Elimden geldiğince uzun tutmaya çalıştım arkadaşlar :)
iyi okumalarr
(Multi JaeBum)❤️Tam kalkıyorduk ki onlar gelmişti.
Onlar yani GOT7 onları tanımıyordum sadece abim ara sıra onlardan bahsediyordu.Sadece isimleri aklımda kalan Jackson ve Yugyeom'du. Diğerlerini tanımıyordum.Üyeler birbirleriyle konuşurken bende Jimin'in koluna girmiş onları dinliyordum.Daha sonradan yanımıza birisi geldi ve Jimin'le konuşmaya başladılar.
Çocuğun sesini duyduğum an bütün dünya durmuştu.Gerçekten sesi mükemmeldi.Ne hakkında konuşuyorlardı bilmiyordum onları duyuyordum ama sadece karşımdaki çocuğun sesine odaklanmıştım.
Abimin "Biz gidelim sizde yemeğinizi yiyin Tokyo'da görüşmek üzere."demesiyle bi anlık üzülmüştüm.
Çocuğun ismini öğrenmek için Jimin'in yanına gittim kolundan tutup kulağına uzandım ve"Az önce konuştuğun çocuğun ismi neydi?"diye sorduğumda iki kaşını birden kaldırmış yüzüme bakıyordu hemen koluna hafifçe vurdum.
"Tamam.İstemiyorsan söylemeyebilirsin."diyip arabaya oturduğumda yanıma gelip"Jaebum."
dedi tam kalkacakken durup"Genellikle ona JB diyorlar."dedi ve koltuğuna gidip oturdu.Yol boyunca camdan dışarıyı izliyordum.Aradan 1-2dakika sonra bilmediğim bir yerde durunca arkamı dönüp"Neden burda durduk?"diye sorduğumda abim"Hani bugün EXID üyeleriyle kalacak."dedi suratımı buruşturup"Neden bizden sıkıldın mı Hani?"diye kızdığımda saçlarımı karıştırıp"Yarın için hazırlık yapmam gerekiyor o yüzden tatlım."dedi ve arabadan indi.
Arkasından el sallayıp tekrar cama döndüm.20dakika sonra tekrar durduğumuzda bizim eve gelmiştik abimle ben indikten sonra üyelere iyi geceler diyip eve girdik.
"MoMo yarın uçağımız kaçta?"diyip koltuğun üzerine oturmuştum.Abimde yanıma oturup 3te diyince sevinmiştim çünkü erkenden uçak yolculuklarını sevmezdim.
Abim ne düşündüğümü anlamışcasına"O kadar sevinme yarın 8 de kalkıp hazırlanacağız." dediğinde kafamı sallayıp abimin yanağını öptüm ve uyumaya odama çıktım. Kıyafetlerimi değiştirip uyudum.
"J-Hope 5dakikadır köpüğü sıkmanı bekliyorum hadi artık!"
"Jimin çok masum uyuyo napayım kıyamıyorum."
"Off ver şunu"Garip sesler duyarak gözlerimi hafifçe açtım ve kafamda Jimin Ve J-Hope'u gördüm ne yaptıklarını anlamadığım için uyuma numarası yapmaya devam ettim.
Elime gelen yumuşak ve kokulu köpüğü hissedince ne yapacaklarını anlamıştım.Jimin yanağımı gıdıklamaya çalışıyordu bende elimi yüzüme değilde Jimin suratına tokat atar gibi sürdüm ve ayağa kalktımJ-Hope'un arkadına saklandım.
O gülmekten yatağa oturur şekle gelince Jimin'e sırıtıp banyoya kaçtım.Arkamdan Jimin'in"Seni küçük şeytan!"diye bağırmasıyla gülmekten karnıma ağrılar girmişti.
Hızlıca yüzümü yıkayıp kapıyı açtım Jimin ve J-Hope aşağı inmişlerdi bende hemen üzerimi giyip aşağı indim.(Yoona'nın kıyafeti)
Aşağı indiğimde çocukların hepsi koltukta oturuyorlardı.Suga yana kayarak bana yer açtı ve oturmam için hareket yaptı bende gidip yanına oturdum.Abim konuşmaya başlayınca onu dinlemeye devam ettim."Odalarda 2kişilik olduğu sürede istediğimiz kişiyle kalabiliyoruz.Bende şöyle düşündüm J-Hope ve Jungkok,Jimin ve Jin Hyung,V ve Suga ben ve Yoona kalacağız."herkes onayladığında bende "Hani kendi üyeleriyle mi kalacak?" diye sorduğumda abim kafasını salladı
.Jin hyungun sorduğu soruyla iç çekmiştim"O zaman ben hariç siz hepiniz taş,kağıt,makas oynayın ve kaybeden 2 kişi bana yemek yapmamda yardım etsin."dediğinde anında taş,kağıt,makas diye bağırdığımda herkes ellerini uzattı ve ilk kazanan abimle V oldu bir el daha oynadığımızda ben ve J-Hope kazandık.Jimin Jungkook ve Suga tekrar yaptı ve Jungkook ikisinide yenerek yardım edecek 2 kişi belli oldu.
Jin hyung,Suga ve Jimin mutfağa gittiğinde V elini uzatmış bana bakıyordu bende 'noldu' dercesine kafamı oynattığımda"Bizde masayı hazırlayalım."dedi ve elimden tutarak yemek masasına götürdü.
Ben gidip mutfaktan tabakları getirdim ve V'de Jin hyungun yaptığı yemekleri masaya koyuyordu.Masayı hazırladıktan sonra
hepimiz yemeğimizi yemeğe başladık."Yoona kahvaltını bitirince yukarıya çıkıp eşyalarını hazırla."abimin dediği şeyle tamam diyip yukarı çıkıp valizimi hazırlamıştım.Aşağı indiğimde çocuklar arabaya binmişlerdi.
Abimde vazlileri taşımama yardım ediyordu.Valizleri bagaja koyduktan sonra arabaya geçip Suga'nın yanına oturdum.1 saat sonra havaalanına vardığımızda valizlerimizi teslim edip uçağa geçtik.
Uçakta Jin hyungla beraber oturuyordum ve çok mutluydum çünkü Jin hyung gibi bende yemek yemeyi çok seviyordum ve bu konuda Jin hyungun yanında daha rahattım.Koltuklarımıza gelince cam kenarı Jin hyungun dış tarafta benimdi.Kemerlerimizi bağlayıp uçuşa hazırlanıyorduk.
Gözlerimi açtığımda hostesin başımın dibinde olduğunu gördüm ve hemen doğrularak yemek saati olduğunu anlamıştım.
Hemen yemeklerimi alıp yemeğe başlamıştım ki hemen çaprazımda onu gördüm.Jaebum.
Ağzımdaki pilav boğazıma kaçtı ve öksürmeye başladım Jin hyung su uzatınca alıp içtim ve JB'le gözgöze geldim.Masumca kafamı eğip küçük bi selam verdim.Oda aynı şekilde karşılık verince gülümsedim.Bir yandan yemeğimi yiyip bir yandan da JB'nin yemeği yiyişini izliyordum.
Saçımın hafifçe çekilmesiyle bağırmıştım.Ben bağırınca çoğu gözleri üstüme toplamıştım saçımı çeken kişiye döndüğümde Jimin'in pispis sırıttığını gördüm dil çıkararak çantamı yukardan alıp uçaktan indim.
Havaalanının çıkışında BTS ve GOT7 hayranları deli gibi bağırıyordu bende V'nin koluna girmiş bir şekilde onlara bakıyordum.Bir anda bi kızın"Ellerini Tae'den çek!" diye bağırmasıyla refleks olarak elimi kolundan çektim ve eğilip "Özür dilerim ARMY"dedim ve güldüm V'nin tekrar koluma girip"O benim sevgilim değil!"diye bağırmasıyla yürümeye devam ettim.
Otele geldiğimizde abim bize anahtarları verdi ve yukarıya odalarımıza çıkmaya gittik.Abim benim valizim ve yardımcı ile birlikte asansöre bindiler bende merdivenlerden 3.kata çıktım.
Koridorun ilerisinde JB'yi ve Taylandlı olan çocuğu gördüm odalarına giriyorlardı sanırım..Bir dakika o zaman JB ile aynı katta mıydım?
Ve bölüm sonu arkadaşlar bu sefer uzun oldu galiba
Tepkilerinizi merak ediyorum yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim hepinizi seviyorum kefiyeli okumalar❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRODIGAL |JaeBum~Kai|✔️
FanfictionYoona,Kim Yoona şanslıydı ve şansının farkındaydı.Çünkü o BTS ve GOT7'ı tanıyordu.Abisi Kim Nam-Joon,arkadaşları Kim Tae-Hyung,Park Jimin,Jeon Jungkook,Jung Ho-Seok,Min Yoon-gi,Kim Seok-Jin'di. Ama o da aşık olmuştu ve hemde en zor kişiye JaeBum'a.J...