ÖLÜMSÜZLÜĞE ALIŞ/2

144 24 22
                                    

    Küt diye ses gelince neye uğradığımı saşırmıştım.Yukarıdan aşağıya bakıyordum.Bir yanda masa sandalye yere yığılmış bir yandada Emily yerde ayağına bakıyordu.Merdivenlerden aşağıya atlayıp Emily yerden kaldırmıştım.Korku dolu gözlerle ona bakıyordum. 

   ''Emily noldu herşey yolunda mı?''dedim vücuduna bakarak.

   ''Evet ben iyiym sadece kendi kendime eğitim vermeye çalışırken yanlış yere yığıldım''.dedi bacağını tutarak.Bacağına çivi girmişti ama yarası yavaş yavaş kapanıyordu.Zaten sinirliydim sinirim iyice tavan yapmıştı.

   ''Ya kızım sen benden habersiz birşey yapma zaten olaylar karışık bir rahat dururmusun?''dedim yarasına bakarak. Bana heycan dolu gözlerle bakarak;

   ''Neden herşey karışık bilmediğim birşeyler mi var?'' dedi Emily.

   ''Endişelenecek birşey yok 3 kişiyi daha vampir yapacağım ama ailelerinide yapmam gerek yani işim hiç kolay değil.Hadi gel sabaha kadar biraz daha eğitim vereyim.''dedim.Sabaha kadar gene Emily hanıma eğitim veriyordum doğruyu söylemek olursa vermeye çalışıyordum.Sabah olduğunda Emily bir yerde ben bir yerde oturuyordum.Emily sessizliği bozmuştu.

   ''Addison ısırıcaklarını bu akşam mı ısıracaksın?''dedi Emily 

   ''Bilmiyorum bende onu düşünüyordum iyi fikir aslında.Baksana sende yapabilirsin ama öldürebilirsinde.dedim.Emily'nin sevincini kursağında bırakmıştım.Yanıma yaklaşarak yavru köpekler gibi bana bakıyordu.Sırıtmıştım

   ''Deneriz olmaz mı? Addison.''dedi Emily.

   ''Emily bu çocuk oyuncağı değil Saeger'ı öldürmek istiyorsan onu ısırabilirsin.''dedim Emily sinirlenmiş üzerim geliyordu.Boynundan tutarak yere yatırmıştım.

   ''Erkek arkadaşın için kavga etmeyelim istersen Emily en yakınımsın bunu sen bana söylemiştin hadi 15 dakika içinde buradalar kıyafetlerimizi giymeye gidelim.Hazırlanmak için odaydık giyeceklerimiz belliydi ama Emily neredeyse 10 dakika elbiseye bakmakla geçirdi ben o elbiseyi giyene kadar saçımı halletmiştim hafif makyaj yapıyordum.Emilyde hazır olduktan sonra aşağıya inmiştik.Salonda son rütuşları ayarlıyorduk.Kapı çalmıştı.İkimizde kapıya yönelmiştik.Ben Emily'i kendisini konntrol etmesi için işaretler yapıyordum.Kapıyı açtığımda kapıyı çalan Jared ve arkadaşıydı.Jared'a hafif bir gülimseme göndermiştim oda bana.

   ''Oo Jared sizmiydin hoş geldiniz''dedim kapıyı iyice açarak.

   ''Merhaba Addison çok şık olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.''dedi Jared.Ama benim aklım o yanında ki arkadaşında kalmıştı kokusu öyle güzeldi yani kan kokusu o kadar eğitimli olmama rağmen rahat duramıyordum.

    ''Jared arkadaşının adı ne?dedim

   ''Aa merhaba ben Hadwayn''diyerek atıldı.

   ''Sevdim aseni Hadwayn haydi içeri..Artık herkes gelmeye başlamıştı partinin güzel olacağını seziyordum.Emily oldukça iyi gidiyordu.Ah tanrım siniri bozucu Saeger geldi ve bana göz kırpmıştı.İğrenç.Emily'nin yanına geçmişti.O sırada öpüşmeye başlamışlardı.Olamaz Emily Saeger'ın boynuna bakıp ağzını açmıştı.Koşarak Saeger'ı Emily'den çekmiştim.

   ''Afedersin Emily sevgilini çalıyorum.Biraz dans edip geri getireceğim.dedim o sıradada Emily'e hala kaş göz işareti yapıyordum.Koşarak lavobaya gitmişti.Saegerla dans ediyorduk.Saeger'ın gözleri çok güzeldi.Fakat onu bana iten birşey vardı bilmiyordum.O sırada  3 kişiydi bu gece ısıracaktım oldukça emindim.Saeger'a gülümseyip Emily'nin yanına gitmiştim.Lenslerini takıyordu.

   ''Emily iyi misin ?''dedim suratına bakarak.

   ''Evet sadece kendi biraz kaybettim insanlardan uzak duracağım.''dedi

   ''Tamam Emily şimdi ben ısırmam gereken 3 kişiyi ısıracağım ama önce Jaredla bir konuşma düzenlemem gerekiyor.''dedim ve o saniyede yanından ayrıldım.Jared'ı bulup elinden tutarak odanın birine çıkarmıştım.Sadece gülümsüyordu.Canım benim çok saf neler olacağını daha bilmiyordu.Odaya gelip kapıyı kilitlemiştim.

   ''Addison beni çağırman iyi oldu sana söylemem gerekenler var.''dedi Yatağa oturarak ;

   ''Seni dinliyorum Jared'' dedim  bende yanına oturmuştum Aramızda 2 cm vardı okadar yakındık.

   ''Tamam söyliyeceğim şu ki ben seni seviyorum ve sevgilim olmanı istiyorum..dedi bana bakarak.Bana çıkma teklifi etmişti işte buda çok güzel birşeydi.Cevap vermeden onu öpmeye başlamıştım öpüşüyorduk.Geri çekilmiştim.Şimdi sıra onu ısırmaktaydı.Soru soruyordum.

   ''Jared sevgilim vampirlere inanır mısın? yani efsanelere hani belki okumuş izlemişsindir.dedim onu bana çekerek

   ''Yani evet efsaneler falan okumuştum yani inanıyorum diyebiliriz dedi oda kendini bana yaklaştırarak.

   ''O zaman doğru düşünmüşsün canım.''dedim dişlerimi ona geçirmiştim.Çığlık atmıyordu kendini sıkıyordu bayılmıştı.Biri kapıyı açmaya çalışıyordu ben kendimi toparlayıp kapıyı açmıştım o sırada karşımda Hadwayn duruyordu onuda oracaıkta ısırmıştım.Odada lenslerimi düzelttikten hemen sonra kapıyı kilitleyip oradan ayrılmıştım.Aşağı indiğimde misafirler yavaş yavaş gidiyordu.3. kişi Saeger'da misafirler gittiğine göre Saeger'ıda ısırabilirdim.Onuda herkesi aldığım gibi bir odaya getirdim ve aynı soruyu sordum.

   ''Saeger vampir diye birşey var mıdır yani inanır mısın?'' dedim Saeger her zamanki piçliğini yapmıştı.Sırıtarak yatağa yatmıştı.

   ''Dalga mı geçiyorsun? güzelim öyle birşey tabikide yok çocukça şeylere inanmaya vazgeçin''dedi işte o zaman çok sinirlenmiştim Emily anlamış ki sakin sakin diyip duruyordu gözlerim kırmızı olmuştu dişlerim sivrileşiyordu.

   ''Demek öyle Saeger bakalım uyandığında da aynı fikirde olacak mısın?dedim ve dişlerimi geçirdim.Ama çok sert davranmıştım.Saeger bayıldığında Emily'e dönerek 

   ''Sanırım biraz sert davrandım Emily.''dedim.

    EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE BU KADARDI DİĞER BÖLÜM KISAYDI ONUN İÇİN BUNU BİRAZ UZUN YAMAYA BAŞLADIM ARTIK HERŞEY KIZIŞIYOR YENİ BÖLÜM GELECEK AMA VOTE VE YORUMLAR 10 ÜZERİ OLSUN  LÜTFEN SİZİ SEVİYORUM ... :D :D :d MEDYADAKİ SAEGER

VAMPİRİN SIRRI (ölüme kapılma)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin