K:"Štěpí Štěpánku pusť mě už. Musíme za nimi.
Š:"Co za to krásko?
K:"Dobrý pocit.
Š:"Tak pojď jdeme za těma bastardama. Nerad tě pouštím, líbí se mi to.
*
K:"Kluci prosím nebuďte naštvaní.
R:"Jak nebuďte naštvaní........... Já tě s Pavlem miluju Kamilo.........uvědom si to už. Celou tu dobu za tebou lezu jako ocásek......a je mi to úplně k hovnu.....radši budeš chodit s tou kundou Štěpánem a nás s Pavlem se zase vysereš........
K:"Radku, ale já se nemůžu rozkrájet pochop to. Nemůžu chodit se všemi.
R:"To teda můžeš, protože si kurva která dá každýmu kromě mě.
K:"Takhle se mnou mluvit nebudeš a už vůbec ty ty ty nejsem žádná kurva běž si najít nějakou couru a mě nech už kurva napokoji.
K:"Pavle já! Víš mrzí mě to...........nevěděla jsem a už vůbec si nemyslela, že ke mě něco cítíš. Měl si mi to říct.
Š:"Hej já jsem tu taky. Vnímej te mě. Kami já tě, ale taky miluju a nechci tě stratit kvůli těmhle kokotům.
K:"Jak to vůbec můžeš říct?
Jsou to tvý spolubydlící a taky přátelé. Měl by si je chránit, pomáhat jim. Měl by si mě od nich držet dál. Radku! Měl si pravdu jsem je obyčejná kurva nic jiného. Nezasloužím si být ve vaší přítomnosti, žít ve stejném domě a už vůbec bych neměla žít.Hlavně nezapomeňte!. Jste jeden tým. Musíte držet při sobě a nikdy nenechat toho druhého v hovnech.
P:"Počkej co nám tím chceš říct?
Sbohem kluci a nezapomeňte nato co jsem vám teď řekla.
Se slzami v očích jsem vyběhla z toho domu. Musím svůj život skončit. Nesmím tu zůstat jen by se kvůli mě trápili. Ne takhle to prostě nejde................. Vylezla jsem si na hodně vysokou zídku když skočím určitě nepřežiju.
32
1
..............................Co si myslíte, že se stane opravdu skočí a nepřežije?
Nebo skočí a přežije?
ČTEŠ
Zachránil mě [POZASTAVENO]
FanfictionKamča(20) Wedry(Ráďa 20) Baxtrix(Štěpa 21) Herdyn(Pavlík 22) Máte se na co těšit 😊😘😄💞 doopravdy jim není tolik. Omlouvám se za gramatické chyby