Where Bae At ?

T: He Supposed To be at The Dorm Damn Just Call Em .

A : Chill I Just Wanna Surprise Him . But Ight Ttyl.

T : Aigh Ma .

So My Panties Are Soaked Because All I Can Think About Is Carter . His Beautiful Dark Chocolate Body Rubbing Against Mine . Damn That Man Makes Me Crazy .

I Hear Moaning Damn Someone Else Getting The Woody Around Here Too Okaay . So As I Walk Down The Hall These Hoes Laugh At Me . I Just Know They Jealous . But As Soon As I Reach Carter's Door I Hear The Moaning . I Sink Down Into A Sob And Leave A Mess . In The Car I'm Upset . I Want To Just Kill Him Now .

Carter's POV ~ Damn I Haven't Seen Bae In So Long I Miss Her . I Wonder What She's Been Up To .

C: Bae I Miss You Wassup ?

No Answer . She Mad Or Something She Probably Sleep . Ima Hit Her Up Later . Ima See If My Boy Tony Know .

C : You Know Where My Bae at ?

T : Yea She Headed To The Dorm .

C : OH SHIT MAN !

Asia POV ~

I Can't Fucking Take It Anymore .

I Start Walking Towards The Door & I Kick That Shit Down .

A : WHAT THE FUCK IS UP
REALLY NIGGA

? : Whoa Wtf

A : WHAT THE FUCK TAY

T : I Can Explain Oh Shit Oh Gosh Um Okay Asia Calm Down

A: Taylor Are You Serious ? You Supposed To Be With Taquan . Remember ? Tay & Tay Forever ? Now You Banging Quan . Wtf ?

C : Damn Babe , Where You Been ? Oh Shit You Know Now .

A : You Knew About This ? Babe What The Hell ? I'm Calling Tay Sorry Idc .

I'm Gonna Let Taylor Deal With This & Babe Lets Go . Me & Carter Leave & Go To The My Dorm . We Bicker & Bicker But It's Whatever . I really don't have anytime to deal with Tay's Bullshit right now.

Me & YouWhere stories live. Discover now