O zaman dansss!!

7.3K 353 59
                                    

Çarşamba günü gelmişti.Ve tatil çok eğlenceli geçmişti.Ama şimdi okul vaktiydi.Oysaki tatile alışmıştım.Dolabımın karşısına geçtim ve ne giyeceğimi düşünmeye başladım.

Dolabımın karşısına geçtim ve ne giyeceğimi düşünmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sade birşey buldum ve çıkardım.Saçımı saldım.Hızlıca giyindim ve çantamıda sırtıma attım.Yine kahvaltı yapmadan kapıyo yöneldim.Sabahları hiçbirşey yiyesim gelmiyordu.Babamda ortalıkta görünmüyordu.Dışarı çıktım.Ve giderken babamada gittiğime dair bir mesaj attım.Heralde uyuyordur.Okula yaklaşınca zilin çaldığını anladım.Bahçede kimse yoktu.Hızlı adımlarla sınıfa doğru gittim.Ders Matematikti.Kapıyı tıklattım ve gel komutu gelince girdim.Geç kaldığım için özür dilerim gibisinden birşeyler söyledikten sonra yerime oturdum.Yellozlar yoktu.Aman gelmesinlerde!
Bugün geç kaldın bakıyorumda dedi Çakır.Ne yani geç kalamazmıyım dedim.Hayır öyle demedimde ilk defa bu o yüzden.İki saat dolabımın önünde ne giyeceğime karar verdim resmen.Çakır üstüme bir bakış attı.Ve bunları giymek içinmi diye sordu.Evet dedim net bir cevapla.Susun artık çocuklar! diyen hocaya çevirdim bakışlarımı.Yoklama alıyorum sessizlik! diyordu.Sıra yellozların adını söyleyince sınıftan bir taşınmışlar hocam diye ses çıktı.Ayy gerçekmi bu!!
Oleyy!! Hoca bana baktı ve başını olumsuz anlamında iki yana çevirerek önüne döndü.Gitti güzelim kızlar dedi Çakır."Ne dedin sen!" Güzelim kızlar gitti diyorum ya.
"Çakır pardonda ben senin neyinim!?" Şaka yaptım hemen sinirlenme diyerek yanağımdan makas aldı.Bende birşey demedim ve dersi dinlemeye başladım.

~

Tenefüsteydik ve sonra son derse girecektik.Bahçede hepimiz yerde bağdaş kurmuş oturuyorduk.Off be çok sıkıcı! Diye söylemeden edemedim.Napalım söyle cadım diyen Çakır'a gözlerimi devirdim.Bahar o telefonu alır dedim ve gerisini getirmedim.Alır? Dedi sorgularcasına."Hiç bilmek istemezsin,bırak şu telefonu!"
Selim şu SEVGİLİCİĞİNE birşey söyle.Selim birşey söyleyecekken horlama sesi geldi.What!?
Denizdi bu.Uyumuş manyak.Emre,ye baktığımda Deniz'i ifşalıyordu.Ve gülmemek için zor duruyordu.

~

Dersin bitmesine 20 dk vardı.Off kafayı yicem valla! Bide Kimya olunca off.Çakır'a döndüm ve çok sıkıldım ben dedim.Oda sıkılmıştı.Yüzünden belliydi.Çantamdan kulaklığımı çıkardım ve müzik dinlemeye başladım.Zaten dersi dinleyenmi vardı(!).Şarkıya mırıldanarak eşlik etmeye başladım."Ben sende yandım-" Gerisini derken Çakır'da hayranlıkla beni izliyordu.Ve sende söndüm diyerek devam ettirdi.Kulaklığımı çıkardım.Zilin çalmasına 2 dk vardı.Oley!

~
Yorgunluktan bayılabilirdim.Yere düşüyordum.Ta ki Çakır beni tutana kadar.Yellozlar gittiği için "O zaman danss!" Diyerek baya bir dans etmiştim.Ve sonuç buydu.Kızım ben sana yeter dans etme artık demiştim ama beni dinlemedin diyordu Bahar.Okul kapısına gelince yollarımız ayrıldı.Çakır beni belimden sıkıca tuttu.Ve yola devam ettik.
Evin önüne gelince parka gidelimmi? Diye bir soru attı ortaya.Tamam olur dedim ve yanağından öptüm.1 saat sonra? Dedi.Olur dedim.Ve eve girdim.Babam evde değildi.Odama çıktım.Duş aldıktan sonra dolabımın karşısında yerimi aldım.

Duş aldıktan sonra dolabımın karşısında yerimi aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sade bir kombin çıkardım.Hafif makyaj yaptım ve saçımı saldım.Ve mutfağa inip birşeyler yedim.

~

Parka yaklaştığımda Çakır ağacın altında oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.

"Pişt,yakışıklı!" Diye seslendim.

Çakır sırıtarak bana döndü.Senin şekerliğini yerim ya! tabikide bunu sesli demedim.Çok uzun süre kalamam.Boks var son günü.Ve ayrıca iyi net yapanlar açıklanıcak.

Peki dedi dudak büzerek.

Tatlış yanaklarını sıkmaya başladım.

Tatlış yanaklarını sıkmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Oyş,sen çokmu tatlısın!"

Du-Duru yanağım koptu.

Gülerek ellerimi çektim.Hafif kızarmıştı yanakları sıkmaktan.Tatlı patates kafam.

~

Heyecenla çıkacak sonucu bekliyordum.Kalpten gidicem şimdi(!).

Evet arkadaşlar aranıza performansı en iyi olan kişiiii!

Diyerek uzatıyordu hoca.Ayrıca buradaki herkes kızdı hocada dahil.

Ve o kişiii diye devam etti yine.

Duruuu!!

Bi dk ne!? Gerçekmi bu!?

Sevinçten gözlerimden yaş gelmeye başladı.Hala inanamıyorum!!

O zaman dansss!!

Ve bölüm burada biterr.O zaman danss!!😂🎉.Acıktım canım vote ve yorum çekti jdkslfjaikx.Ne diyorum ben!? Jfksldjdj.Neyse sizi seviyorum byss!😍💗.

ERKEK LİSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin