Medya:Duru
Uyan aşkım sabah oldu.Ne!? diye kalktım hemen.Off rüyaymış.Saat:07:30.Hazırlansam iyi olacak.Hemen kombinimi yaptım.(Medya'da var.)Sonra mutfağa gittim.Off babam gitmiş bile.Bende yumurta yaptım.Yedikten sonrada evden çıkıp yola koyuldum.Cidden Çakır'ı özlemişim diye mırıldandım.Bir el omzuma dokunuyordu."Demek öyle ha!?"Çakır!?deyip arkamı döndüm.Off korkuttun beni diyerek vurmaya başladım.Çakır:Duru'cum bir dur dururmu-ah!.
Sonrada Çakır kaçmaya başladı.Sana bunu ödeteceğim Duruu!.Ben hala gülerken bu seferde yanıma Çakır geliyordu.Aa! Çakırcığım bir dururmusun!Bu sefer kaçan taraf ben olmuştum.Kaçtım kaçtım tarih sınıfa geldim.Ay! Bizimkiler ordaymış onlar korur diyerek gülmeye başladım.Emre'nin arkasına geçtim ve koruyun benii!Diye bağırdım.Onlarda gülerek kimden dediler.Çak- diyebildim anca.Çünkü gelmişti."Duruu!gel hadi canım!"
Çakır geliyorduki Deniz'de yanıma geçti."Hoop dur gardaşım." Çakır aşıp geçtiğinde beni kucakladı.Çakır lütfen dur diyordum bir yandan gülerek."Duru bunu sen istedin bebeğim." Lan omzuma dokunan sensin ve korkuttun vurmakta haklıyım hıh."Dövmenmi gerekiyor!?" Biz böyle güle,atışa hoca geldi.Çakır'ın kucağından kalkmaya çalıştım.Fısıldayarak;Çakır ho-hoca geldi indir beni!."Ha,tamam."Beni indirdikten sonra yerimize geçtik.Emre ile oturuyordum.Hoca dersi anlatmaya başladı.Emreeğğğ diye arkadan bir ses geldi.Deniz'di bu.Emre:Olum!bir sus lan!.
Deniz:Neden bebeğim?
Diyince kıkırdamaya başladım.
Emre:Senle tenefüste görüşecegiz!!.
Deniz:Neden?aşkım önemli bir konumu var?
Emre:Ulan!
Emre dur dedim.Hoca bağıracak.
Emre:Peki.~
E-Emre özür dilerim.Aaa!.Deniz'in söylediklerine hepimiz gülüyorduk.Sonunda Emre Deniz'i yakaladı.Emre:Bittin lan sen!!Emre Deniz'in ensesinden havaya kaldırdı.Ve tokatladı."Ahh!".Selim:Yeter olum durun!!
Çakır:Aynen lan
Duru:Hahahahahah
Emre sonunda Deniz'i bıraktı.Sonrada zil çaldı.Saat:12:00.Yemekhane'ye doğru gittik.Döner,ayran aldık hepimiz.Oturduk ve yemeye başladık.Zın zın.Telefonumdan bildirim gelmişti.Baktım mesajlardandı.Açtım,gizli numaradandı."Çakır ile ayrılacaksın belki yarın yada başka bir gün!"
Yutkundum.Bizim grup bana bakmaya başladı.Çakır'a telefonumu verdim.Ve mesajı oda okudu.
Çakır:Siktir!lan bu kim!?
Sonra sırayla diğerleri baktı.Küfür etmeye başladılar.
Sonra telefonu ortaya masaya koyduk.Ve Çakır mesaj yazmaya başladı.-Sen kimsin lan!?
Evet ekşınlı bir bölüm oldu.:D
Nasıl olmuş yorumlara yazın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ
Teen FictionHerşey bir erkek lisesinde başlamıştı. Yeni hayat,yeni dostlar,yeni aşklar...❤ NOT= Kitabı eskiden yazmış olmamla birlikte bir sürü yazım hatası vb. vardır. Ve cringe...