(Multi Yoona💜) Keyifli Okumalar😘😘
Suratımı kaşıyarak uyandığımda yatakta JB'yi göremedim.Sanırım yine erkende JYP'ye gitmişti.GOT7 tatil izni bir an önce gelsin istiyordum.Kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Aşağı inip kendime kahvaltı hazırladım.2-3 saat evde oturduktan sonra sıkıldım ve JB'nin yanına gitmek için üzerimi değiştirdim.Evden çıktım ve JYP'ye gittim.
''Noona!''Yugyeom'un bağırmasıyla ona döndüm.Üzerine doğru koştum ve''Seni geberteceğim!''diye bağırdım.Yugyeom benden kaçarak pratik odasına girdi ve kapıyı kapatıp kilitledi.''Yugyeom kapıyı aç!Öldüreceğim seni.''dediğimde''Ama Noona.Bak bu yakışıklı Yugyeom'un suratına ihtiyacı var.''dediğinde güldüm ve''Bu iş burda bitmedi Yugi.''dedim.Uzatmadan JB'nin yanına gittim.Toplantı odasına girdiğimde birşeylere bakıyordu.''Hoşgeldin bebeğim.''dedi.Yanına gittim ve masanın kenarına oturdum.
''Hangi rüzgar attı seni?''dediğinde yanaklarını sıktım ve''Canım sıkıldı seni görmeye geldim.''dedim.Ayağa kalktı ve belimden tutup alnını alnıma yasladı''Hmm.Ama burada bizi rahatsız ederler.Eve mi gitsek?''dediğinde onu ittim ve''Benim başka planlarım var olmaz.''dedim.''Nasıl başka planların var anlamadım?''gülümsedim ve''Akşam evde görürsün.''dedim.Tam gideceğim sırada belimden tuttu''Dur bakalım.Ne olduğunu öğrenmeden hiçbir yere bırakmam.Öt hadi.''dediğinde kafamı iki yana salladım ve''Ağzımdan tek kelime alamazsın.''dedim.
''Şu da mı yok?''dedi ve gözleri dudaklarıma kaydı.Saçlarımı geriye attım''Ya sen biraz uzak dursana.Sıcak oldu yine burası.''dedim.''Söylersen bırakırım.''dediğinde ona karşıt''Bırakırsan söylerim.''dedim.Belimi bıraktı ve ellerini iki yana açtı''Rüyalarımız gerçek olacak.''dedim ve yanağından öptüm.Ve koşarak odadan çıktım.
Eve geldiğimde dolabımda sakladığım annemin bana hediye aldığı geceliği çıkardım.Gülümseyerek geceliğe baktım.Düğün gecemiz berbat geçtiği için giymemiştim.Yatağın üstüne bırakıp aşağı indim.Marketten aldığım mumları odanın her tarafını saracak şekilde yaktım ve yerleştirdim.Odayı süslemem bitince biraz kendime özen gösterdim.Aynanın karşısına geçtim saçlarımı taradım ve JB'nin en sevdiği şeftali aromalı rujumu sürdüm.Geceliğimi giyip yatağa oturdum ve JB'yi bekledim.
Kapı açıldığında elinde kağıt dosya ve çiçekle dönen JB'yi görünce ayağa kalktım ve ona doğru yürüdüm.JB'de bana gelince odanın ortasında durduk.JB gözleriyle beni süzerken bende onun suratını ellerimin arasına aldım ve''Artık mutlu olmak istiyorum.''dedim.JB ifadesizce suratıma bakıyordu.Kötü birşey mi olmuştu?Ah tanrım lütfen kötü birşey olmamış olsun!Elimle yanağını okşadım''O rüya gerçek olsun.Çünkü sensiz olmaz.Seni çok seviyorum.''dedim.JB hiçbirşey söylemiyordu ve sadece suratıma bakıyordu.Elindeki çiçekleri havaya kaldırdığında gülümsedim ve elinden aldım.Çiçeklere sarıldım ve''Çok güzeller.''dedim.
Önümden çekildi ve elinde dosyayı komidinin üstüne attı ve yanıma geldi.Parmaklarının ucuyla saçımın bir tutamını kulağımın arkasına koydu.Eliyle yanağımı kavradı ve yavaşça suratıma yaklaşmaya başladı.JB alnımdan öperken gözlerimi kapattım.Dudağını alnımdan çekti ve burnumu öptü.Daha sonra dudaklarıma geldi.Biraz bekledi.Sanki tereddüt edermiş gibi.Gözlerime baktı sonra tekrar dudaklarıma döndü ve öptü.
Yaşadığım heyecan bütün vücuduma yayılırken elimdeki çicek yere düştü.JB dudaklarını çekti ve elimden tutup yatağa getirdi.İkimizde yatağa oturduk.Öylece yüzüme bakıyordu.Tanrım delirecektim!Ne olmuştu bu çocuğa neden böyle ruhsuzdu.JB tekrar bana yaklaşıyordu.Vişnemsi dudaklarıyla beni öptü bende beklemeden ona karşılık verdim.Tekrar çekildi ve saçlarımı geriye attı ve boynuma yöneldi.Bir anda geri çekildiğinde gözlerim kocaman açıldı''Neden?Cevap ver.''dediğimde ayağa kalktı.Tam cevap vereceğinde telefonumun çalmasıyla sustu ve''Telefonun çalıyor.''dedi.Ayağa kalktım ve önünde durdum''Açmayacağım.Sonra bakarım.''dedim.Beni dinlemedi ve komidinin üstündeki telefonumu eline aldı.''Taehyung arıyor.Belki önemli birşeydir.Al bak.''dedi ve telefonu elime uzattı.Elime aldım ve''Açıyorum ama konuşmamıza kaldığımız yerden devam edeceğiz.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRODIGAL |JaeBum~Kai|✔️
FanficYoona,Kim Yoona şanslıydı ve şansının farkındaydı.Çünkü o BTS ve GOT7'ı tanıyordu.Abisi Kim Nam-Joon,arkadaşları Kim Tae-Hyung,Park Jimin,Jeon Jungkook,Jung Ho-Seok,Min Yoon-gi,Kim Seok-Jin'di. Ama o da aşık olmuştu ve hemde en zor kişiye JaeBum'a.J...