-EXO'nun Menejeri?-

125 18 3
                                    

(Multi Kai😇💙) Keyifli okumalar dilerim.



Evin önüne geldiğimizde arabadan inceğim sırada JB'ye baktım.
Uyuyormuş gibi yapıyordu gülümsedim ve Mark'a el sallayıp arabadan indim.Kolumun tutulmasıyla Mark'a döndüm."Yoona senin öyle bir kız olduğuna inanmıyorum.Bu işin peşini bırakma çünkü JaeBum hala sana aşık."dedi ve güldü bende ona sarıldım"Teşekkür ederim Mark."dedim oda kulağıma"Endişelenme JB'ye göz kulak olacağım."fısıldadı ve arabaya binip gitti.Bende eve girdim ve Jungkook'ların odasına çıktım.Odaya girdiğimde tişörtsüz duran Jungkook ve V'ye ağzım açık bakıyordum.V beni gördü ve"Ya!Girdiğine dair bir ses çıkarmalıydın."dedi ve utanarak üstünü giydi Jungkook'da üstünü giydikten sonra"V üzgünüm ama daha çok çalışman gerek.Kookie'nin yanında seninkilerin varlığından haberi bile yok.Sende az değilsin Kook fenaymış ya." dedim.Jungkook yanıma geldi ve tişörtünü sıyırıp"Dokunabilirsin tavşan."tam elimi kaldırdığımda V elimi tuttu ve"Benim dokunmama bile izin vermiyorken sen niye dokunuyorsun?"dedi bende elimi çektim"Sen kendi olmayan kaslarına dokun."dedim.İkisinide öpüp odama gittim.


"Yoona uyan."dürtülmemle gözlerimi açtım.Jungkook'u görünce"Kook?"dedim ve yataktan kalktım."İntikamına yardım etmek için geldim."dediğinde hemen ona döndüm ve"Plan ne?"dedim oda bana anlattıktan sonra Jungkook'ların odasına gittik.Odaya sessizce girdiğimizde Jimin ve J-Hope uyuyordu.Hemen Jimin'in yanına gittik.Ben Jimin'in dudaklarını kırmızı rujla boyarken Jungkook'da beni izliyordu.Ruju Jungkook'a verdim ve oda Jimin'in alnına 'Jungkook hyung sana hayranım!'yazdı.Tam kahkaha atacağım sırada Jungkook ağzımı kapattı.Odadan çıkınca Jungkook'u durdurdum."Jimin kalktığında lavaboya giderse yüzündeki boyayı görür o yüzden gidip aşağı indirelim."Odaya tekrar girip Jimin'i uyandırdık."Jimin uyan."kafasını kaldırdı ve bize baktı bu hali çok tatlıydı."Noluyo ya?"
dediğinde"Kahvaltı sırası bizde hadi kalkıp hazırlayalım."dedim ve kolundan tutup kaldırdık.Lavaboya yöneldiğinde Jungkook onu durdurdu ve"Zaman kaybetmeyelim birazdan uyanırlar kahvaltıyı hazır görmezlerse kızarlar."dedi.Jungkook gülmemek için kendini zor tutuyordu.Aşağı indiğimizde Jin hyung'u mutfakta görünce tökezledik.Jimin kızarcasına"Ya!Hani sıra bizdeydi?"dedi Jin hyung bize döndüğünde kahkahayı patlatınca Jimin'in alnındaki yazıyo gördüğünü anlamıştım."Ya*kahkaha*senin suratın-"."Jin hyungun ağzına salatalık soktum ve onu susturdum."Sabah sabah Jin hyungu kim güldürdü?Anrıma sesleri duyunca bir an kendimi ahırda zanettim."Suga söylene şöylene merdivenlerden iniyordu oda Jimin'in alnını görünce gülmeye başladı ve"Jungkook Jimin'e imza vermelisin."dedi.Herkes aşağı inince kahvaltıya oturduk.


"Ya!2 saattir ne gülüyorsunuz bana da söyleyin."Jimin'in saflığına daha dayanamayacaktım.Jungkook'un kulağına"Artık son verelim mi?Yoksa çatlayacağım."dedim oda aynı şekilde söyleyince Jimin'e döndük."Bence bi lavaboya git."diyen Jungkook'a kafasını salladı ve yukarı çıktı."Jeon Jungkook!!Kim Yoona!!"Jimin'in bağırmalarıyla Jungkook'la birlikte bahçeye gittik ve saklandık.Ağaçların arkasına geçtik.Jimin deli gibi evin içinde bağırıyordu.Gülmemek için ağzımı tutuyordum.Dayanamadım ve kahkahamı serbest bıraktım.Jimin bizi görünce Jungkook beni sattı be koşarak kaçtı.


"Jimin indir beni!Özür dilerim birdaha yapmayacağım.Ama sende bana yapmıştın!"Jimin beni kucağına almıştı ve havuza doğru gidiyordu."Jungkook!Nasıl beni satarsın?!"Jungkook ve diğer çocuklar bizi izliyordu.Havuza düştüğümde Jimin"Buda can simidin Yoona!"dedi ve Jungkook'u havuza itti.Hemen Jungkook'tan tutundum.


*Jaebum'a doğruları anlatacağım.*
okuduğum mesajla gözlerim faltaşı gibi açılırken hemen cevap yazdım.
*Kai benimle dalga geçmiyorsun değil mi?"
*Hayır.Yarım saat sonra
*balbalabal*yere gel gecikirsen birdaha bu şansı vermem."
telefonu yatağa attım ve üzerimi giydim.Aşağı indiğimde evde kimse
yoktu çocuklar dışarı çıkmışlardı.Bende ayakkabılarımı giydim ve Kai'nin dediği yere gitmek için taksi bekledim.

Kai geldiğinde beni tanır mıydı acaba?Çünkü hiçbir yerim saçım da dahil olmak üzere her yerimi şapka gözlük ve maske ile saklamıştım.Karşıma aynı benim gibi birisi oturunca."Kısa konuşacağım.Yapacağım teklifi kabul etmezsen JB ile konuşacağımı unut."Kai gelir gelmez konuya girince bir anlık afallamıştım hemen toparlanıp"Ne teklifi?"dedim."SM Town'ın menejer alımlarına katılacaksın.Ve EXO'nun menejeri olacaksın."dediğinde bir süre sadece suratına baktım."Hadi diyelim katıldım.Ama kesin benim seçileceğim ne malum?"dediğimde"Sen sadece dediğimi yap.Gerisi bende.Şuraya bilgilerini yaz."dedi ve önüme bir kağıt koydu.Dikkatlice okuyup bilgilerimi yazdım.Bunu sırf JB'yi geri kazanmak için yapıyordum.İşim bittiğinde kağıdı ona uzattım Kai'de bişey demeden öylece gitti.Bana karşı soğuktu.Neden böyleydi anlamamıştım.Soğuk olması iyi yönde miydi yoksa kötü yöndemi bilmiyordum.

Kai'nin ağzından;
Ona soğuk davranmıştım.Çünkü ona yapacaklarımı anlamaması gerekiyordu.Yoona'yı yine rahat bırakmayacaktım.JB ile araları düzelse bile Yoona gözümün önünde olacaktı.SMTown'a gelince içeri girdim.Çocuklara bu konudan daha önce bahsettiğim için direk olarak müdürün odasına gittim kapıyı çaldım ve içeri girdim."Merhaba Bay Tae Joon.İstediğiniz bilgileri getirdim.Lütfen onun seçilmesini sağlayın.Size güveniyorum."dedim oda kaşlarını kaldırdı ve"Neden bu kızın menejeriniz olmasını istiyorsun?"dediğinde sadece"O iyi bir menejer olacak merak etmeyin."dedim ve odadan çıktım.Çocukların yanına uğrayıp biraz onlarla vakit geçirdikten sonra JYP'e gittim.


"JaeBum ile biraz konuşmak istiyorum onu çağırır mısınız?"hayran bir şekilde suratıma bakan kıza 10dakikadır JB'yi çağırmasını söylüyordum fakat kız yakışıklılığıma dalmıştı.Sonunda kendini toparlayıp JB'yi çağırmaya gitti.Ben de kafede oturup onu bekledim.JB gelince önüme oturdu ve"Hangi yüzle buraya geldin?"dedi onun asi tavırlarına sinir olsamda"Yoona hakkında konuşacağım."dedim JB sinirli bir şekilde bana bakmaya devam ediyordu"Sen ve Yoona artık umrumda değilsiniz."dedi ve kalkamaya çalıştığında onu durdurdum."Yoona doğru söylüyor ben onu zorla öptüm.O benden uzaklaşsada ona yaklaşmaya devam ettim."JB tam gidecekken durdu ve bana döndü üzerime doğru geliyordu.Suratıma yediğim yumrukla kendimi yerde bulmuştum.Ayağa kalktım ve yanından geçip gittim.Onunla kavga etmeyecektim.Çünkü daha oyunumu bitirmedim ve Yoona'yı elde edene kadar oyunumu sürdürecektim.

Hey Yeni bölüm geldi🤗❤️
Nasıl buldunuz?

PRODIGAL  |JaeBum~Kai|✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin