بعد كام يوم..
ف بيت عمرو.. ع العصر كده..
عمرو:: اااااايه..قال بصوت عالي و هو خارج م الاوضه ل ايه ف الصاله..
ايه:: ايي فزعتني ي اخي.. بصت للي لبسه.. انت خارج!؟
عمرو:: اه خارجين.. النهارده معادك ل فك الجبس.. ولا انتي استحليتي القعده مع الفلبينيه عمرو 😂💔
ايه:: لا مش عايز افكه.. هو في احلي م أن الواحد يفضل مأنتخ كده وكل اللي يعوزه يلاقيه..
عمرو بصوت رومانسي:: نفك احنا بس الجبس وبرضو كل اللي تؤمري بيه تلاقيه..
ايه:: احم احم.. اي الرومانسيه دي اعوماار.. لا مش متعود ما ع كده..
عمرو:: انتي بعد عوماار دي مسمعش صوتك خالص وتتجري قدامي ع المستشفي يلا 😐💔
ايه:: اي بس انت قلبت كده لي.. بوراااحه..
قامت و راحو ع المستشفي(عند مي)
قاعده هي و هاني بيتفرجو ع التليفزيون..
هاني:: مي..
مي:: هممم
هاني:: انا زهقت.. م تيجي نخرج ف اي حتي..
مي:: اشطا..نكلم الشله كده ونخرج مع بعض..
هاني:: هو لازم؟؟
مي:: لازم اي؟
هاني:: لا اصل كل مره بنخرج معاهم..مينفعش نخرج يوم كده لوحدنا؟؟ تعالي نروح كده نتغدي ف اي مكان وبعدين نطلع ع شارع المعز نقدي اليوم هناك..اي رايك..
مي:: لالا خلاص فاكس مش قادره..خليها يوم تاني..
هاني وهو مضايق شويه:: م انتي كنتي هتخرجي لما كنا هنكلم الشله..ولا هو يعني علشان هاني لوحدو يبقي تعبانه مش قادره؟.
مي:: مالك اي ي ابني بس اللي بتقوله د..
هاني:: ماليش ي مي ماليش.. الموضوع كله ان وحشتني ايام زمان لما كنا بنخرج انا وانتي بس..مش كل الهيصه اللي بتبقي معانه دي.. تصبحي ع خير..
مي:: هتنام؟. احنا لسه العصر
هاني:: ي ستي انام ولا اغور ف داهيه انتي مالك بقي.. سابها وراح ع اوضه..
مي:: ي ربييي ماله د كمان.. هو اي اللي خلاه يضايق كده اصلا..
(عند منه)
هشام:: اي ي بنتي سرحانه ف اي..
منه:: اللي اسمها مي دي.. رمضان متغير معايه بقاله فتره..كل م اقوله تعالي نخرج او كده يقولي مش فاضي ومش عارف اي.. وانا متاكده انها هي اللي واره د..
هشام:: هي السبب ازاي؟.
منه:: يعني اكيد بترسم عليه وكده..وهو زي الاهبل اصلا بيقع بسرعه و لاي حد
هشام وهو يقترب منها:: طب م تفكك من زفت و بتاعته د .. وتركزي معايه انا..
منه:: هشام مش فيقالك دلوقتي..بقولك اي.
هشام:: اممم قولي..
منه:: م تشوف انت حوار البت دي.. هبقي اوريهالك وكده..