(Multi Kai)
Woow Yeni Bölümmm 😂❤️Keyifli okumalar birtanelerimBeni tekrar öptüğünde onu ittim.Kulağıma eğilip''Sen artık benimsin.''dedi ve gitti.10 dakika sonunda olanların etkisinden çıkıp kapıyı açtım ve dışarı çıktım.Koltuğuma geçtiğimde şükürler olsun ki JB uyuyordu.Çok yavaş ve sessizce yerime oturdum.Ve bende gözlerimi kapattım.
Gelen seslerle gözlerimi açtım sanırım uçuş bitmişti.Bende yukarıdan çantamı alıp inecektim ki elimin tutulmasıyla JB'ye baktım.Elimi sevgili gibi tuttu ve uçağın çıkışına doğru gidiyordu onu durdurdum''Hayır JB ayrı ayrı inelim senin zarar görmeni istemiyorum.''dedim ve elimi çektim.Merdivene geldiğimde JB yanıma geldi ve tekrar elimi tuttu.''Sen benimsin bunu herkes bilmek zorunda.''dediğinde hafifçe gülümsedim ve merdivenlerden aşağı indik.Fanlar inanılmaz bir şekilde bağırıyordu şuan GOT7 ile yürüyordum.Abim ve çocuklar bana çok kızacaktı ama artık benimde sevgilim olmuştu bu duruma alışacaklardı.JB beni BTS arabasının önüne kadar bıraktı ve sonra kendi arabasına bindi.''Ya!Bizi satıp JB ile yürümek de ne?''Suga'nın dediğine karşı gidip yanına oturdum ve koluna başımı yasladım.''Hyuuung.''diye kedi gibi Suga'nın koluna kafamı sürtüyordum.''Tamam,tamam affedildin.''dediğinde yerime geçtim.
Big Hit'in önünde durunca herkes aşağı indiğinde bende indim neden geldiğimizi bilmiyordum.Toplantı odasına gidince ben içeri girmedim menejere kolunu omzuma atıp benide içeri aldı.Ve konuşmaya başlayınca hepimiz onu dinledik.''Son zamanlarda çok fazla ağızdasınız özellikle Yoona,Jimin ve V sizin için özel röportaj ayarlayacağım çünkü bu söylentiler yüzünden rahat nefes alamayacaksınız.BTS'e gelecek olursam güzel bir comeback'le döndük ve hayran kitleniz sınırı aştı.Çok iyi bir düzeydesiniz çok çalıştınız,çok emek verdiniz ve karşılığını almaya başlıyorsunuz.Ama hala çok çalışmamız gerek.Namjoon ve Yoona sizde artık üylerle birlikte kalın.''dedi ve abim hemen''Tamam menejerim.''dedi bende''Benim BTS ile kalmam sorun olmaz mı?Yani onlarla kalmasam daha iyi gibi.''dedim Jin hyung''Sen bizim kardeşimizsin neden sorun olsun?''dedi ardından menejer''Tokyo'daki yarışmada Namjoon'un yaptığı konuşma sayesinde seninde fan kitlen oluştu bazı fanlar buraya seni ve BTS'i görmek için geliyorlar yani seni sevmişler anlaşılan.''diyince hepimiz güldük.Bunun olması iyiydi çünkü birdaha suratıma birşeyler yemek istemiyordum.
Eşyalarımızla birlikte aşağı indik elimizdeki bagaja bırakıp arabaya bindik.BTS ile kalmak ne kadar güzel birşey değil mi?Ama kötü şakalar beni bekliyordu.Eve geldiğimizde daha önce geldiğim için herşeyin yerini düzenini biliyordum.Ev çok büyük olduğundan bayağı oda vardı.Jimin,Jungkok,J-Hope,Jin hyung,Suga ve V kalıyorlarmış.Şimdi abim ile V Jin Hyung ile de Suga kalacak bende tek kalacağım.Hemen odama çıkıp eşyalarımı yerleştirdim üzerime de rahat birşeyler giyip aşağı indim.Salonda kimse yoktu bende evin için onlara sesleniyordum.''MoMo!,Jin hyung!,Suga!''kimseden ses soluk yoktu.Şaka yaptıklarını tahmin ederek koltuğa geçtim ve şakanın gelmesini bekledim.Yaklaşık 5 dakikadır yastığı ısırıyordum cidden neredeydi bunlar!Tam ayağa kalktığımda bi çığlık duydum lanet olsun korkudan altıma yapacaktım.Ağlamaya başladım ve ağlarken''Ya!Nolur çıkın çok korkuyorum!*hıçkırık*Beni deli etmeyin de çıkın!''evin etrafında bağırıyordum çığlıklar kesilmiyordu ve çığlık atan büyük ihtimalle Suga'ydı.Tekrar çığlık sesi gelince yastığı fırlattım ve bahçeye doğru koştum.
Bahçeye geldiğimde Jimin,abim,V ve Jungkook oturuyordu.Koşarak onların yanına gittim ve Jungkook ve abimin ortasına oturdum.''Suga,Jin hyung ve Hobi nerde?''dedim Jungkook kolunun kenarıyla gözyaşlarımı siliyordu.''Sen neden ağladın ki?''Jimin'in sorduğu soruya''Suga hyungun çığlıklarını duymadınız mı?''dediğimde hepsi birden kahkaha atmaya başlayınca korkmuştum.Ne ya benimle dalga mı geçiyordu bunlar?''O-haha-Onlar yukarıda o-haha-oyun oynuyorlar-ahha-ondan bağırmıştır Suga.''V'nin yaptığı açıklamayla resmen rezil olmuştum.Hemen konuyu değiştirip''Ben acıktım.''dedim ve ayağa kalktım hiçbiri kalkmayınca''Kalksanıza yemek yapalım.''dediğimde biz mi yapıcaz der gibi bakıyorlardı.Bahçeye baktığımda su hortumunu görmemle sırıttım ve koşarak hortumu elime aldım.Çocuklara göstererek''Kalkmıyor muydunuz?''dedim ve suyu birazcık açtım.''Bizi ıslatmayacaksın dimi güzelim?''diyen abime''Kaçarsanız ıslanmazsınız.''dedim ve üzerlerine koştum.Hepsi birden ayağa kalkıp içeri girdiler bende arkalarından gülerek hortumu bıraktım ve eve girdim.Ben,V ve Jimin masada oturuyorduk.Diğerleride yemek hazırlıyorlardı.Sonunda hazırladığımızda yemekleri yemeğe başladık.Yemeklerimizi bitirdik ve odalarımıza çıktık.Yatağımın üzerine atladım ve gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRODIGAL |JaeBum~Kai|✔️
FanfictionYoona,Kim Yoona şanslıydı ve şansının farkındaydı.Çünkü o BTS ve GOT7'ı tanıyordu.Abisi Kim Nam-Joon,arkadaşları Kim Tae-Hyung,Park Jimin,Jeon Jungkook,Jung Ho-Seok,Min Yoon-gi,Kim Seok-Jin'di. Ama o da aşık olmuştu ve hemde en zor kişiye JaeBum'a.J...