#36- 20.07- Ur. Nagisa Shiota&Oikawa Tooru

1.6K 92 4
                                    

Z racji tego, że nie dostałam jeszcze zgody na przetłumaczenie jakiegoś shota z Oikawą, a komiksu nie jestem w stanie zrobić z powodów wymienionych w trzydziestej części, jutro albo pojutrze wstawię tylko Karmagisę (to moje OTP, wybaczcie jeśli ktoś nie lubi.-.), a teraz Tooru dostanie kilka talksów~ (oczywiście IwaOi nie zabraknie~~
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SHITTYKAWA✌
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Matsukawa: *krzyczy* Podłoga to Oikawa!
Iwaizumi: *agresywnie tupie*

Oikawa:  Jestem~!
Drużyna Aoba Johsai:
Oikawa: Wiecie, kiedykolwiek Iwa-chan wchodzi, wszyscy krzyczą, "IWAIZUMI-SAN"
Oikawa: Czy to za dużo prosić o takie samo traktowanie?
Yahaba: Przepraszamy. Spróbuj jeszcze raz.
Oikawa: Jestem~!
Drużyna Aoba Johsai*zgodnie*: IWAIZUMI-SAN!

Oikawa: Jestem złą osobą. Jestem bardzo, bardzo złą osobą. Jestem okropną osobą.
Iwaizumi:
Mattsun:
Makki:
Kyotani:
Yahaba:
Kindaichi:
Kunimi:
Oikawa: "Nie, nie jesteś Oikawa. Ciągle cię kochamy, Oikawa."

Iwaizumi: Oikawa, czy ty mnie podglądałeś?
Oikawa: Pffff co, nie, oczywiście że nie
Iwaizumi: Dosłownie gapiłeś się na mnie przez uchylone drzwi kiedy brałem prysznic.
Oikawa: *panikuje* Ha ha ha, co to prysznic
Iwaizumi: O boże, po prostu idź do domu
Oikawa: Nie wiem gdzie to jest
Iwaizumi: Oikawa.
Oikawa: Kto to Oikawa

Oikawa: W porządku. Odpowiedz mi na to, Iwa-chan. Czy możesz mi powiedzieć, z jakąkolwiek pewnością, że nie ma inteligentnych form życia na innych planetach?
Iwaizumi: W tej chwili nie jestem nawet pewien czy inteligentna forma życia jest na tym boisku.

Iwaizumi: Jestem głodny.
Oikawa: Możesz zjeść mnie.
Oikawa: Oh, głupia autokorekta! Miałem na myśli *mięso
Iwaizumi: To werbalna konwersacja...

Kiedy Iwaizumi i Oikawa byli mali, Iwa obiecał, że pokona każdą osobę, która skrzywdzi Tooru. To właśnie dlatego tak często go uderza, ponieważ nikt nie jest dla Tooru bardziej podły niż on sam.

Wyobraźcie sobie, że Oikawa na uniwersytecie ciągle opowiada o Iwaizumim i wszyscy jego koledzy z drużyny zastanawiają się "Jak słodka jest ta Iwa-chan?? Musi być wspaniała, jeśli wpadła ci w oko." , wyobrażając sobie śliczną,  piszczącą fangirl, więc zawsze męczą Tooru o jego 'dziewczynę'. W końcu Iwaizumi niespodziewanie wbija na trening, nazywając Oikawę głupkiem oraz dupoikawą, a sam Oikawa wybucha płaczem i rzuca się na niego, becząc "Jego Iwa-chan przyszedł go zobaczyć!". Drużyna jest w poważnym szoku, że ta "słodka, tsundere Iwa-chan" to ten facet, który obraża swojego chłopaka tak często, jak oddycha i uświadamiają sobie, że to Oikawa jest śliczną, piszczącą fangirl.

/^jak wiecie, w angielskim nie da się określić płci po samych przymiotnikach (tak jak się to robi w języku polskim), więc w tym headcanonie drużyna miała prawo się pomylić xD/

/^jak wiecie, w angielskim nie da się określić płci po samych przymiotnikach (tak jak się to robi w języku polskim), więc w tym headcanonie drużyna miała prawo się pomylić xD/

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Everything~ /pl/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz