Bar 2

265 39 9
                                    

Byl večer a mi jsme měli jít zase do baru. Do toho stejného baru kde se to stalo s Baxem. No nic nasedli jsme tedy do auta a vyjeli. Dojeli jsme na místo a Pavel se Štěpánem se hrnuli do vnitřního. Já s Radkem jsme šli vedle sebe a drželi se za ruce. Ach bože já ho tak miluju. Jako obvykle Štěpán šel vybrat místo. Bylo to stejné místo kde jsme seděli minule. Šli jsme si k barmanovi objednat.

R: dám si Gin
Š: prosím Brandy
H: dám si Whisky
Já: já si dám Tequillu

Všichni jsme chlastali jak o život. Užívali jsme si.
Konečně jsme se po dlouhé době zase všichni čtyři bavili to se moc často nestávalo. Vyhecovali jsme baxe ať jde zbalil nějakou holku na jednu noc. Vedl ji na záchody.

P: "On ji vážně sbalil
R: "To není možný Štěpán se zlepšil. Vždy ho všechny poslali do prdele.

Byla jsem strašně opilá a šla jsem k záchodům kdyby se mi náhodou chtělo zvracet.

Ale chytl mě nějaký kluk za zápěstí. Měl krásné zelené oči a blonďaté vlasy. Byl strašně sexy ale já mám Wedrala a basta. Je si ce hezkej ale ne. Přitlačil mě na zeď. A už to tu bylo zase tenkrát s Baxem naštěstí mě zachránil Pavel ale kdo mi pomůže teďka. Kluci jsou opilý. Začal mi šahat pod tričko. Pořád jsem se kroutila nechtěl mě pustit.

Já: "Do háje nech mě
On: "Tak na to zapomeň kočičko ty budeš dneska moje

Rozbrečela jsem se. Pořád mě držel.

Já: " Sakra pusť mě prosím.

Mlčel nic neříkal. Začal mě líbat snažila jsem se odtrhnout nešlo to.

Já: " Tak a dost

Neváhala jsem a silně ho kopla do rozkroku. Okamžitě spadl na zem a schoulil se do klubíčka. Rozeběhla jsem se k Wedrymu. Měl hlavu položenou na stole. Bylo mu nejspíš špatně. Už jsem stála u Radka ale najednou jsem omdlela za mnou stál Pavel naštěstí mě chytil. Nejspíš jsme pak jeli domů. A jediné co si pamatuju je že mě někdo odnáší do postele..............

Zachránil mě [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat