1.ráno

685 46 31
                                    

Jako vždy jsem se probudila ve Wedryho posteli. Radek vždy vstane dřív než já a dělá snídani pro mě a pro kluky. konečně jsem se vyhrabala z postele promnula jsem si oči a šla jsem si udělat raní hygienu a převléct se. Sešla jsem ze schodů dolů a potichu jsem se přibližovala k Wedrymu. Obejmula jsem ho a dala mu pusu na líčko. Dobré ráno Kami řekl Wedry dobré řekla jsem. Posaď se tady máš snídani. Po chvíli přišel Pawel. Bré ránko Kami pozdravil mě Herdyn. Dobré Herďo jak ses vyspala zeptal se mě Pawel skvěle a ty?! Moc dobře ne ten solenej bastard večer chrápal a nemohl jsem spát. Čau Baxi pozdravila jsem ho když šel zrovna dolů Ahoj Kamčo pozdravil mě. A hele konečně se probudila naše Šípková Růženka řekl Pawel docela rozzlobeným hlasem. Mám blbý spaní řekl Štěpán. Lásko odvezeš mě do školy zeptala jsem se Radka. A to tam dneska musíš jsou to jenom dobrovolné přednášky. Musím a nepřemlouvej mě vždyť se vrátím ve 4 tak jo tak já se jdu převléct řekl Wedry počkej hned jsem tady. Ani ne za minutu už byl dole oblečený a mohli jsme jet. Počkej ještě se rozloučím s klukama Ahoj kluci!!!! Křikla jsem ještě rychle ve dveřích. Ahoj křičeli kluci dvojhlasně. Nasedla jsem do auta a jela do školy. Ahoj lásko tak ve 4 políbila jsem Wedryho. Ahoj budu se těšit.
Ve škole
Učitelka něco povídala ale já ji neposlouchala. Myslela jsem na Radka a vzpomínala na to jak mě zachránil a jak jsme spolu začali
Flashback
Bylo pozdě a už sem se loučila s Luckou. Šla jsem cestou domů (když jsem ještě bydlela u mamky)
Jednou kolem jedné tmavé uličky.
Když v tom na mě zavolal nějakej neznámej úchýl (Nú)
Nú) hej ty tam kočičko pojď blíž
Já) ne já vás neznám pane
Nú) neboj!!! Nebude to bolet
Já) Ne!!!!
Nú) Ale ano teď si moje malá kur*. když to nejde po dobrým tak to půjde po zlím.
Snažila jsem se útéct ale nešlo to byl dva metry vysoký a měl sílu tak že mě doběhl chytl mě za zápěstí a začal mě ošahávat. Tak sem ho kopla docela silně do rozkroku jenom zasičel ale jinak to s ním skoro ani nehlo!!!! Už sem byla zoufalá křičela sem ze všech sil co to šlo. Už sem ani nedoufala že mě někdo uslyší. Když mi po chvíli přiběhl pomoc jeden krásný kluk s brýlemi a začali se mlátit. Já byla jen schoulená do klubíčka a brečela jsem. Ten kluk mu dal pořádně pěstí a toho úchyla svalil na zem do bezvědomí. Potom ke mě přišel a opatrně mě zvedl. Byl roztomilý krásné oči. Ten by zbalil každou když by chtěl říkala jsem si pro sebe. Zeptal se mě jak se jmenuji a že u něho dneska přespím. Seznámil mě s jeho kamarády kteří byli i jeho spolubydlící. Všichni jsme se skamarádili ale Radek to bral asi něco jako víc něž přátelství. Po měsíci jsem se k nim přestěhovala. Bax a Herdyn byli spolu na srazu s fanoušky a Wedry s nimi nebyl. Byla jsem doma jen já a Radek využil toho. Vzal si mě k sobě do pokoje že chce s něčím pomoct. Když sem vešla do pokoje zamkl za námi a klíč dal na skříň. Abych nedošáhla na klíč a neutekla. Chytl mě za zadek a začal mě líbat líbal úžasně. Spolupracovala jsem s ním protože jsem to chtěla taky ( Aleee dál už tohle nebudu rozepisovat je to jen první díl) a tak se to nějak stalo.
Konec flashbaku
Tak že Marková. Stoupla jsem si. O čem jsem tady celou dobu mluvila zeptala se mě učitelka. Nóóó mhhhh. Marková zase jste nedávala pozor. Pardon omlouvám se řekla jsem paní učitelce. No dobře ale už se to nebude opakovat. Posaďte te se.
Škola už skončila a já jsem se těšila na Radka a na kluky. Máme jít dnes v 8 do baru.

Doma
Ahojky už jsem doma klu...
Ani sem to nedořekla a už za mnou stál Wedry chytl mě za boky přitáhl si mě k sobě a políbil mě. Jdeš pozdě pošeptal mi do ucha a pak mě do něho jemně kousnul. Dlouze jsem ho políbila. A pošeptala jsem mu
"Promiň zdržela jsem se ve škole. A kde jsou kluci zeptala jsem se Radka. Oni teďka streamujou.
Těším se do toho baru a ty??? Já taky. Těším se až se opijem.
Nesmíš to ale přehánět. A kdo nás potom odveze domů??? Pawel
co??? Je v pohodě on a nepít???
Prej dneska pít nebude řekl mi Radek Aha řekla jsem udiveně.
Koukneme na film zeptala jsem se Wedryho jasně odpověděl Radek...
Koukali jsme celou dobu na ruzné filmy a povídali jsme si o škole
až bylo 7:30 večer a kluci přestali streamovat..................



Zachránil mě [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat