Už bylo konečně 7:30 a kluci přestali streamovat. Sešli dolů a pozdravili mě
Š: Ahoj Kami
P: Ahoj kočko jak ses měla
K: Ahoj měla jsem se fajn:)
R: hele hele prrr Herdyne néé že mi ji přebereš.
Začali jsme se smát až na Wedryho bral to vážně. Bál se že už nebudu jenom jeho.Pohled Kamči
Tak kluci nechte toho a pojďte už.
Všichni poslušně nasedli do auta celou cestu jsme se smáli jak nějací idioti. Vešli jsme konečně do baru bylo tam narváno.
Bylo těžké najít nějaké místo pro čtyři. Nakonec Štěpán našel místo úplně v rohu. Šli jsme si objednat. Tak co si dáte zeptal se barman?
W: Pivo
K: dám si jen frisco
B: vodku prosím
H: já si dám jen colu kdo by je pak odvezl domů řekl Pawel.
Všichni jsme seděli v rohu a Herdyn se na nás jen smutně koukal těma jeho krásnýma očima. Jak si tam popíjíme ( teda kluci) a on má jenom colu. Herdyn rád pije.
Bax to do sebe hodil a byl skoro na mol.
Wedry už toho měl taky dost pak se na mě podíval těma svýma očima a bylo mu vidět na očích že chce pusu. Odskočila jsem si na záchod byla jsem zrovna u zrcadla když vrazil někdo do dveří byl to Štěpán.................K: Štěpáne co tady děláš tohle jsou holčičí.
Š: Já vím krásko přitlačil mě ke zdi a začal líbat
K: Štěpáne nech mě cukala jsem sebou nic neříkal pořád mě líbal Štěpáne slyšíš nech mě
Š: nenechám tě chci si stebou jenom pohrát řekl a šibalsky se usmál. Už mi chtěl sundat tričko když v tom na záchody přiběhl.........Pawel
Nech ji být křikl na Štěpána a vrazil mu. Rozbrečela jsem se a objala jsem Herdyna díky Pawle za záchranu. Nic neříkal vzal mě do náruče a už mě nesl za Radkem. Celá ubrečená jsem spadla Radkovi do náruče a stále brečela. Co se stalo lásko ptal se mě ustaraně Radek.
Š š š Ště-pán vykoktala jsem ze sebe. Co je se Štěpánem zeptal se mě Wedry. On mě líbal a nechtěl mě pustit a pak tak příběhl Pawel a zachránil mě.Kdyby tam nebyl tak........Kde je zeptal se mě naštvaným hlasem. Já mu rozbiju hubu. Na záchodě ale nech ho je opilý a nemůže za to. Ty toho máš taky dost. Pojď půjdeme domů. Dobře jdu pro Štěpána nechali jsme ho ležet na záchodech. Doběhla jsem na záchody ale Bax tam nebyl. Dostala jsem o něj strach. Neměla jsem ho tam nechat je to moje vina říkala jsem si pro sebe. Rozeběhla jsem se ke klukům s vystrašených pohledem.
Co je zeptal se Herdyn a kde je Štěpán. On není na záchodech.
Dívali jsme se všude okolo jestli tady není.............
Naštěstí tady byl. Balil nějakou dě*ku. Přiběhla jsem ke Štěpánovi a vzala jsem ho do auta. Dojeli jsme domů a Pawel mi pomohl vzít Štěpána na horu do postele. Celou cestu mluvil o tom že by s tou dě*kou šuk** když bych tam nepřišla a takový jeho blbý kecy. Vlepila jsem mu facku aby se zpamatoval (ale zpátky k tomu kde jsme skončili.) Už jsem ho jen přikryla a šla si lehnout za Wedrym.Pokračování příště
ČTEŠ
Zachránil mě [POZASTAVENO]
FanfictionKamča(20) Wedry(Ráďa 20) Baxtrix(Štěpa 21) Herdyn(Pavlík 22) Máte se na co těšit 😊😘😄💞 doopravdy jim není tolik. Omlouvám se za gramatické chyby