Kim Yoona

387 24 9
                                    

Evet hepinizin yerimde olmak
istediğini tahmin eder gibiyim.Kim olmak istemez ki..

Neyse biraz kendimden bahsedecek olursam adım Kim Yoona 21 yaşındayım ve modellikle uğraşıyorum çok ünlü olmasamda idoller arasında yer alıyorum.

Abim ve Hani'le birlikte yaşıyorum.Modelliği arka planda bırakıp menejer olma hayali kuruyorum.

Bu yüzden abimin yanında olmak istiyorum.Şöyle söyliyim binevi BTS'den bir üyeymiş gibi gözüksemde öyle değilim.Her neyse çok uzattım.


Sabah belime giren ağrıyla uyanmıştım.Belimin ağrımasına alışmıştım çünkü genellikle çok uyuduğum için belim ağrıyordu.

Lavoboya gidip elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim.Mutfakta bize kahvaltı hazırlayan Hani'yi gördüm ona"Günaydın."diyip yanağından öptüm.

Oda aynı şekilde öpünce oturup ağzıma bir kaç tane kraker atıp "MoMo(Rap Monster'a dediğim lakap)nerede erkenden nereye gitti?"diye sordum.

Elindeki malzemeleri masaya koyup"Bilmiyorum sabah aceleyle Big Hit'e gitmesi gerektiğini söyledi."dedi. Kafamı sallayıp"O zaman kahvaltımızı edip bizde yanlarına gidelim merak ettim doğrusu."dedim ve güldüm oda karşılık verdi ve kahvaltımızı bitirip hazırlanmaya gittik.


"Hani tam 10 dakikadır bekliyorum lütfen artık in aşağı!"diye sitem ederken Hani'nin inmesiyle rahatlamıştım.

Gerçekten şuan erkekleri çok iyi anlamıştım."Bebeğim seninde sevgilin olduğu zaman görüceğiz."dedi ve yanağımı sıkıp arabayı açtı.

Hani'yi gerçekten çok seviyordum o çok doğaldı bütün doğallığıyla abimi seviyordu abimde onu onların ayrılmasını hiç istemem çünkü abim Hani'le çok mutlu çünkü Hani'de bir idol ve birbirlerini anladıkları için ilişkileri çok sıkıntılı geçmiyordu.


Ben bunları düşünürken Big Hit'e varmıştık bile.Dışarıda yine bürsürü hayran bekliyordu onları orada görmek çok güzel bir duygu olsa gerek.Arabadan inip içeri girdik.



Nerede olduklarını bilmediğimiz için ilk önce prova odasına gittik.Burada değillerdi.Bu sefer yukarı çıkıp toplantı yaptıkları odanın kapısını tıklatıp içeri girdik.

Önemli bir konuydu sanırım çünkü herkes dikkatlice menejeri dinliyordu.Bizde selam verip odadan çıktık.Hani'le ben bekleme odasında oturuyorduk ve çocukların çıkmasını bekliyorduk.

Sonunda çıkmışlardı ve gelip oturmuşlardı.Hani abimin yanına gidip ne olduğunu sordu.Abimde anlattı.
"BTS,GOT7,EXO,TWICE,EXID,BLACKPİNK ve bazı idollerle birlikte karışık grup oluşturup müzik ve dans yarışması düzenlenecekm-"abimin sözünü kesip lafa atladım"Ne yani BTS olarak değil de farklı kişilerle mi yarışacaksınız?"sorduğum soruya         J-Hope cevap verdi"Aynen öyle tatlım."dedi.

Ardından abim bana bi soru yöneltti"İstersen sende katılabilirsin güzelim idoller içinde ismin yazıyor sonuçta."dedi aslında fena fikir değildi katılabilirdim."Bilmiyorum...Oradaki kişiler büyük idoller ve..onlar kadar iyi iş çıkaracağımı zannetmiyo-"
dememle Suga'nın atlaması bir oldu"Ya! Yoona saçmalamayı kes dans edebiliyorsun ve sesin oldukça iyi."abim tekrar bana dönerek."Adını yazıdırıyorum güzelim."dedi ve bende kafamı salladım.


Akşam yemeğini birlikte yemeye karar verip bi lokantaya gidip  oturduk. Yemeklerimiz gelince V'nin bana uzattığı tavuğu hemen yiyip gülümsedim.

Hepimiz birbirimize yedirerek yemeğimizi bitirirdik.Lavaşın arasına pekin ördeği koyup Jimin'e uzattım.Ağzı küçük olduğundan hepsini alamadı ve yarısı elimde kaldı.

Kolumda bi sürtüşme hissettiğimde yanıma baktım Jin hyungun ağzı açık bir şekilde bana baktığını gördüm elimdeki yarım lavaşı Jin hyungun ağzına koydum."Sen bitanesin." diyip gülümsemişti. Yemeklerimiz bitmişti tam kalkacakken onların gelmesiyle gitmek istememiştim.

Merhaba Arkadaşlar bu benim ilk hikayem olacak umarım beğenirsiniz ve biraz kısa yazdım sanırım kusura bakmayın ilerledikçe daha uzun yazmaya çalışacağım.Sizin için bu hikayeyi devam ettirmeyi düşünüyorum.Umarım severek   okursunuz
Bu arada bende bir ARMY'im❤️

PRODIGAL  |JaeBum~Kai|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin