Sebevražda ( 1 část)

300 34 23
                                    

3

2

1

..............................

Nemůžu skočit prostě nemůžu.........nezvládnu to.

Pořád jsem stála na té zídce a přemýšlela jestli skočit. Chybělo už jen pár centimetrů od toho abych to ukončila. Stále jsem se neodhodlala můj život ukončit. Chyby, které jsem za tu dobu udělala je nespočet.

Ti 3 si o mě myslí všelijaké věci. Nechci to popravdě ani vědět.

Ještě bych nad tím vším musela přemýšlet a má mysl by mi nedovolila to ukončit když neznám na své otázky odpovědi. Tolik bych to vše chtěla vědět, chtěla bych to vše co jsem zažila vrátit abych ty chyby mohla napravit a užít si ty báječné chvíle s kamarády. Nebyla bych teď v tak zasrané situaci. Teď by bylo vše v pořádku. Seděla bych na pohovce jedla popcorn, koukala na film a hlavně byla s klukama. Proč nad tím vším vůbec přemýšlím? K čemu mi to všechno je? K hovnu............. Radek mě nesnáší, Pavel mě nesnáší................. všichni mě nesnáší............jediný Štěpán mě má rád.
Jsem jen zasraná děvka..........proč proč proč vůbec žiju. Takový lidé by neměli vůbec existovat nezasloužíme si to nikdo.........vůbec nikdo.

V téhle chvíli mi slzy tekly proudem. Už jsem nevydržela všechen ten stres, ponížení a kdo ví co ještě. Těch pár posledních dnů jsem prožívala v těžkých depresích. Tolikrát jsem chtěla sáhnout po žiletce nebo se oběsit, ale kluci tu pro mě vždy byly a já si toho nevážila a proto jsem teď tu. Třeba když se Artix tu noc co mě kopl do břicha sebral a už se nevrátil........... zlomilo mi to srdce. Od té chvíli už jsem nedokázala milovat prostě nedokázala nebo když Radek zabil Terku a toho nabíječe. Tolik zážitků, tolik snů, milióny vzpomínek..........., Které navždy skončí. Nakonec nechci z toho světa odejít, ale musím. Kluci by se jen trápili, hádali by se a to jen o mě. O bezcenný kus hadru. Když mají na lepší. Potřebovali by někoho kdo si jich bude vážit hned od začátku...............

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 19, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Zachránil mě [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat