1.

178 19 5
                                    

Teraźniejszość.
Dokładnie dwa miesiące zajeło im zapomnienie o mnie. O starej mnie. Będąc w Barcelonie mało kto mnie tozpoznawał. I dobrze. Zamieszkałam w małym domku na obrzeżach miasta. Dom był utrzymany w trzech podstawowych kolorach. Białym, szarym i czarnym. Z pięknej modelki stałam sie zwykłą fryzjerką. Tamara moja przyjaciółka, oraz szefowa. Twierdzi że teraz jestem ładniejsza. Może ma racje. Mniejsz. Pomieważ dziś jest Niedziela a mój zakład jest nieczynny, to mam wolne. Zeszłam na dół, zrobić sobie śniadanie. Jak zwykle musli. Teraz nie jestem modelką, ale chce utrzymać figure. Z płatkami przeniosłam sie do salonu. Chciałam po oglądać wiadomości.

Tylko u nas dlaczego Marco Reus zostawił Anne Podolską, a wrócił do Scarlett!
Prawdopodobnie Ann miała dosyć być w cieniu swojego chłopaka. Usuneła wszystki portale społecznościowe oraz wyjechała z Dortmundu. Jak na razie nie wiadomo gdzie poleciała. Możliwe opcje są dwie. Wróciła do rodzinnej moejscowości lub wyjechała do barta.
Z tajemniczych źródeł wynika że Ann zostawiła tylko list dla Marco. Jednak on sam nie chce nic powiedzieć. Faną byłej pary sie to nie spodobało, co również skutkuje niegatywnym podejściem do nowego związku piłkarza. Oto wywiad z Marco.
(M:marco
R : redaktor)
R: po dwu miesięcznej przerwie znów jesteś w związku, zapomniałeś o Ann?
M: Nigdy o niej nie zapomne, jednak szukanie jej jest nieodpowiednie, Ann wyjechała bez słowa. Świat jest za duży na szukanie mojej byłej. Ale jeśli to oglądasz Ann to pamiętaj że cie kocham.
R: Może ci nie zależało,świat nie kest aż tak duży?
M: Jeśli by mi nie zależało to pewnie szybcijej by sie skończył ten związek. Jednak nie ja o tym zadecydowałem.

Koniec! Nie moge już dużej tego oglądać. Łzy spadały na moją piżame. Dlaczego to wciąż boli? Miałam zapomnieć! O miłości,o rodzinie o wszystkim czemu to takie trudne? Czemu nie potrafie? Kestem beznadziejna. Ale nie niebęde płakać. Pójde pobiegać. Ubrałam czarne spodnie z Nike i jaksrawo- roóżową bluzke również z nike. I wyszłam pobiegać.
Po 10 minutach ja jakto ja musiałam na kogoś wpajść........

Okej rozdział miał być sprawdzony ale musiałam go napisać od nowa. Więc daje nie poprawiony <3

Nie uciekaj ||Marco Reus/Neymar JrOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz