heeey ff weer een stukje.
ik staar naar de punten van mijn schoenen, dan pakt jesse me arm ' kom laten we nu een test gaan doen' ik kijk hem aan ' ik mag niet weg zonder toestemming.
nadat we toestemming zijn we op de fiets gestapt, ' maar jesse, ik heb je al jaren niet gezien. hoe kan het dan van mij zijn?' hij kijkt me niet aan ' je was op een feestje.. je had al aardig wat op en liep lachend op me af ik had ook al wat op maar ik herinner het nog ik werd wakker op jou bed ik ben snel gevlucht.'
na de test reden we samen weer naar huis, ik liep meteen naar boven maar Kelly had me al gehoort en kwam me kamer binnen stormen, ' ik was harstikke ongerust waar was je nou?' ik kijk haar raar aan en begon re lachen' mag ik het ook later vertellen?' ze ging op het andere bed zitten ( we sliepen met zn drieën op een kamer) ' nou vooruit maar ik wil het egt weten!' ik gaf haar een stevige knuffel. ' waar was dat voor' ze kijkt me verbaast aan ' soms moet je je vrienden onnodig een knuffel geven' zei ik terwijl ik lachend haar arm pakte en mee trok. ' kom we gaan vragen of we morgen naar de stad mogen'
' lana? het gaat de laatste tijd er goed met je en dan bedoel ik ook echt heel goed je kan met iedereen opschieten. behalve met die barbie dan' Kelly grinnikend. ik lach met haar mee, ' maar als nu mensen je adopteren? ' ik kijk haar met open mond aan ' dan zou ik jou meenemen, en als dat niet kan ga ik niet mee' we lopen naar de directeur. ik klop op de deur en spring naar binnen. ' meneer mogen we morgen winkelen?' de directeur kijkt geïrriteerd op' sorry dames maar dat gaat niet er komen 2gezinnen iemand meenemen' ik kijk hem boos aan' en wat nou als je niet mee wilt? ' hij staat op en loopt heen en weer ' jij hebt niks te willen dametje je gaat gewoon mee, en ze hebben nog niemand gekozen' opgelucht haal ik adem en ik zie dat Kelly dat ook doet.
'hee kel als ze mij meenemen ben ik zo terug, weetje nog bij die vorige ik heb daar niet langer dan 2 weken gezeten!' ik zie dat Kelly glimlacht maar er rolt een traan over haar wangen heen. ' kel wat is er' ' ja jij kan dat, ik kan dat niet ik heb daar het lef niet voor!'
JE LEEST
moeilijke keuze
Любовные романыLana, een stoer meisje dat alles zelf wil oplossen. half jongen is en altijd problemen heeft. ze wil alles zelf doen maar kan ze de ziekte die ze krijgt zelf overwinnen? zal mike, de jongen die alles van haar weet en haar grote liefde is, wel bij ha...