EVET ARKADAŞLAR ÇOK ÇOK GEÇ GELDİĞİNİ BİLİYORUM BUNUN İÇİN ÖZÜR DİLERİM ARTIK 3 GÜNDE YAYINLAYACAĞIM +35 VOTE VE +20 YORUMDA YENİ BÖLÜM GELECEK İYİ OKUMALAR... BU ARADA MEDYADAKİ HADWAYN :) :) :d
''Emily sanırım biraz fazla davrandım''.dedim ağzımdaki kanı silerek o sırada yan odadan bir sesler geliyordu Hadwayn ve Jared uyanmış olmalıydı Emily odaya gidip gelerek ;
''Addison Hadwayn ve Jared uyanıyor ''dedi telaşlı şekilde.Ben hala sakinliğimi koruyordum Saeger'ı yatağa yatırdıktan sonra emily'e dönerek;
''Emily ben aşağıdayım Hadwayn ve Jared'a olan biteni anlat bugün çok yoruldum.''dedim elimi arka cebime koyarak.Oda tamam anlamında kafasını sallamıştı.Merdivenlerdenj aşağı inip bir koltuğa oturmuştum yukarıdan bağırma sesleri geliyordu.Emily zaptedemiyordu sanırım.Yüzümü buruşturarak yukarı çıkmıştım.Hadwayn ve Jared'ı aşağıya atmıştım.Hadwayn hala olayın şokundaydı Jared ise yerinden kalkıp şaşkın şaşkın bana bakıyordu.Benim ellerim hala arkamdaydı ona doğru yürüyordum , Jared konuşmaya başlamıştı.
''Addison Emily yukarıda birşeyler söyledi doğru değil dimi şaka falan yapıyorsunuz''dedi etrafına şaşkın şaşkın bakarak.'he şaka yapıyoruz Jared töbe ya'Jared'a daha yaklaşmıştım.
''Jared sence böyle bir şaka olmuş olabilir sizi yukarda ısır ve azdavolsa kanınızı emdim hangi insan böyle bir psikopatlık yapar.Fark ediyorsanız sizi aşağıya fırlattım canınız zerre kadar acımadı gözleriniz gözleriniz kırmızı ölümsüzsünüz kanla besleniyorsunuz herşeyin üstünden gelebilirsiniz.Haa bu arada senden başka biri varmı diye soracaksınız yok hepsini öldürdüler soyum tükendi yalnız biz varız bide yukarıda Saeger onu daha yeni ısırdım ve daha aşağı gelemez.Neyse çok konuştum Emily bunları ormana götür avlansınlar Emily dün oldu ve herşeyi biliyor yolda sorunuz varsa sorarsınız ben Saeger ile ilgileneceğim''dedim.İkiside kafasını sallamıştı kafaları çok karışık olduğu için birşey diyebiyorlardı Emily tam kapıdan çıkarken;
''Addison Saeger'a birşey yaqpmayacaksın değil mi?''dedi Emily.Yapmayacağım anlamında kafamı sallamıştı.Onlar çıkınca yukarıya Saeger uyanıyor mu diye bakmaya çıkmıştım.Jaredla sevgiliydik ama hoşlantı dışında başka birşey yoktu içimde.Saeger masumca uyuyordu ayrıca oldukça yakışıklıyddı.Ah hep böyle kalsaydı keşke.Ve tabikide isteklerim suya düşer Saeger uyanıyordu ama bana farklı bakıyordu ne şaşmıştı ne üzülmüştü salak salak sırıtıyordu.Ayağa kalkıp aynaya bakmıştı.
''VOAV demekki vampir diye birşey varmış bu harika bebrğim harika ''dediği gibi beni kucağına alıp döndürmesi bir oldu ona bir yumruk sallayarak kucağından aşağıya inmiştim.
''Saeger sakin seni vampir yaptığıma pişman etme.Ama sevindim ilk defa bir insan vampire dönüşünce 'neden beni vampir yaptın, neden dönüştürdün' taklit yapmıştım Saeger sırıtmıştı.Tamam cidiyetimi koruyorum.Ya işte ölümsüssün 20 insanı 1 dakikada halt edebilirsin kanla besleniyosun falan filan yoruldum ya sen şimdi ormana git Emilyler orada avlanıyolar git sende avlan hadi.''dedim
''Emilyde mi vampir yaptın? ah benim salak sevgilimide neyse yanlarındakide büyük ihtimal senin sevgilin ve Hadwayn var of tamam gidiyorum bu iş zevkli olacak.''dei ve sırıttı.Koltuğa oturdum artık beş vampir olmuştuk.Aklımda birşeyler kuruyordum kahka sesleri duymaya başlamıştım Emilyler avlanmış geliyorlardı.Hepsini kolyuğa oturtmuştum.Tedirgin olmuşlardı.Kalkıp etraflarında dolaşıyordum.
''Telaşlanmayın siz hepiniz annenizi ve babanızı ısıracaksınız size bu bir iyiliğim onlarsız yaşayamayacsğınızı biliyorum.Isırdıktan sonra bana getireceksiniz.Ve sakın öldürmeyin eğer öldürürseniz bende o sizin küçük kafanızı uçururum zaten şimdi onun için size eğitim vereceğim of çok işimiz var ya .A bu arada kendinizi kontrol etmeniz gerekecek kana suyuyacaksınız insanlara saldıracaksınız onun için hepimizin sığacağı bir ev tutucam. Bu sayede insanlara zarar vermemiş olacaksınız hadi kalkında size biraz eğitim vereyim.Hepsi cesaretini toplayıp ayağa kalkmıştı.Ben Hadwayn 'ın yanına yaklaşmıştım zavallım herkesin sevgilisi vardı ama onun yoktu.
''Hadwayn sevdiğin biri veya hoşlandığın biri var mı? '' dedim ona acıyan gözlerle.
''Neden sorduğu öğrenebilir miyim güzelim?''dedi göz kırparak.Haydeee Saeger iki
''Hadwayncım varsa onuda ısırıcaktım aile içinde yaşıyacaktık''dedim dişlerimi sıkarak
''Yok uğruna öldüreceğim bir kız daha çıkmadı karşıma''dedi umursamayrak
''Hadwayn asıl uğruna öldüreceğin şey kan bunu aklına sokmalısın şimdi kalkıp eğitim alıyorsun haydi.''dedim iki elimi birbirine çakarak.Eğitim veriyordum.Gayette iyi gidiyordu.Yani Emilyden iyilerde çok seviyordum hepsini artık Saeger'a alışmıştım.Tek yapmamız gereken ailemizide ısırmaktı.Herkes bitkin düşmüştü o yüzden tek tek evlerimizi gidiyorduk.Kapıdan çıktığımızde ben önden gidiyordum arkadan bana bakıyolardı.Ceketimi boynuma almış bir elimde arka cebimdeydi.Islık çalarak ilerliyordum.Tekrar onlara dönmüştüm.
''Çocuklar son uyarım kana karşı kendinizi lütfen kontrol ediniz beni üzücek birşey yapmayınız.Annenizi babanızı dikatli ısırın ısırırken beni düşünün ki annenizi babanızı öldüremezsiniz.İlerliyordum arkadan tekrar bağırdım.
''Ve ve lütfen ailenize eğitim verip getirin rica ediyorum yoruldum ama...''Sonunda eve ulaşmıştım.Napıcağımı bilemiyordum.Beni geldiğimi farketmişlerdi babam amerikan futbolu izliyordu annem mutfaktaydı onlara gülümseyerek odama çıkmıştım.Tedirgindim hiç olmadığım kadar odada kendimi toparlayıp;
''Anne baba bir dakikalığına odama gelir misiniz?dedim.
''Tamam kızım hemen geliyoruz''dedi babam.Odaya doğru gelmişlerdi heyecanım iyice artıyordu.Hiçbir şekilde konuşmadan ısıracaktım onları ve kapıyı açıp içeri girmişlerdi.Gözümden bir damla yaş akmıştı kendimi toparlayıp;
''Üzgünüm diyerek annemin boynuna saldırmıştı on sayi içinde hemen babamın ikiside bayılmıştı.Hata yaptığımı bile düşünüyordum.Ama ısırmaktan başka çarem yoktu vardı ama terketme istemiyordum.Annemlerin kalkmasını bekliyordum.Banyoya gidip lenslerimi düzeltikten sonra annemle babamın uyandıklarını ver herşeyi anladıklarını hissettim.Ayağa kalktıklarında bana bakıyolardı.
''Anne babama bana düşmanmışım gibi bakmayın yapmaya mecburdum yoksa sizi kaybedecektim.İkiside gelip bana sarılmıştı.Babam konuşuyordu.
''Kızım ne düşmanı ne kadar iyi olduğumuza bir bakar mısın?''annem babamın sözünü kesmişti
''Tabi,kide çok güzel gözüküyoruz en az 10 yaş gençleştim.''dedi annem .Az da olsa sırıtmıştım ama ciddiyetim yerindeydi.Annemi babamı alarak ormana gitmiştim yaşlanmış içi geçmiş insanlar yerine gözleri parıldayan vahçi vampirlerdi.Sabaha kadar eğitim gene beni bekliyordu ve de öyle olmuştu.Kana karşı kontrol etmeleri için elimden gelenin fazlasını yapıyordum.Onlara yeni bir eve taşınacağımızı , herkesen uzak olacasğımızı , arkadaşlarımı ve onun ailelerini yaptıklarını söyledim.Kısaca Emily'e Saeger'a Jared'a Hadwayn'a ne söylediysem aynısınıda onlara söyledim sabaha karşı Jared'ı aradım.
''Jareed aşkım saat ikide Emilylerde''dedim
''Tama bebeğim''dedi
''Alo Saeger saat ikide Emilylerde''dedim
''Tamam bebeğim.dedi Aynısını Hadwayn ve Emily'e de söylemiştim.Saat iki olmuştu.Biz ailece Emilylere gidiyorduk.Herkes oradaydı annemle babamıda oturtmuştu.Ve konuşma başlasın.
''Evet öncelikle hepinize merhaba kızınızı oğlunuzu ısıran benim.Çocuklarınız size gerekli açıklamayı yapıp eğitim vermişlerdir.Ben sadece şunları söyleyeceğim.Yeni bir ev tutum oraya taşınacağız.Sadece bir vampir daha yapacağım.İki sene sonra herkes işine dönebilir çünkü o iki sene içinde kendinizi iyice toparlayacaksınız.Ve kimseye yakın olmayın dayanamayıp ısırabilir ve öldürebilirsiniz.Taşınacağımız evde her gün size eğitim vereceğim.Bide beni kim ısırdı diye soracaksınız.Easter adında biri sonra vampir soyum tükendi.Herşeyi tek tek size daha sonra anlatacağım zaman bizim için en umursanmayan şey.Ben bide onca yıl vampir okuluna gittim.İşte o yüzden çok eğitimliyim.Söyliyeceklerim bu kadar.Emily Hadwayn Saeger ve Jared ailenize lens takın ve eğitim verin yarın yeni evde buluşmak üzere...