-Bölüm 10-

116 18 0
                                    

(Multi Yoona) Keyifli Okumalarr


''Jinyoung söyle artık.''odadan gelen seslerle gözlerimi açtım.Duyduğum şeyle odadan çıkıp deparı basmam bir oldu.

''Yoona seni Kai ile aldatıyor.''elindeki telefonu JB'ye doğrulttuğunda o lanet resmi gösterdiğini anlamıştım.Lanet olsun ki söylemişti.Yanlarına geldiğimde ikiside bana bakıyordu.''Ne bu bebeğim?'JB'nin gözleri dolmuştu ve sesi titremişti.İçimden bir parça almışlardı sanki.JB'yi böyle görmek çok kötü hissettiriyordu.Yanına gittim ellerini tuttum o sırada Jinyoung odadan çıkıyordu.''Açıklayabilirim sevgilim.''JB'nin gözünden bir damla yaş düştü.''Ne yani beni aldatıyordun öyle mi?''ne yapacaktım bilmiyordum.



''Hayır seni aldatmadım.''Aşağıdan kapı sesi gelince Jinyoung'un gittiğini anlamıştım.Bütün olayı üstüme bırakıp öylece gitmiş miydi.''Jinyoung ne zırvalıyor o zaman o resimde neyin nesi?!''JB'nin bağırmasıyla bir adım gerilemiştim.Korktuğum başıma gelmişti JB'yi üzmüştüm.JB ellerimi bıraktı ve ilerlemeye başladı bende arkasından gidiyordum''JaeBum dinle be-''camın kırılma sesiyle çığlığı basmıştım.JB eline ne gelirse duvarlara fırlatıyordu.Onu engelleyemiyordum gücüm yetmiyordu.''JaeBum dur lütfen*çığlık*biyerine bişey olacak!''beni dinlemiyordu aynaya doğru gittiğini gördüm''JB dur sakın yapma!!!''JB cama yumruğu geçirdi ve yere oturdu.''Seni seviyordum Yoona!Neden yaptın bunu bana neden!''JB'nin yanına gittim ve eline baktım.Kanıyordu hemde çok.''JB sakinleş daha sonra konuşalım elin çok kanıyor.''elini elimden hızlıca çekti ve''Defol git!''demesiyle tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım.





Ayağa kalkıp banyoya gittim ve pansuman eşyalarını alıp tekrar aşağıya indim.JB'ye baktığımda bıraktığım gibi hala yerde oturuyordu.Yanına gittim ve kolundan tutup kaldırmaya çalıştım beni ittiğinde yere düşmüştüm.''Artık sana ihtiyacım yok defol!''aldırış etmeden ayağa kalkıp tekrar yanına oturdum.Bezi elime aldım ve JB'nin canını acıtmamaya özen göstererek kanı temizledim. JB'nin gözlerinin üstümde olduğunu hissedebiliyordum.Kafamı kaldırdığımda kızarmış gözleriyle karşılaştım.Kalbime bıçak gibi saplanmıştı kendimden nefret ettim neden o gün oraya gitmiştim lanet olsun!


Dikkatlice elini sardım ve ayağa kalkacağım sırada JB kolumdan tuttu.''Bana bak!Kai sana mı aşık birşey mi söyledi sana?''başımı yere eğdim.Açıklama yapmam gerekiyordu kafamı kaldırdım''Bilmiyorum.Seninle sevgili olduğumuz günden beri beni rahat bırakmıyor bizi ayıracağını söyleyip beni tehdit ediyor.''dedim.Elini saçlarından geçirdi ve''Bana neden anlatmadın o zaman?!''JB bağırdıkça irkiliyordum.''Hiçbir şeyden haberim yoktu.Zaten odada onu görünce gitmeye çalıştığım sırada zorla tuttu ve öptü.''.''En başından bana anlatmalıydın!'' delirmişti görebiliyordum.




'Biliyorum.Özür dilerim.Lanet olsun keşke gitmeseydim!''JB kolumdan tuttu ve kendine çekti''Keşke gitmeseydin.Çünkü oraya gittiğin için beni kaybettin.''JB kolumu bırakıp arkasını döndü tam gidecekken''JB dinle yalvarırım dinle.O resim değil videoydu lütfen dinle.Lütfen....''arkasından bağırıyordum o ise hiçbirşey demeden merdivenlerden yukarı çıkıp gitti.Bende daha fazla üzerine gitmemek için evden çıktım.Telefonumu elime alıp Jackson'u aradım.

''Jackson acilen eve gidermisin?JB evde yalnız ve kötü şeyler yapabilir lütfen bir an önce eve git.''
''Tamam hemen gidiyorum sen merak etme.''

PRODIGAL  |JaeBum~Kai|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin