-18-

274 31 13
                                    

Jimin elindeki kupayı tezgahtan almış ve karnını tutup acıyla arada garip sesler çıkaran Jungkook'un yanına götürdü. Yavaşça yatağın kenarına oturdu ve kupayı önündeki hasta çocuğa uzattı.

''Ne bu?''

''Özel tarif.''

Jungkook şüpheyle eğildi ve içeceği kokladı. 

''Hmm, içinde zencefil mi var ?''

Jimin başını olumlu anlamda salladığında Jungkook güldü.

'' Peki zencefil ve su dışında başka bir şey var mı içinde?''

''Sanırım yok.''

''Vay be cidden aşırı gizli bir tarifmiş Jimin. Seni tebrik ederim.''

Jungkook kahkahalarla gülerken Jimin surat asarken kollarını kavuşturdu. Jungkook onu görmezden gelerek gülmeye devam ederken Jimin sinirli bir şekilde çayı elinden aldı.

''Sana zencefil çayı falan yok.''

Jungkook kahkahalarını azaltmaya çalıştı.

''Peki tamam ver ver. İçeceğim.''

''Hayır.''

''Ya versene lan!''

İkisi kupayı elleri arasında çekiştirirken kupa Jimin'in elinden fırladı ve içindeki çay Jungkook'un üzerine döküldü. Jungkook yüksek sayılabilecek bir çığlık atarak yataktan fırladı ve olayın getirdiği refleksle tişörtünü çıkartıp attı.

''Ulan sen buraya beni intihardan vazgeçirmek için geldin ama intihardan daha çok zarar veriyorsun!''

Jimin cevap vermek yerine şaşkınca açtığı gözlerini Jungkook'un vücudunda gezdirdi ve yutkundu. Jungkook ise onun kendine baktığını göremeyecek kadar telaşlıydı ve yanan yere su tutmak için banyoya koştu. Jimin olayın şokunu atlattıktan sonra hızla Jungkook'un yanına gitti.

''Yandım ama muhteşemim!''

Jimin gözlerini devirerek yanında duran havluyu soğuk suyla ıslattı ve derin bir nefes alarak Jungkook'un yapılı göğsüne bastırdı.

''Bunu bir süre böyle tut. Suya tutmaktan daha iyi gelecektir.''

Jungkook başını aşağı yukarı salladı ve havluyu göğsüne tutarak salona ilerledi. Jimin ise onun arkasından gitmek yerine banyonun kapısını kapattı ve yüzüne soğuk su çarptı.

Tanrım... Bir gay olarak bir erkeğe bu kadar yakın olmak bünyesi için... Özellikle de vücudu için... Pek sağlıklı değildi...

------------------------------

Size bir spoiler bırakayım mı??

Bırakacağım ve sonraki bölümü geç yayınlayacağım...

Yaşasın kötülük... >:)

Bir sonraki bölüm bir itiraf var..

Hadin düşünün durun....

Kudurun fkjndskfbl

Hoşçakalın, umut ile kalın....

Hoşçakalın, umut ile kalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Russian Roulette | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin