Rychle jsme šli s Pájou a s Artíkem pryč od toho hajzla. Marek mě mlátil a každý večer po mě chtěl sex. Já ho sice miluju ale nemusím ho mít každý večer. Poslední dobou se Radek chová jinak než normálně. Skoro každý druhý den někam jezdí a vrací se až večer. Popravdě ani nevím co k němu cítím. Poslední dobou se nechová me jako pár ale jako nejlepší kamarádi nebo tak něco. A ještě k tomu je tady Pavel a teďka ještě Pepa. Artixe znám jen týden ale znáte to lásce neporučíš. Už od první chvíle se mi líbil. Je takový jiný něčím zvláštní ale to se mi na něm právě moc líbí. (No nic zpátky tak kde jsme skončili)
Potom jsme šli ještě na vatu.( Jak malý děti😂) A pak mi kluci vystřelili každý jednu růži tak že jsem měla 4 a jednu jsem si vystřelila sama tak že pokud se nemílím tak jich mám 5.
Potom jsme se vrátili domů a já jsem klukům řekla jak mě Marek mlátil.
To se ale Wedry nasralW:"Já toho zmrda zabiju. Ještě jednou se tě dotkne a uvidí.
A:"Jo ještě jednou a rozbijeme mu hubu
H:"Souhlas mi tě nadále neboj
B:"Budem si tě bránit😂
Další den:
Už nevím co dělat k Radkovi se chovám jak kdyby to byl můj nejlepší kamarád. Takhle to prostě dál nejde.
Jdu za ním.K:"Radku? Potřebuju si s tebou promluvit.
R:"Já s tebou taky.
K:"Tak začni.
R:"Ne začni ty.
K:"Tak dobře.
K:"Víš Ráďo já prostě k tobě necítím to co dřív teďka tě beru jako nejlepšího kamará....
R:"Taky k tobě necítím to co dřív. Víš Kami já se zamiloval do jedné holky. Jmenuje se Terka a víš no......
Budeme nejlepší přátelé?K:"Jasně že jo. Nevím co bych si bez tebe počala.
Objala jsem ho a on mi objetí opětoval............
ČTEŠ
Zachránil mě [POZASTAVENO]
FanficKamča(20) Wedry(Ráďa 20) Baxtrix(Štěpa 21) Herdyn(Pavlík 22) Máte se na co těšit 😊😘😄💞 doopravdy jim není tolik. Omlouvám se za gramatické chyby