BÖLÜM -6

54 2 2
                                    

yurda geliyoruz beraber. neler yaşadıklarımızı anlatıyoruz tabi birbirimize. günü güzel geçmiş bir çok arkadaşı olmuş bunları anlatıyor bana bende ona anlatıyorum tabiki yeni arkadaşlarımı. bunları anlatırken birde o numaramı isteyen değişik çocuğu da anlatıyorum hemen. beniim tatlı arkadaşım tuhaf bir şekilde gülümsüyor hemen yüzüme.  iyi vallahi diyor hemen. hala tuhaf tuhaf gülüyor ama neyse.
ee tabii birde yurtta kalan arkadaşlarla tanışma zamanı diyorum kendi kendime .
kendimi birden 49 numaradaki odadan dışarı atıyorum. sivas yurdunda oda oda gezme zamanı diyorum. bunları söylerken de gülüyorum deli gibi.
33 numaranın oralardayim. acaba diyorum kendi kendime biraz girmekte cekingenim tabii...
aman diyerek giriyorum içeri.  ilk gün okulun önünde gördüğüm kiz var. aklıma hemencecik o kızı öğretmen falan sandığım geliyor ve onu görünce  biraz biraz kacamakli bir sekilde gülüyorum. 
daha sonra habibeyi görüyorum. tatlı bir kiza benziyor diyorum içten içe.
veee  daha sonra odanın kapısı açılıyor...
odanın 3. bireyi sanırım diyorum kendi kendime
gülüyor hemen ve yanima geliyor. adı semanur'mus. adını söylüyor bana. tanışıyoruz hemencecik. tokattan gelmiş. sulusarayliymis. yani ben de duymuştum ama hiç gitmedim diyorum ve orda çok güzel sohbete dalıyoruz.
o kadar iyi bir kiz ki burda guvenecegim insanı buldum sanırım diyorum içimden. kalbi çok temiz. aklından hiç kötü birşey geçirmiyor ve hemen kanım ısınıyor ona.
ve tabi acaba benim hakkımda ne düşünüyor diye merak ediyorum.
sonra biraz daha sohbet ettikten sonra odamin numarasının 49 olduğunu söylüyorum. lütfen bizim odamıza da gelin diyorum ve odadan yavaşça çıkıyorum. kapıyı kapatırken kafamı kaldırıp bakıyorum tabi oda numaralarına. ve 31 nunaraya giriyorum hemen. tanıdık sesler duyuyorum tabi. çünkü o odada okulda tanıştığım büşra var. kiz seni bak buldum diyorum neşeli bir sesle. o da 5 yıllık arkadaşlarını tanıştırıyor bana. tuğçe var beyza var ve bir de adaşı büşra da var. çok tatlılar ya. kardeş gibiler sanki. 5 yıldır hiç ayrilmamişlar ve burda da beraberler. çok hoşuma gidiyor tabiki bu tablo. birazcik sohbet edip odama gitmek için çıkıyorum. ve tam kapıyı kapatırken yan odanın sesizligi dikkatimi çekiyor.
kapıyı yavaşça tiklatiyorum ve içeri giriyorum. telefondan kafasını yavaşça kaldıran bakımlı bir kiz görüyorum. girebilirmiyim diyorum ve yanına oturuyorum. irem adı. kendini anlatıyor ve sivaslı olduğunu söylüyor. ben de samsundan geldigimi söylüyorum. biraz sohbet ediyoruz. ama fazla sevemiyorum bu kızı. fazla kalmadan oda numaramin 49 olduğunu ve cani sıkılırsa bizim odaya gelmesini söylüyorum.  oda gidiyorum yatagima uzaniyorum hafiften ve ailem aklıma geliyor. hemen telefonumu elime alıp annemi arıyorum. onlarla da konuşuyoruz. yurdumu anlatıyorum. yeni tanıştığım arkadaşlarımı falan tabii..
telefonu kapatır kapatmaz kapımız tiklaniyor. .
yeni tanıştığım birisi giriyor içeri.
bu 33 numaradaki tanıştığım semanur💕
hoşuma gidiyor açıkçası. yanima gelip oturuyor hemencecik canim arkadaşım.
sohbet ediyoruz biraz. çok komik bir kiz.  onun yanında eğlencenin dibine vuruyoruz.
ilk defa bu kadar güldüğümün farkına varıyorum. mutlu oluyorum beni mutlu eden insanların olduğunu düşünüp.
odasına yatmak için gidiyor tabi. 
yarın okul var diyor. bunu deyince sormayı unuttuğum soruyu hatırlıyorum.
'hangi şubede olduğunu merak ettim ? "diyorum
'B" diyor o da. buna birazcik üzülüyorum." keşke aynı sınıfta olsaydık" diyorum.  ama olsun diyoruz ve odasına gidiyor. ben de o gidince dolabimi kilitleyip uykuya gidiyorum.
ama uyumadan önce aklıma birşey takılıyor.
bu yanima gelen çocuk . grup kurulacağını söyleyip numaramı aldı ama neden grup kurmadi? 
neyse deyip uyuyakaliyorum ...
sabah 6.30 da yusuf güney zil sesimle kendime gelip uyanıyorum. kubrayi da kaldırıyorum tabiki.
dolabimi açıp asılı olan havlumu alıp yüzümü yikamaya gidiyorum. hemen gelip formamı giyiyorum. çantamı hazırlıyorum. ve kahvalti ya gidiyoruz kubrayla beraber. orda da karşılaşıyoruz semanurla. hemen ayni masaya oturuyoruz. onlar kubrayla tanışıyorlar ben de çay almaya gidiyorum.
çay sırasına giriyorum. arkamda uzun boylu bir çocuk olduğunu fark ediyorum. hemen işimi erkenden halledip masama geciyorum. sohbet ediyorlar tabi bizimkiler.
kahvaltimizi yapıp okula geciyoruz hep beraber.
okulda yine o değişik çocukla karşılaşıyorum.
sanki nereye gitsem oraya geliyor gibi sanıyorum. 
belkide bana oyle geliyordur diyerek sinifa giriyorum. yanima uzun boylu bir kiz geliyor. ismi nursimay'mis. sivasliymis. tanışıp kaynasiyoruz onunla da ayak üstü. çok tatlı bir kiza benziyor diyorum içimden. ben buralarda yeniyim gezdirirsin artık buralarda beni diyorum. neden olmasın diyor. o da benim gibi sanırım. seni dolu yani . gezmeyi de seviyor ayrıca. tam benlik diyorum. bir tane sevgilisi varmış. her yere 29.08.2015 yazıyor. fotoğraflarını gösteriyor bana. çok yakisiyorlar ikisi de çok tatlı olmuşlar oyle. ayrilmayin siz  diyorum. nazar değmesin diyorum hemen.
böyle insanları taniyinca çok mutlu oluyorum. alisiyorum buraya yavaş yavaş....
bakalım diğer zamanlarda neler degiscek bilmiyorum.

aşk diye bildiğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin